اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961228288646553

۱۰ کادوی روز مرد که پدرها را به وجد می‌آورد

کد: 13961228288646553

https://goo.gl/NQDfr8

، تهران , (اخبار رسمی): قبل از انتخاب کادوی روز مرد موافق هستید که مهربانی از پدر آغاز می‌شود، دستهایش عطری عجیب دارند و آغوشش گرم است و مطمئن. می‌توانید قرن‌ها به امید خانه‌ی پدری دور دنیا سفر کنید و یقین داشته باشید جایی برای بازگشت وجود دارد. جایی که بتوان در آن بی‌دغدغه آرام گرفت. مهربانی از پدر آغاز می‌شود.

 ۱۰ کادوی روز مرد که پدرتان را به وجد می‌آورد
۱۰ کادوی روز مرد که پدرها را به وجد می‌آورد

توجه داشته باشید که خرید کادو در درجه‌ی دوم اهمیت این روز قرار بگیرد. چراکه این مناسبت بهانه‌ای است برای قدردانی از مردهای دوست‌داشتنی زندگی

قبل از انتخاب کادوی روز مرد موافق هستید که مهربانی از پدر آغاز می‌شود‌، دستهایش عطری عجیب دارند و آغوشش گرم است و مطمئن. می‌توانید قرن‌ها به امید خانه‌ی پدری دور دنیا سفر کنید و یقین داشته باشید جایی برای بازگشت وجود دارد. جایی که بشود در آن بی دغدغه آرام گرفت. مهربانی از پدر آغاز می‌شود. از صبوری‌هایش، از روزها کار بی‌خستگی، از خرید اولین دوچرخه، اولین کتاب‌های مدرسه، اولین شهریه‌ی دانشگاه تا به آخر. مهربانی از پدر آغاز می‌شود و با صبوری‌های مادر، جان می‌گیرد. پدر پشتوانه است، پشتوانه‌ای با چشم‌های مهربان. شاید نشود حتی ذره‌ای از عشق مهر و شکوه این دوست داشتنی‌ترین نعمت خداوندی را جبران کرد اما همینکه بداند به یادش هستید خودش دنیایی است.

شاید خرید کادو برای پدر و مادرها جزو زیباترین خریدهای شما باشد. چراکه به خوبی سلیقه‌شان را می‌دانید. بنابراین لیستی بلند بالا از کادوهای ریز و درشت در فهرست خود دارید که می‌توانید برای کادوی روز مرد انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم به ایده‌آل‌ترین کادوی روز مرد  اشاره کنیم. 

۱. خرید بلیط تورمسافرتی

بهار فصل شکوفه و طراوت است. می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و تور مسافرتی فوق العاده‌ای برای پدر ترتیب ببینید. هیچ چیز در این دنیا زیباتر از یک سفر خانوادگی جذاب نیست. و هیچ صحنه‌ای بیشتر از این نمی‌تواند پدرها را به وجد بیاورد.

۲. ساعت مچی

اصولا پدرها دقیق و منظم هستند. به خصوص زمانی‌که پا به سن می‌گذارند. تصور یک پدر بدون ساعت مچی آنقدرها آسان به نظر نمی‌رسد. بنابراین می‌توانید با خرید یک ساعت فوق‌العاده عالی پدررا غافلگیر کنید. با توجه به برخی نکات ساده در خرید می‌توانید کادویی منحصر به فرد را برای روز پدر تدارک دید. توجه داشته باشید که پدرها به سمت ساعت‌های بند چرمی گرایش دارند و یا ساعت‌های استیل را می‌پسندند. برند ساعت، درشتی صفحه‌ی آن و جزئیاتی از این دست می‌تواند در روند خرید یه کادوی روز مرد بی‌نظیر کمک کند.

۳. گوشی موبایل

پدرها و مادرها اغلب به سمت گوشی‌های نه چندان جدید گرایش دارند. اگر پدر شما هم جزو این گروه است وقتش رسیده که گوشی قدیمی او را با یک گوشی جدید مناسب جایگزین کنید. دقت داشته باشید که گوشی‌های پیچیده انتخاب‌های مناسبی برای پدرها نخواهند بود. سایز مانیتور گوشی بهتر است که بزرگ باشد و دید خوبی را منتقل کند از جهت دیگر به رنگ گوشی، کمپانی تولیدکننده هم توجه کافی داشته باشید و در نهایت می‌توان برای بسته‌بندی از جعبه چوبی با طرح دلخواه پدر استفاده کرد.

