اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960726264766553

آداب هدیه دادن

کد: 13960726264766553

https://goo.gl/quCxBk

، تهران , (اخبار رسمی): هدیه دادن به نظر کار ساده‌ای است؛ اما گاهی می‌تواند به موضوع بسیار پیچیده‌ای تبدیل شود. در این نوشته به شما می‌گوییم که چگونه لذت هدیه دادن را چند برابر کنید.

آداب هدیه دادن
تمام گیفت های ما با دستان هنرمند ایرانی ساخته می شود

گیفت آس با شعار " تداوم احساس" برنامه ریزی و ساخته شده تا بصورت تخصصی و انحصاراً با ساخت هدیه‌های خاص برای عزیزان شما، روابط انسانی را عمیق‌تر و پیوند میان قلب‌ها را هر لحظه محکم‌تر از قبل کند

هدیه، بخش از روابط و تعاملات جوامع انسانی است و باعث استحکام و تداوم عواطف میان آنها می‌شود. هدیه در واقع نشان‌دهنده توجه و میزان ارزشی است که افراد برای هم قائل می‌شوند.

هدیه خریدن از این نظر سخت است که معمولا سلایق و علایق واقعی هدیه گیرنده را نمی‌دانیم. درواقع نمی‌توانیم به راحتی وارد مغز او شده و از دریچه‌ی چشم‌های او دنیا را ببینیم و بفهمیم که او واقعا چه می‌خواهد. گاهی اوقات این موضوع منجر به خرید هدایایی می‌شود که برای گیرنده کاربردی ندارد و حتی او را آنطور که باید شاد و غافل‌گیر نمی‌کند.

از طرفی رسم و رسوم‌های مختلف در فرهنگ‌های گوناگون هدیه دادن را بسیار سخت‌تر می‌کند. در جوامعی که از تنوع فرهنگی برخوردارند هنگام تهیه هدیه باید بسیار مراقب بود.

در واقع  خود هدیه چندان مهم نیست، بلکه تفکر پشت آن از اهمیت برخوردار است. بنابراین در مورد هدیه‌ای که می‌خرید به دقت فکر کنید. به طور کلی به کسی که می‌شناسید هدیه‌ای بدهید که دوست دارد. معمولا در صحبت‌هایش می‌توانید متوجه شوید که او چه چیزی دوست دارد.

اگر هم نمی‌دانید طرف مقابل چه چیزی دوست دارد، هدیه‌ای بگیرید که احتمال می‌دهید برایش کاربردی باشد. اگر با روحیات طرف مقابل آشنا نیستید، می‌توانید از تکنیک‌های دیگری برای انتخاب هدیه استفاده کنید. مثلا تکنیک تعلق، یعنی چیزی به عنوان هدیه انتخاب کنید که گویا فقط برای هدیه گیرنده ساخته شده است. به این ترتیب در هدیه گیرنده این احساس بوجود می‌آید که این هدیه برنامه ریزی شده و از قبل طراحی شده است که فقط یک کالا نیست بلکه یک دنیا فکر و نگرانی و دلتنگی و احساس در دل خود دارد.

این نشان دهنده آن است که شما شب تولد ناگهان به یادش نیافتادید؛ بلکه از مدت‌ها قبل برایش برنامه‌ریزی کردید. به طور مثال کوکی‌های سفارشی که روی آنها با نام، تصویر و مشخصه‌های مورد علاقه فرد تزئین شده‌ است.

ترفند دیگر برای هدیه‌دادن، هدیه خاص است. هدیه‌ای که هر جایی پیدا نشود و حتی برای بار اول هدیه گیرنده این هدیه را دیده و دریافت کرده باشد. این دقیقا به این معناست که تو برای من خاص هستی!

اگر کسی را دوست دارید و می‌خواهید به او نشان دهید که برایتان مهم است می‌توانید با اختصاص دادن بخشی از وقت‌تان به او بگویید که چقدر برایتان ارزش دارد. به این وسیله او می‌تواند با ارزش‌ترین هدیه را که توجه خالصانه شماست، دریافت کند.

بهترین راه این است که اگر آدم پرمشغله‌ای هستید و وقت سرخاراندن ندارید یا اگر می‌خواهید یک هدیه‌ی خاص و منحصر به فرد تهیه کنید، کار را به کاردان بسپارید و به ما اعتماد کنید. فروشگاه اینترنتی گیفت آس با شعار «تداوم احساس» برنامه‌ریزی و ساخته شده است تا با ساخت هدیه‌های خاص برای عزیزان شما روابط انسانی را عمیق‌تر و پیوند میان قلب‌ها را هر لحظه محکم‌تر از قبل کند.  تخصص ما ساخت هدیه و کادو برای عزیزان شماست، پس همیشه می‌توانید روی گیفت آس حساب کنید.

 

روز و روزگارتان چنان خوش که خوشتر از آن نباشد.

 

 

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی گیفت آس

گیفت آس یک فروشگاه اینترنتی است که به شما کمک می کند مناسب ترین و خلاقانه ترین هدیه را به ازای مناسبتهای مختلف، انتخاب و به عزیزانتان هدیه دهید. کارشناسان و تامین کنندگان ما سعی می کنند با ناب ترین ایده ها در زمینه هدیه و کادو لحظات را برای شما و کسانی که دوستشان دارید به یادماندنی تر کنند. هدیه های ما همگی به صورت پک و توسط خلاق ترین و ماهرترین تولید کنندگان خانگی تولید می گردد، به همین دلیل این هدیه ها مخصوص گیفت آس و فقط برای گیفت آسی های عزیز است. تامین کنندگان ما سعی می کنند نهایت ذوق و ابتکار خود را برای طراحی و بسته بندی محصولات بکار گیرند تا شما با خیالی آسوده ارسال بسته ها را مستقیما برای افرادی که مد نظرتان است به ما بسپارید. ایده های نو و گستردگی محصولات ما به شما کمک می کند تا از خرید هدیه خود لذت ببرید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]