اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960705262367283

نگاهی به برخی از ترندهای دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۱۷

کد: 13960705262367283

https://goo.gl/quEmr4

، تهران , (اخبار رسمی): طی چند سال گذشته برخی از این برندهای تجاری برنامه ریزی‌ها و اقداماتی را در حوزه دیجیتال مارکتینگ انجام داده‌اند اما سرعت تغییرات در این حوزه به اندازه ای زیاد بوده که روش‌ها و فرایندهای سال گذشته دیگر جوابگوی فعالیت‌های این حوزه نیست.

نگاهی به برخی از ترندهای دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۱۷
نگاهی به برخی از ترندهای دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۱۷

برند های موفق، چگونه دیجیتال مارکتینگ کرده اند؟

به گزارش آژانس دیجیتال مارکتینگ مشتری من، در چند سال گذشته گسترش فضای دیجیتال فرصتی را پیش روی برندهای تجاری قرار داده است تا از این طریق در راستای برقراری ارتباطات اثربخش با مشتریان گامی نو بردارند. اگرچه این فرصت در حال حاضر پیش روی برندهای تجاری قرار گرفته است اما عدم توجه به این موضوع می‌تواند تهدیداتی را برای این برندها به همراه داشته باشد. از طرفی طی چند سال گذشته برخی از این برندهای تجاری برنامه ریزی‌ها و اقداماتی را در حوزه دیجیتال مارکتینگ انجام داده اند اما سرعت تغییرات در این حوزه به اندازه ای زیاد بوده که روش‌ها و فرایندهای سال گذشته دیگر جوابگوی فعالیت‌های این حوزه نیست؛ این موضوع باعث شده تا برندهای پیشرو دائماً در تلاش باشند از فرایندها و روش‌های جدیدی در حوزه دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند؛ این موضوع بهانه ای شد تا در این مطلب به برخی از Trends یا روندهای مورد استفاده در حوزه دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۷ اشاره ای داشته باشیم.

 

بازاریابی در فروشگاه‌ها

شاید به ظاهر بازاریابی در فروشگاه‌ها جز حوزه کاری دیجیتال مارکتینگ محسوب نشود اما تحقیقاتی در این زمینه نشان می‌دهد که ۷۴ درصد از مشتریان تمایل دارند که در فروشگاه‌ها اطلاعاتی را در گوشی‌های هوشمند به صورت Notifications یا هشدار دریافت کنند. سازوکار چنین فرایندی می‌تواند برای برندهای مختلف متفاوت باشد اما قطعاً استفاده از اپلیکیشن‌هایی که بر اساس حضور فرد در مکان‌های خاص اطلاعاتی را برای مشتریان ارسال می‌کند، بسیار می‌تواند برای مشتریان جذاب باشد. به عنوان نمونه اگر مشتری در قفسه‌های فروشگاهی لبنیات حضور دارد، اطلاعاتی در خصوص محصولات برای او ارسال شود و مزیت‌های رقابتی محصول را برای مشتریان برجسته شود.

 

تولید ویدئو آنلاین

تحقیقات نشان می‌دهد که در حال حاضر ویدئو آنلاین ۵۰ درصد از ترافیک اینترنت را در برگرفته است؛ این موضوع حاکی از استقابل زیاد ویدئوهای آنلاین است که برخی از برندهای تجاری در داخل کشور نیز در سال جاری به آن توجه ویژه ای کرده اند؛ در حال حاضر می‌توان محتواهایی با موضوعات مختلف را برای مخاطبان شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر کرد. به عنوان نمونه برندها می‌توانند به صورت آنلاین رویدادهای سازمانی را گزارش دهند و یا مصاحبه‌های کوتاه ویدئویی با مدیران ارشد سازمان داشته باشند؛ این موضوع می‌تواند تصویر مناسب و شفافی از برند سازمان را به مشتریان ارائه دهد.

 

واکنش مناسب در مقابل رویدادهای جامعه

یکی از اولین روندهای جهانی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، نحوه واکنش سریع و آنی در شبکه‌های اجتماعی است؛ به این معنا که نسل جدید مشتریان که نوجوانان و جوانان هستند، با برندهای تجاری که نسبت به اتفاقات و رویدادهای جامعه موضع می‌گیرند، ارتباطات بهتری برقرار می‌کنند؛ چون در این حالت است که برندها مانند انسان‌ها، زنده تلقی می‌شوند و گویا با مشتریان در حال گفت و گو هستند. اگرچه این روند نیز در سال‌های گذشته مورد استقبال برندهای تجاری قرار گرفته اما چون در گذشته برندها صرفاً با طراحی طرح‌های گرافیکی و یا ویدئو نسبت به آن رویداد موضع می‌گرفتند، از دیدگاه مشتریان امروزی این نوع موضع گیری دیگر بسیار تکراری تلقی می‌شود و مشتریان امروزی خواهان واکنش خلاقانه برندها نسبت به رویدادهای جامعه هستند و در کنار این موضوع، در هنگام رخ دادن اتفاقات ناگوار در جامعه، مشتریان تمایل دارند تا برندها بخشی از مشکلات جامعه را در راستای مسئولیت اجتماعی حل و فصل کنند.

در مطلب بعدی به دیگر روندهای مهم و تأثیر گذار در حوزه دیجیتال مارکتینگ اشاره خواهیم داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشتری من

آژانس دیجیتال مارکتینگ مشتری من، آژانس خلاق خدمات بازاریابی دیجیتال و تبلیغات است که با اتکا بر دانش و تجربه در حوزه های طراحی، تولید محتوا، عکاسی، موشن گرافی و مدیریت شبکه های اجتماعی ارائه دهنده ی خدمات مطلوب برای صاحبان کسب و کار ها و برند ها می باشد. مشتری من همراه با پرسنل و تیم با تجربه و متخصص در حرفه خود با هدف ایجاد واحد دیجیتال مارکتینگ کسب و کارهای گوناگون شکل گرفته است و می کوشد تا در راستای جذب مشتری، مخاطب و معرفی قالب قبول مشتریان خود به کاربران شبکه های اجتماعی قدم بردارد. جوایز و افتخارات عضو انجمن انفورماتیک ایران کسب رتبه نخست در دوازدهمین جشنواره جوان خوارزمی مشاور شرکت سروش رفاه ایرانیان (کارت تخفیف بانک قوامین) دانشجوی MBA دانشگاه تهران طراحی بیزنس پلن اتومبیل اینفینیتی در ایران همکاری با فروشگاه انلاین هایپر استار، اولین فروشگاه اینترنتی ایران دارای تقدیر نامه از دانشگاه های آزاد قزوین، اسلامشهر، شهر بابک، کرمان، دانشگاه سراسری تبریز، دانشگاه شهید بهشتی، بندر عباس و . . دارای تقدیر نامه از رییس پلیس فتای تهران بزرگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]