اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990817473357639

استفاده از کمربند ایمنی در داربست های سنتی

کد: 13990817473357639

https://bit.ly/2IGnHO6

، تهران , (اخبار رسمی): چرا کمربند ایمنی در داربست های سنتی استفاده نمی شود در ادامه دلایل استفاده نکردن از آن را شرح می دهیم

استفاده از کمربند ایمنی در داربست های سنتی
فرهنگ ایمنی داربستان

هر ساله تعداد زیادی از کارگران بخاطر عدم رعایت اصول ایمنی جان خود را از دست می دهند که بخش بیشتر آن مربوط به کارگران ساختمانی و داربست است. کار در ارتفاع از سخت ترین مشاغل دنیا به حساب می آید که در ایران توجه خاصی به آن نمی شود به همین دلیل داربستان از همان ابتدا تصمیم گرفت تا فرهنگ ایمنی را در بین این قشر زحمتکش رواج دهد تا کمتر شاهد حوادث تلخ در این حوزه باشیم.

کمربند و کلاه ایمنی از مهم ترین تجهیزات کار در ارتفاع به شمار می روند ولی استفاده از این تجهیرات حتی به پنج درصد هم نمی رسد !؟ با پرس و جو از کارگران متعدد داربستی در سراسر کشور برای اینکه چرا از کمربند ایمنی استفاده نمی کنند پاسخ آنها در این خصوص این است که این کمربند ها دست و پا گیر هستند و حتی در برخی موارد ممکن است منجر به سقوط آنها از روی داربست شود .

به نظر می رسد که این کمربند ها بیشتر برای داربست های جدید کاربرد دارد زیرا در این نوع داربست ها سکوهای کار منظمی وجود دارد و کمربند می تواند براحتی مهار شود ولی در داربست های سنتی تخته های چوبی به صورت معلق بروی داربست هستند و خود آنها نیز نا ایمن می باشند به همین جهت به نظر می رسد استاندارد های فعلی با داربست های سنتی همخوانی ندارد ولی برای حل چنین مشکل بزرگی که جان کارگران را به خطر می اندازد باید چکار کرد ؟ واقعاْ باید مسئولین در این خصوص چاره ای  بی اندیشند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار