اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960621260894716

در بازار گرم سفارش آنلاین خدمات خانه

پوشش کامل تهران در سنجاق

کد: 13960621260894716

https://goo.gl/j27Ezt

، تهران , (اخبار رسمی): در خلال گرمایی که کسب‌و‌کارهایی مانند اسنپ و تپسی به بازار خدمات داده‌اند، گروه‌ها و شرکت‌های زیادی برای تصاحب قسمتی از بازار ایران خیز برداشته‌اند. از سفارش آنلاین قهوه تا پیدا کردن بهترین "نیروی نظافت" روی موبایل همه و همه قسمت کوچکی از این جریان است. در ادامه درباره خدمات خانه بیشتر می‌گوییم.

پوشش کامل تهران در سنجاق
تصویر مناطق تحت پوشش سنجاق برای سفارش خدمات خانه در تهران

سنجاق در کمتر از دو ماه توانست به پوشش کامل شهر تهران برسد. چنین دستاوردی علی الخصوص باتوجه به گستره خدمات ارائه شده نشان از سرعت عمل سنجاق دارد. سرعت، از لازمه‌های فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات است.

به گزارش سایت سنجاق، چند سالی است که به تدریج با محبوب‌تر شدن خدمات اینترنتی و ظهور بازیگرانی مانند اسنپ، بازار خدمات اشتراکی (share economy) در ایران گرم شده است. با داغ‌تر شدن این فضا و رسیدن خبرهایی از سرمایه گذاری‌های بزرگ در این حیطه، شرکت‌ها و استارتآپ‌های زیادی به این حوزه وارد شده اند. یکی از قسمت‌های مورد توجه زیاد، بازار خدمات خانه است.

با توجه به بزرگی این بازار، بازیگران زیادی در سال گذشته در این حیطه اعلام موجودیت کرده‌اند. یکی از نام‌هایی که از بهار امسال در این گروه به گوش می‌رسد، سنجاق است. خدمت سنجاق از سال 1396 و در آدرس sanjagh.pro در بستر وب، خدمات خود را ارائه می‌کند.

سنجاق در کمتر از دو ماه توانست به پوشش کامل شهر تهران برسد. چنین دستاوردی علی الخصوص با توجه به گستره خدمات ارائه شده، نشان از سرعت عمل سنجاق دارد. سرعت، از لازمه‌های هر شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات است. 

یکی از تفاوت‌هایی که شرکت‌های نسل جدید فعال در حوزه فناوری اطلاعات دارند با نسل گذشته آن، پیوند عمیق دنیای مجازی و ملموس است. به گونه ای که داشتن قوت در یک سمت آن، به هیچ وجه به معنی قوی بودن در شق دیگر نیست. اینجاست که همراهی و هماهنگی تکنولوژی و خدمات می‌تواند یک شرکت پرنفوذ را بسازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سنجاق

شرکت دریچه تجربه نو، با نام تجاری سنجاق فعالیت رسمی خود را در حوزه سرگرمی های دیجیتال از سال 1394 آغاز کرد. در سال 1396 به پشتوانه چندین سال تجربه فعالیت در حوزه IT و سرویس های آنلاین، محصول سنجاق را به عنوان بازارچه ای برای خدمات ارائه کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]