کد: 13960622260907362

توسط گروه وکلای آرمانی برگزار می‌شود:

جشنواره شگفت انگیز ثبت برند

کد: 13960622260907362

https://goo.gl/1Vx7ro

، تهران , (اخبار رسمی): فرایند ثبت برند یک فرایند زمان‌بر است که شامل ثبت سامانه برند، تخصیص وکیل جهت پیگیری در اداره ثبت مالکیت معنوی و نهایتاً اخذ گواهی تقاضا یا همان موافقت اداره مالکیت معنوی مبنی بر ثبت برند است. گروه وکلای آرمانی برای تسهیل امر ثبت برند در طرح ویژه‌ای پیشنهادات جذابی را ارائه داده است.

این جشنواره تا پایان شهریور 1396 میباشد . پس وقت را از دست ندهید

جشنواره شگفت‌انگیز آرمانی ثبت چیست؟

به گزارش گروه وکلای آرمانی، این جشنواره مثل جشنواره‌های دیگر «آرمانی ثبت» برای موکلان جذابیت خاصی دارد چون شما هزینه ثبت یک برند را پرداخت کرده ولی ما یه برند بیشتر برایتان ثبت می‌کنیم.

 

🔴 حالا چرا شگفت انگیز…؟
فرایند ثبت برند یه فرایند زمان‌بر است که شامل ثبت سامانه برند، تخصیص وکیل جهت پیگیری در اداره ثبت مالکیت معنوی و نهایتاً اخذ گواهی تقاضا که همان موافقت اداره مالکیت معنوی مبنی بر ثبت برند است که برای هر برند باید تمامی این مراحل بصورت جداگانه انجام شود و حالا ما برای جلب رضایت موکلانمان و یا دوستانی که می‌خواهند با هزینه کمتری برند خود را ثبت کنند، این پیشنهاد ویژه را در نظر گرفته‌ایم.


🔴 هدف از ثبت برند اضافه چیست؟

۱. به علت کثرت ثبت نام تجاری در اداره مالکیت معنوی، امکان ثبت برند از اسامی انتخابی معمولاً ۵۰% هست. یعنی امکان اینکه از هر دو برند، یکی ثبت شود خیلی بالاتر است. پس با این طرح احتمال موفقیت در ثبت برند شما بیشتر می‌شود.
۲. با انتخاب درست اسم، می‌توانید حتی دو برندتان را هم ثبت کنید که این کار در اکثر تولیدی‌ها مرسوم است. چرا که بعضی وقت‌ها سیاست فروش محصول ایجاب می‌کند که شما از دو برند در کسب و کارتان استفاده کنید تا اگر محبوبیت یکی از برندها دچار مشکل شد، بتوانید با برند دیگر فعالیتتان را ادامه دهید.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات ثبتی در این جشنواره می‌توانند به سایت آرمانی ثبت به آدرس http://www.armanisabt.com و یا کانال تلگرامی https://t.me/Armanisabt مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمانی

گروه وکلای آرمانی،تنها موسسه حقوقی در کشور که عضو اتاق ایران و ایتالیا در زمینه های تجاری از جمله ثبت انواع شرکت،تغییرات شرکت همچون افزایش و کاهش سرمایه و برگزاری مجامع شرکت ، ثبت نمایندگی و شعب و همچنین برگزار کننده جلسات برای ثبت جوینت ونچر ،ثبت برند در ایران و کشورهای اروپایی و آسیایی ، ثبت طرح های صنعتی و بسته بندی کالا ، اخذ کارت بازرگانی از سال 1389 با نیرویی جوان و جویای نام کار خود را شروع و خود را در بالا ترین سطوح رسانده است .