اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961220287086553

خرید عیدی یا پس انداز خوشبختی؟

کد: 13961220287086553

https://goo.gl/z97sKH

، تهران , (اخبار رسمی): خرید عیدی می‌تواند یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین اتفاقات زندگی هر انسان باشد، چراکه همه‌ی خوشبختی شما بستگی به این دارد که شما چند نفر را دوست دارید و چند نفر خالصانه در روزهای تلخ و شیرینتان کنار شما هستند.

خرید عیدی یا پس انداز خوشبختی؟
خرید عیدی یا پس انداز خوشبختی؟

هدیه دادن به عزیزان نه تنها یک نیاز بلکه یک نوع از بودن است

یکی از زیباترین تجربه‌های زندگی هدیه‌هایی است که از بچه‌ها دریافت می‌کنیم یا به آن‌ها می‌دهیم، هدیه‌هایی که در نهایت خلوص و عشق داده یا پذیرفته می‌شود و خاطره‌اش برای سال‌ها یا حتی تمام عمر در ذهن بچه‌ها حک می‌شود.

تاکنون به مفهوم عشق و محبت در زندگی اندیشیده‌اید؟ اینکه چگونه می‌توانید حتی زمانی کوتاه بدون احساس تعلق‌خاطر و خاطره بازی در ذهنتان با کسانی که دوستشان دارید، احساس خوشبختی کنید؟ یک زندگی هرچقدر هم از رفاه مالی و سلامتی سرشار باشد بازهم بدون ابراز و دریافت احساسات و درک متقابل مانند طبل توخالی است. مثل تظاهر به خوشبختی است. یک صحنه‌ی زیبا اما خالی از نمایش که هیچ بیننده و خواهانی ندارد.

راه‌حل دریافت این نوع از خوشبختی چیست؟عشق تنها چیزی است که باید بلندمدت، بی چشم‌داشت و مداوم باشد تا در جان انسان رسوخ کند. چه چیزی بهتر از خرید هدیه و کادوهای بی‌چشم‌داشت برای کودکان و فرزندان دوست‌داشتنی و معصوم می‌تواند یک حساب بلندمدت از محبت بی‌دریغ باشد، مخصوصاً اگر این هدیه در غالب خرید عیدی، عیدی دادن و گرفتن باشد و باحال و هوای خوب نوروز عجین شود.

برای اثبات این ادعا کافی است کمی خاطرات را مرور کرد تا ببینید، آیا خاطرات تمام نوروزها، سال تحویل‌ها، هفت‌سین‌ها، عیدی گرفتن از دست بزرگ‌ترها به‌سادگی در ذهنتان مجسم و با روحتان احساس نمی‌شود؟ 

محبت اجبار دیگران برای ماندن و بودن نیست. اصطلاح رام کردن است در کتاب آنتوان دو سنت اگزوپری! و چه شاهکاری است این اثر.  برای دوست داشته شدن باید پتک‌ها را زمین گذاشته و از دریچه‌ی قلب به دیگران آن‌قدر محبت کرد که مصداق اصطلاح جانم به جانش بسته شوید برای دیگران! عشق و ارتباطات اجتماعی نه‌تنها یک نیاز روحی بلکه پیش‌نیاز موفقیت فردی و مالی است.

خرید عیدی و هدیه دادن به کودکان و نوجوانان، به گل‌های معصومی که نقش محبت تا ابد در سینه‌شان حک می‌شود. به حساب‌های پس‌انداز عشق در زندگی است. اینکه دائماً بی‌دلیل و با دلیل به آن‌ها هدیه دهید. هدیه‌های کوچک و بزرگی که مناسب با دختر یا پسر بودن، سن و سال و حال و هوایشان باشد. با این هدیه‌ها هم یک حساب بلندمدت عاشقانه دارید و می‌توانید مطمئن باشید هیچ‌گاه طعم تنهایی را نمی‌چشید. هم می‌توانید مفاهیم مهم زندگی را بدون سرسختی و با لذت در جان‌ودلشان حک کنید!

گذشته از مناسب بودن هدیه باحال و هوای هدیه گیرنده، تزئین و بسته‌بندی آن حائز  اهمیت است. خیلی‌ها از دریافت هدیه بدون بسته‌بندی احساس بی‌ارزش بودن می‌کنند. بسته‌بندی مناسب هویت هدیه است و چه چیزی بالاتر از یک سورپرایز دل‌چسب که با اشتیاق گشوده شود.

هدیه دادن به عزیزان نه‌تنها یک نیاز بلکه یک نوع از بودن است. با اعتمادبه‌نفس از اینکه دیده و دوست داشته می‌شوند! بااحساس اینکه مهم هستند، پس بدون اجبار و با لذت برای مهم‌تر شدن تلاش می‌کنند.

گیفت آس باهدف عشق و تحکیم عاشقانه‌ها، با تأمین‌کنندگان هنرمند و متخصص در کنار خریداران است تا بهترین‌ها را برای کسانی که عشق را اولویت زندگی می‌دانند تولید کند. در این روزهای بهاری که جهان رنگ و بوی نو شدن می‌گیرد و حافظه‌ها به‌دوراز روزمرگی آماده‌ی خاطره‌بازی و خاطره‌سازی هستند. بهترین هدیه‌های بهاری منتظر ثبت شدن در خاطرات هستند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی گیفت آس

گیفت آس یک فروشگاه اینترنتی است که به شما کمک می کند مناسب ترین و خلاقانه ترین هدیه را به ازای مناسبتهای مختلف، انتخاب و به عزیزانتان هدیه دهید. کارشناسان و تامین کنندگان ما سعی می کنند با ناب ترین ایده ها در زمینه هدیه و کادو لحظات را برای شما و کسانی که دوستشان دارید به یادماندنی تر کنند. هدیه های ما همگی به صورت پک و توسط خلاق ترین و ماهرترین تولید کنندگان خانگی تولید می گردد، به همین دلیل این هدیه ها مخصوص گیفت آس و فقط برای گیفت آسی های عزیز است. تامین کنندگان ما سعی می کنند نهایت ذوق و ابتکار خود را برای طراحی و بسته بندی محصولات بکار گیرند تا شما با خیالی آسوده ارسال بسته ها را مستقیما برای افرادی که مد نظرتان است به ما بسپارید. ایده های نو و گستردگی محصولات ما به شما کمک می کند تا از خرید هدیه خود لذت ببرید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | سرگرمی و تفریح