کد: 13961121281447362

موسسه ثبت آرمانی ارایه خدمات جدید (طراحی سایت به صورت رایگان)

ارتقا و بهینه سازی سایت موسسه آرمانی ثبت 

کد: 13961121281447362

https://goo.gl/aSBj7W

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید موسسه آرمانی ثبت  از  22/11/1396 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آرمانی ثبت؛ وبسایت این شرکت فعال در www.armanisabt.com از تاریخ 22/11/1396 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.armanisabt.com در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های بخش‌های جدید وبسایت به فهرست وبسایت اضافه و طراحی سایت رایگان  برای مخاطبان میسر شده است.

حمیدرضا کرمی مدیرعامل موسسه آرمانی ثبت با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و ثبت انواع شرکت و برند و اخذ نمایندگی خارجی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: با هدف خدمات بیشتر به موکلین ارجمند خدمات ذیل به موسسه ثبت آرمانی اظافه شد با توجه به نیاز روز افزون به اینترنت و سایت برای کسب و کار بیشتر موسسه ثبت آرمانی به صورت رایگان طراحی سایت را به موکلین خود ارائه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر با مجموعه ما تماس حاصل کنید. به گذارش روابط عمومی موسسه آرمانی ثبت مقرر شد که برای تمامی موکلین پس از ثبت شرکت می‌توانند به صورت رایگان یک وب سایت همراه با دامنه به نام شرکت دریافت کنند.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال ثبت شرکت از طریق وب سایت آرمانی هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با مناسبت سالگرد موسسه ثبت آرمانی رونمایی، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمانی

گروه وکلای آرمانی،تنها موسسه حقوقی در کشور که عضو اتاق ایران و ایتالیا در زمینه های تجاری از جمله ثبت انواع شرکت،تغییرات شرکت همچون افزایش و کاهش سرمایه و برگزاری مجامع شرکت ، ثبت نمایندگی و شعب و همچنین برگزار کننده جلسات برای ثبت جوینت ونچر ،ثبت برند در ایران و کشورهای اروپایی و آسیایی ، ثبت طرح های صنعتی و بسته بندی کالا ، اخذ کارت بازرگانی از سال 1389 با نیرویی جوان و جویای نام کار خود را شروع و خود را در بالا ترین سطوح رسانده است .