اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960627261384716

سنجاق؛ بازارچه‌ای آنلاین برای سفارش خدمات

کد: 13960627261384716

https://goo.gl/YmdVAF

، تهران , (اخبار رسمی): سنجاق به صورت خلاصه بازارچه خدمات برای ایران است. جایی که مشتریان می توانند سفارش خود را به سادگی ثبت کنند و در مدت کوتاهی از جانب خدمت دهندگان تایید شده، پیشنهادهایی برای انجام کارشان دریافت کنند. 

سنجاق
سنجاق؛ بازارچه‌ای آنلاین برای سفارش خدمات

نمونه های خارجی سنجاق با وجود توفیقات فراوان به هیچ عنوان مناسب شرایط بازار در ایران طراحی نشده اند و کاربردی محلی دارند. در بیزنس مدل طراحی شده، ویژگی های بازار ایران بررسی و ارزیابی شده است.

سنجاق به صورت خلاصه بازارچه خدمات برای ایران است. جایی که مشتریان می‌توانند سفارش خود را به سادگی ثبت کنند و در مدت کوتاهی از جانب خدمت دهندگان تایید شده، پیشنهادهایی برای انجام کارشان دریافت کنند. 
نمونههای خارجی این محصول با وجود توفیقات فراوان به هیچ عنوان مناسب شرایط بازار در ایران طراحی نشده‌اند و کاربردی محلی دارند. در بیزنس مدل طراحی شده، ویژگیهای بازار ایران بررسی شده و  در چند مرحله مورد ارزیابی و بهبود قرار گرفته است.
مدل کاری سنجاق به گونه ای ست که پیش از هر چیز بر اساس شیوههای سنتی مورد استفاده در ایران شکل گرفته و از این جهت بنا ندارد بازار فعلی را مورد تهاجم قرار دهد. در مقابل این پتانسیل وجود دارد که در همکاری با بازی کنندگان سنتی این بازار و با قابلیت مقیاس پذیری بالا، به سرعت در عرصههای مختلف رشد کند.

یکی از فرصتهای طلایی دوره ی حاضر بازارهایی ست که در حال آنلاین شدن از حالت آفلاین هستند. بازار خدمات از بزرگترین بازارهایی است که به تازگی در حال آنلاین شدن است و با توجه به حجم آن و ظهور نیافتن بازیگران بزرگ فرصتهای بسیاری دارد که می‌تواند محل ظهور شرکتها و بیزنس مدلهای بسیاری باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سنجاق

شرکت دریچه تجربه نو، با نام تجاری سنجاق فعالیت رسمی خود را در حوزه سرگرمی های دیجیتال از سال 1394 آغاز کرد. در سال 1396 به پشتوانه چندین سال تجربه فعالیت در حوزه IT و سرویس های آنلاین، محصول سنجاق را به عنوان بازارچه ای برای خدمات ارائه کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]