اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010405615707639

اولین پلتفرم خدمات آنلاین داربست

کد: 14010405615707639

https://bit.ly/3u3zjPH

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه داربستان (درخواست خدمات داربست فلزی) توسط تیم توسعه داربستان منتشر شد که توسط آن مشتریان قادر خواهند بود تا بدون صرف زمان و هزینه پیمانکار داربست خود را انتخاب کنند.

اولین پلتفرم خدمات آنلاین داربست
اپلیکیشن داربستان اولین پلتفرم خدمات داربست در ایران

آسان نصب داربست فلزی با اپلیکیشن داربستان

امکان درخواست خدمات داربست در تمام ایران، مهیا شد. دیگر نیازی نیست به دنبال شماره تلفن پیمانکار داربستی در اپلیکیشن‌های مختلف باشید و زمان و هزینه زیادی صرف کنید. کافی است تا درخواست خود را در برنامه داربستان ثبت کنید. در سریع ترین زمان ممکن پیمانکاران داربست به شما پیشنهاد قیمت می‌دهند و شما می‌توانید از بین آنها برترین را انتخاب کنید.

سالهاست که مشتریان روش‌های مختلفی برای پیدا کردن پیمانکار داربست انتخاب می‌کنند که زمان و هزینه زیادی برای آنها در پی دارد، جدا از اینکه پیدا کردن یک پیمانکار خوب هم مهم است. آنقدر انرژی صرف پیدا کردن یک پیمانکار می‌شود که دیگر توجهی به ایمنی و موارد دیگر نمی‌شود.

حالا با وجود اپلیکیشن داربستان این مشکلات حل شده است و مشتری می‌تواند با ثبت درخواست داربست در شهر و استان خود، پیشنهاد قیمت از پیمانکاران داربست دریافت کند. همچنین  به راحتی در سریع ترین زمان ممکن کار خود را جلو ببرد. فرقی نمی‌کند برای تعمیرات ساختمان خود داربست احتیاج دارید و یا ساخت و ساز و حتی پتروشیمی‌ و پالایشگاه‌هایی که به ایمنی اهمیت زیادی قائل می‌شوند؛ فقط کافی است در برنامه داربستان به عنوان کاربر عادی (درخواست خدمات داربست ) ثبت نام کنید و در قسمت درخواست‌ها، درخواست خدمات داربست خود را ثبت کنید. پس از این فرایند پیمانکاران داربست تا ۲۴ ساعت وقت دارند تا پیشنهاد قیمت خود را برای درخواست مورد نظر ثبت کنند.

مشتری با توجه به اطلاعات پیمانکار داربست شامل:

۱- گواهینامه ایمنی

۲- مجوز فعالیت

۳- امتیاز کلی پیمانکار

۴- توضیحات پیمانکار

می‌تواند نسبت به انتخاب پیمانکار مورد نظر خود اقدام کند و پس از پایان کار مشتری نظر خود را درباره پیمانکار داربست اعلام کند.
برای دریافت نسخه اندروید اپلیکیشن داربستان کلیک کنید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان