اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960625261037639

داربستان مرجع داربست ایران

نگاهی به فعالیت‌های وبسایت داربستان در حوزه صنعت ساختمان و داربست

کد: 13960625261037639

https://goo.gl/GWDhJM

، تهران , (اخبار رسمی): وبسایت داربستان ابتدا با هدف مرجعیت داربست ایران فعالیت خود را آغاز کرد. سپس با گسترش فعالیت خود وارد حوزه صنعت ساختمان شد.

نگاهی به فعالیت های وبسایت داربستان خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست
اپلیکیشن داربستان

یکی از فعالیتهای اصلی وبسایت داربستان ارائه خدمات اجاره داربست و نصب داربست است. ما تلاش کرده‌ایم تا شرکت‌‌های داربستی سراسر کشور را در یک بستر مناسب جمع کنیم. این امر سبب شد تا برخی از شرکت‌ ها که قیمت‌ خدماتشان گران‌تر از عرف بازار بود ساماندهی شوند. البته شرکت‌های زیادی هستند که هنوز در جمع داربستانی‌ ها حضور ندارند اما این تازه ابتدای راه است. نکته دیگر اینکه مشتریان می‌توانند در شهر خود نزدیکترین شرکت را برای ارائه خدمات انتخاب کنند مخصوصا این امر در ایام محرم و اعیاد مهم است. ما ویژگی‌ های خوبی برای هر شرکت در نظر گرفتیم تا نسبت به بقیه متمایز شود که ارائه تخفیف از طریق وبسایت داربستان یکی از آنهاست، ما روز به روز در حال توسعه داربستان برای ارائه خدمات بهتر هستیم و اخیراً نیز اولین نسخه اپلیکیشن داربستان را نیز منتشر کردیم.

 

آموزش نیروی تخصصی

بسیاری از کارگران و استاد کاران در این حوزه جهت ارائه مدرک و ارتقا خود نیاز به دوره‌ های آموزشی دارند ما نیز در این حوزه هم اقدامات خوبی انجام داده ایم و آن هم همکاری با جامعه متخصصان ایران بود البته این آموزش‌ ها باید به صورت مداوم اجرا شود و این یک ضعف در کشور است چون واقعا آموزش و ایمنی در این مشاغل تاثیر بسیاری در حوادث ساخت و ساز دارد و متاسفانه در کشور ما سالیانه شاهد مرگ دردناک هزاران نفر در این حوزه هستیم.

 

حمایت از تولید کنندگان داخلی

حمایت از تولید کنندگان داخلی اولویت اول ماست. جنس مرغوب در صنعت ساختمان بسیار حیاتی است زیرا تمامی مشکلات ابتدا از همین حوزه شکل می‌گیرد. مثلاً در داربست که متاسفانه به دلیل سنتی بودن آن در کشور ما جنس نامرغوبی دارد بارها شاهد فرو ریختن آن در ساختمان‌ ها، معابر و خیابان‌ ها هستیم و البته همانطور که گفتیم نیروی کار تخصصی هم تاثیرگذار است. تولید کنندگان داخلی می‌توانند با گسترش فعالیت خود و حمایت دولت محصول خود را با قیمت کمتری ارائه دهند خود این امر سبب می‌شود تا از جنس مرغوب استقبال شود و رفته رفته روال سنتی آن جایگزین مدرن می‌شود. داربستان می‌تواند با معرفی تولید کنندگان برتر این حوزه نقش مهمی را ایفا کند.

 

تامین نیرو و استخدام (کارگران و استادکاران)

قطعاً تامین نیروی متخصص و استخدام آنها یکی از معضلات این حوزه است. اینکه یک بستر مناسب باشد تا بتواند اطلاعات کارگران و استادکارن آماده به کار این حوزه را معرفی کند. داربستان با راه اندازی این بخش‌ ها سعی دارد ضعف در این زمینه را برطرف کند. البته هنوز این بخش‌ ها جای کار دارد. امید است داربستان بتواند گامی موثر در زمینه ارائه خدمات در این حوزه بردارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار