اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960717263407283

بخش دوم | نگاهی به برخی از ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۷

نگاهی به برخی از ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۷

کد: 13960717263407283

https://goo.gl/zkBM6k

، تهران , (اخبار رسمی): برخی از ترندهای مهم دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۷ مانند چگونگی واکنش مناسب به مناسبت‌ها و رویدادهای جامعه، رویکردهای جدید در بازاریابی فروشگاه‌ها با استفاده از دیجیتال مارکتینگ و اهمیت تولید ویدئو آنلاین است.

بخش دوم | نگاهی به برخی از ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۷
نگاهی به برخی از ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۷

در بخشی قبلی این یادداشت به برخی از ترندهای مهم دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۷ مانند چگونگی واکنش مناسب به مناسبت‌ها و رویدادهای جامعه، رویکردهای جدید در بازاریابی فروشگاه‌ها با استفاده از دیجیتال مارکتینگ و اهمیت تولید ویدئو آنلاین اشاره شد. در این مطلب به دیگر روندهای تأثیرگذار در حوزه دیجیتال مارکتینگ اشاره خواهیم کرد.

طراحی مناسب وب سایت

در حال حاضر بیش از ۷ میلیارد و 22میلیون گوشی تلفن همراه فعال در جهان وجود دارد؛ این آمار نشان می‌دهد که امروزه حضور اثربخش درفضای دیجیتال مستلزم استفاده از بسترهای گوشی‌های هوشمند است. بسیاری از روندهای جهانی در سال ۲۰۱۷ بر استفاده از این بستر تأکید بسزایی دارند.

نخستین اقدامی که هریک از برندهای ایرانی باید در راستای حضور اثر بخش در فضای دیجیتال انجام دهند، سرمایه‌گذاری بر روی بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجوگر است؛ چون یکی از مهم‌ترین نقاط تماس هر سازمانی با مخاطبان بیرونی، وب سایت است، توجه و اهمیت به این موضوع باعث شده تا بهینه‌سازی سایت در موتورهای جست‌وجوگر یکی از روندهای تأثیرگذار در حوزه دیجیتال مارکتینگ شود.

امروزه برندهای تجاری درتلاش هستند تا وب سایتی را طراحی کنندکه متناسب با الگوها و دستورالعمل های گوگل باشد، یکی از این موارد، طراحی وب سایت مناسب برای گوشی‌های هوشمند است؛ به این معنا که کاربران بتوانند با گوشی‌های هوشمند خود به وب سایت سازمان‌ها مراجعه کنند.

از دیگر اقداماتی که در این حوزه باید انجام شود، تولید محتوا بر اساس کلیدواژه های مد نظر سازمان است؛ بارگذاری مستمر و لینک دهی به این محتواها می‌توانند به مرور زمان این کلیدواژه‌ها را در صفحه‌های اول و دوم گوگل بیاورد. استفاده از خدماتی از گوگل مانند Google AdWords بسیار می‌توانند در حضور اثر بخش وب سایت سازمان در گوگل اثر بخش باشد.

بازاریابی اینفلوئنسر ها

متخصصان شبکه‌های اجتماعی به افرادی که در رسانه‌های اجتماعی نفوذ و تأثیر بسیار زیادی در کاربران دارند، Influencers می‌گویند. نفوذ و تأثیرگذاری این افراد به‌اندازه‌ای زیاد است که کلیه رسانه‌های سنتی نمی‌توانند به اندازه آن‌ها بازدید و اثربخشی داشته باشند. استفاده از این افراد در حوزه دیجیتال مارکتینگ یکی از روندهای مهم در سال ۲۰۱۷ است. وارن ویتلوک، یکی از متخصصان برجسته در حوزه شبکه‌های اجتماعی بر این باور است که امروزه برندهای B2C و B2B باید افراد تأثیرگذار در حوزه‌های کاری خود را به خوبی شناسایی و از شهرت و تأثیرگذاری این افراد در راستای اثربخش ظاهر شدن در رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند. در ایران معمولاً اینفلوئنسرهای مورد نیاز برای برندهای B2C در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام و اینفلوئنسرهای مورد نیاز برای برندهای B2B نیز در توییتر و لینکدین یافت می‌شوند.

