اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960717263337217

خرید تایر آسان‌تر از همیشه و تنها با یک کلیک

"هایپر تایر"، ایده‌ای خلاقانه برای خرید و سرویس آنلاین تایر

کد: 13960717263337217

https://goo.gl/rtjf5d

، تهران , (اخبار رسمی): اگر فرصت خرید تایر از بازار را ندارید، اگر تفاوت تایرها را نمی‌دانید، اگر وقت کافی برای نصب تایر و بالانس چرخ‌ها را ندارید، هایپرتایر به‌عنوان یک استارتاپ جدید در حوزه تایر پاسخگوی نیازهای شما است تا با استفاده از بستر اینترنت بتوانید پاسخ نیازهای خود در حوزه تایر را بگیرید.

"هایپر تایر"، ایده‌ای خلاقانه برای خرید و سرویس آنلاین تایر
"هایپر تایر"، ایده‌ای خلاقانه برای خرید و سرویس آنلاین تایر

با هایپر تایر دیگر لازم نیست اوقات ارزشمند خود را در انتظار نصب و بالانس تایرهای اتومبیل خود به روش‌های منسوخ و به دور از استانداردهای روز دنیا تلف کنید.

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» ، تایر یکی از اصلی‌ترین کالاهای مصرفی خودرو است و همه‌ساله حجم بالایی از تایر در کشور مصرف می‌شود. خرید تایر مناسب برای خودرو پیچیدگی‌های زیادی دارد تا بتوانید مناسب‌ترین تایر را برای خودروی خود انتخاب کنید چراکه استفاده از تایر نامناسب علاوه بر هزینه اضافی، ریسک خسارت مالی و حتی بدتر از آن خسارت جانی را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، با خرید تایر دردسرهای نصب و بالانس آن آغاز می‌شود و این مسئله‌ای است که به‌ویژه برای اقشاری از جامعه به‌ویژه بانوان و افرادی که به دلیل مشغله‌های شغلی امکان حضور فیزیکی در آپاراتی‌ها را ندارند پررنگ‌تر است. برای پاسخ به این نیازها، یک استارتاپ جدید در حوزه تایر آغاز به کار کرده است که با توجه به سابقه مثبت در زمینه تایر می‌تواند پاسخ مناسبی به نیازهای مالکین خودروها باشد.
هایپر تایر از حدود یک سال پیش پس از مطالعات زیاد در حوزه تایر و بررسی نیازهای این حوزه با تاسیس وبسایت هایپر تایر به آدرس hypertire.com آغاز به کار کرد. هدف اصلی از راه‌اندازی این وبسایت، مشاوره و فروش آنلاین انواع تایر و ارائه خدمات مربوط به نصب و بالانس تایر در محل و به‌طور کلی ارایه خدماتی متمایز در زمینه نصب تایرهای عرضه شده به‌صورت سیار است. برای این منظور علاوه بر امکان مقایسه و بررسی انواع تایرها در وبسایت این شرکت، می‌توانید تایر مناسب خودرو خود را نیز از طریق وبسایت استعلام کنید. به‌علاوه با خرید تایر از این مجموعه و در صورت درخواست خریدار، امکان ارائه خدمات نصب و بالانس تایر در محل از طریق خودروهای ویژه هایپرتایر نیز وجود دارد.
به کمک هایپر تایر زمان طلایی در روش‌های سنتی هدر نمی‌رود. با هایپر تایر می‌توانید بدون اتلاف وقت و با آسودگی از خرید آنلاین بهره‌مند شوید، تایرهای خریداری شده را سریع و رایگان تحویل بگیرید و برای اولین بار در ایران از نصب تایر خریداری شده در محل دلخواه خود بهره‌مند شوید.
دسترسی مجموعه هایپر تایر به منابع تامین کالا از انواع تولیدات داخلی وبرند‌های معتبر بین‌المللی این امکان را فراهم کرده است تا همواره جدیدترین تولیدات با بهترین کیفیت و قیمت‌های رقابتی در دسترس مشتریان قرار گیرد.
یکی از موارد موثر بر کیفیت تایر شرایط انبارداری آن است، هایپر تایر با ایجاد مجموعه انبارهای مدرن بهترین شرایط نگهداری تایر را فراهم کرده که نقش به سزایی در تضمین کیفیت محصول ارائه شده دارد ضمن آنکه تمامی تایرها دارای تاریخ مناسب برای مصرف چندین ساله بر روی خودرو هستند.
 

خرید آنلاین تایر
برای انتخاب لاستیک موردنظر خود در وبسایت و یا اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS هایپر تایر به اطلاعات فنی و پیچیده نیاز ندارید؛ فقط کافیست نام اتومبیل خود را بدانید آنگاه با استفاده از کامل‌ترین بانک اطلاعات خودروی کشور در وب‌سایت هایپر تایر تنها چند کلیک با مناسب‌ترین انتخاب خود فاصله دارید.
 

ارسال رایگان
پس از انتخاب تایر دلخواهتان از میان برترین برندهای تایر ایرانی و خارجی، محل و زمان تحویل آن را انتخاب کرده و به کمک سرویس حمل سریع هایپر تایر کالای خود را تحویل بگیرید. هایپر تایر قادر است سفارش شما را در محدوده تهران در کمتر از سه ساعت به شما تحویل نماید.

نصب و بالانس در محل
این روزها محدودیت‌های ترافیکی و دشواری تردد در شهرهای بزرگ مانع دسترسی مصرف‌کنندگان به کالا و خدمات ایده‌آل در زمان و مکان موردنظرشان است. با هایپر تایر دیگر لازم نیست اوقات ارزشمند خود را در انتظار نصب و بالانس تایرهای اتومبیل خود به روش‌های منسوخ و به دور از استانداردهای روز دنیا تلف کنید.
تیم هایپر تایر برای اولین بار در سطح کشور اقدام به طراحی و آماده‌سازی واحدهای سیار جهت ارائه خدمات کامل نصب و بالانس تایر (لاستیک) برای مشتریان خود کرده است.این واحدها مجهز به بروزترین امکانات و تکنسین‌های کار آزموده بوده و کلیه عملیات لازم را به‌صورت دقیق و در کمترین زمان ممکن در محل موردنظر شما به انجام می‌رسانند. واحدهای سیار هایپر تایر قادر هستند به انواع اتومبیل از کوچک‌ترین خودروهای شهری تا شاسی‌بلند‌های آفرود خدمات ارایه کنند.
از ویژگی‌های این واحدها چابکی و کارآیی بالا و قابلیت تردد در تمامی نقاط شهری است که باعث می‌شود بدون نیاز به حضور در محلی خاص و تنها از طریق انتخاب موقعیت مطلوب جغرافیایی به‌صورت آنلاین خدماتی نوین و تخصصی را در مکان موردنظر خود دریافت کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت هایپر تایر به آدرس hypertire.com مراجعه و یا با شماره تلفن 74419-021 تماس بگیرید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هایپرتایر

هایپر تایر در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با ایده ارائه خدمات فروش و نصب تایر برای انواع وسایل نقلیه و ماشین آلات سبک و سنگین با همکاری جمعی از خبره ترین کارشناسان عرصه تایر آغاز نمود. شرکت مادر هایپر تایر چکانیک تجارت ، شرکت سهامی خاص است که هایپر تایر به عنوان یکی از برند های این شرکت محسوب میشود. هدف از ایجاد این شبکه، ارایه خدمات فروش آنلاین انواع برند های داخلی و خارجی تایر و در کنار آن خدمات سیار نصب تایر است. این مجموعه با بهره گیری از انبارهای مجهز، بهترین شرایط برای حفظ بهینه تایر را فراهم نموده است. تنها با وارد کردن مدل خوردو خود، از بهترین انتخاب تایر برای آن اطمینان حاصل کنید. سرعت، دقت، کیفیت، سهولت، صرفه اقتصادی و اطمینان هدف شبکه هایپر تایر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]