یکی از خطاهای استراتژیک برخی از برندهای ایرانی در تعامل با این افراد تأثیرگذار این موضوع است که معمولاً محتوای مورد نظر خود را برای آن‌ها ارسال می‌کنند و از این افراد می‌خواهند که محتوای مورد نظر سازمان را در اکانت های خود منتشر کنند؛ این در حالی است که این‌گونه تعاملات بسیار نامناسب است و هنگامی که مخاطبان این افراد با محتوای سفارشی برندها در اکانت های اینفلوئنسرها مواجه می‌شوند، به راحتی به جنبه تبلیغاتی آن پی برند. این موضوع باعث شده تا برندهای معتبر بین المللی محتوای مورد نیاز خود را برای اینفلوئنسرها ارسال نکنند بلکه از این افراد بخواهند که از زبان خودشان محتوایی را برای برند مورد نظر تولید و انتشار کنند؛ چون در حقیقت هریک از این افراد تأثیرگذار با زبان خاصی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده‌اند و اگر قرار باشد در ذهن این کاربران تأثیرگذاری مناسبی داشته باشند، باید با همان زبان با مخاطبان ارتباط برقرار کنند تا کاربران متوجه تبلیغاتی بودن محتوا نشوند.

تبلیغات Native

Native Advertising، یکی از روندهای مهم در حوزه دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۷ است؛ این نوع از تبلیغات روشی جدید در تبلیغات موبایلی محسوب می‌شود که به سرعت مورد توجه برندهای B2B نیز قرار گرفته است. تبلیغاتی Native بر اساس شاخص‌های پلتفرم هایی مانند اپلیکیشن ها و سایت‌ها کار می‌کنند و در دل محتوای اصلی آن‌ها قرار می‌گیرند. ظاهر چنین تبلیغاتی طبیعی است و محتوای آن مانند یک داستان است. برندهای B2B مانند Intel، Dell، Delux، Teradata و IBM از این نوع تبلیغات استفاده بسیار زیادی انجام می‌دهند.

در این دو مطلب به روندهای مهم در حوزه دیجیتال مارکتینگ اشاره شد و تأثیرات هریک از این ابزارها را در برند شما مورد بررسی قرار دادیم آژانس دیجیتال مارکتینگ مشتری من آمادگی کامل خود را جهت ارائه این خدمات با استفاده از متخصصان صاحب نظر در این حوزه به کسب و کار شما اعلام می‌دارد. در حال حاضر بازارها تغییر کرده‌اند و برای ماند و حفظ سهم بازار نیاز به استفاده از ابزارهای جدید و مخصوصاً استراتژی‌های جدید در کسب‌وکارها است، پس دست به کار شوید و گام‌به‌گام با تغییرات، فعالیت‌های داخلی سازمان خود را بروز کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشتری من

آژانس دیجیتال مارکتینگ مشتری من، آژانس خلاق خدمات بازاریابی دیجیتال و تبلیغات است که با اتکا بر دانش و تجربه در حوزه های طراحی، تولید محتوا، عکاسی، موشن گرافی و مدیریت شبکه های اجتماعی ارائه دهنده ی خدمات مطلوب برای صاحبان کسب و کار ها و برند ها می باشد. مشتری من همراه با پرسنل و تیم با تجربه و متخصص در حرفه خود با هدف ایجاد واحد دیجیتال مارکتینگ کسب و کارهای گوناگون شکل گرفته است و می کوشد تا در راستای جذب مشتری، مخاطب و معرفی قالب قبول مشتریان خود به کاربران شبکه های اجتماعی قدم بردارد. جوایز و افتخارات عضو انجمن انفورماتیک ایران کسب رتبه نخست در دوازدهمین جشنواره جوان خوارزمی مشاور شرکت سروش رفاه ایرانیان (کارت تخفیف بانک قوامین) دانشجوی MBA دانشگاه تهران طراحی بیزنس پلن اتومبیل اینفینیتی در ایران همکاری با فروشگاه انلاین هایپر استار، اولین فروشگاه اینترنتی ایران دارای تقدیر نامه از دانشگاه های آزاد قزوین، اسلامشهر، شهر بابک، کرمان، دانشگاه سراسری تبریز، دانشگاه شهید بهشتی، بندر عباس و . . دارای تقدیر نامه از رییس پلیس فتای تهران بزرگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]