۴. صندلی راحتی

تمام پدرها در خانه نقطه‌ای خاص را دارند. در آن نقطه‌ی خاص تلوزیون تماشا می‌کنند. مطالعه می‌کنند و اوقات خود را می‌گذرانند. شاید بهتر باشد با خرید یک صندلی راحتی رنگ و بویی دیگر به فضای شخصی پدر هدیه کنید. خرید صندلی‌های ماساژور هم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

۵. میز شطرنج

اغلب پدرهای پا به سن گذاشته به بازی شطرنج علاقه‌مند هستند به همین دلیل می‌توان از این فرصت استفاده کرده و یک کادوی هیجان‌انگیز را به پدر هدیه کنید. انواع و اقسام میزهای شطرنج را می‌توان در بازار مشاهده کنید. به جنس میز و مهره‌هایی که می‌خرید توجه خاص داشته باشید و از کیفیت محصول انتخابی خود مطمئن شوید.

۶. جعبه ابزار

جعبه ابزار یکی از محبوب‌ترین تجهیزات خانه برای مردها است. اشتیاق مردها از داشتن یک جعبه ابزار فوق‌العاده‌ی جدید غیر قابل‌وصف است. می‌توانید در خرید خود از یک شخص کاربلد و حرفه‌ای کمک بگیرید و یک مجموعه‌ی فوق‌العاده را برای کادوی روز مرد گردآوری کنید.

۷. عطر

عطر از ساده‌ترین کادوهایی است که می‌توان به عنوان کادوی روز مرد خریداری کرد چراکه دسترسی به آن ساده است و از جهت دیگر از سلیقه‌ی پدرتان در این مورد تا حد بالایی آشنایی دارید. در خرید خود به برند توجه خاصی داشته باشید خرید از یک عطر فروشی معتبر مانع از انتخاب برندهای تقلبی می‌شود.

۸. کتاب

اگر پدری اهل مطالعه دارید می‌توانید با مراجعه به یک کتابفروشی لیستی بلند بالا از انتخاب‌هایی عالی در دست داشته باشید. از کتاب‌های جدیدتر شروع کنید به سراغ منظومه‌های شعر نفیس بروید. رمان‌های صاحب نام از نویسنده‌های صاحب سبک می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای کادوی روز مرد باشند. قبل از خرید مطمئن شوید که پدرتان به مطالعه‌ی چه نوع کتاب‌هایی علاقه‌ی بیشتری دارد.

۹. تجهیزات خودرو

با یک سرچ کوتاه در اینترنت به دنیایی از انتخاب‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. می‌توانید انواع و اقسام تجهیزات جانبی خودرو را به عنوان کادوی روز پدر انتخاب کنید. از یک ضبط خوب گرفته تا روکش صندلی اتومبیل همه و همه به عنوان گزینه‌هایی عالی در اختیار شما هستند.

۱۰. هدیه‌های فانتزی

در کنار هدیه‌های اصلی همیشه یادتان باشد هدیه‌های فانتزی و جذاب به یادماندنی می‌شوند. هدیه‌هایی که بوی توجه و شیطنت می‌دهد. مردها کودکانی هستند که عاشق سوپرایزهای خلاقانه‌اند می‌توانید این موارد را به یاد داشته باشید و در کنار هدیه خود از گیفت‌های روز مرد هم استفاده کنید.

۱.  کوکی‌های خوشمزه در طرح‌های خلاقانه روز مرد

۲. جعبه‌های چوبی با طرح همسر یا پدر

۳. شکلات‌های جذاب مثل پیتزا شکلات

۴.  گیفت گل فانتزی و زیبا

۵. کارت پستال‌های دست‌ساز

در آخر توجه داشته باشید که خرید کادو در درجه‌ی دوم اهمیت این روز قرار بگیرد. چراکه این مناسبت بهانه‌ای است برای قدردانی از مردهای دوست داشتنی زندگی، بنابراین همین که روزتان را با خانواده در محیطی شاد و مملوء از عشق بگذرانید می‌تواند بهترین و با شکوه‌ترین هدیه‌ی روز مرد باشد. بنابراین یک باکس گل زیبا یا شیرینی مخصوص پدر می‌تواند جمع صمیمی شما را دوست داشتنی‌تر و خاطره انگیز کند .

فروشگاه اینترنتی گیفت آس، روز مرد را به کودکان بزرگ، پدرها و همسرهای دوست داشتنی تبریک می‌گوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی گیفت آس

گیفت آس یک فروشگاه اینترنتی است که به شما کمک می کند مناسب ترین و خلاقانه ترین هدیه را به ازای مناسبتهای مختلف، انتخاب و به عزیزانتان هدیه دهید. کارشناسان و تامین کنندگان ما سعی می کنند با ناب ترین ایده ها در زمینه هدیه و کادو لحظات را برای شما و کسانی که دوستشان دارید به یادماندنی تر کنند. هدیه های ما همگی به صورت پک و توسط خلاق ترین و ماهرترین تولید کنندگان خانگی تولید می گردد، به همین دلیل این هدیه ها مخصوص گیفت آس و فقط برای گیفت آسی های عزیز است. تامین کنندگان ما سعی می کنند نهایت ذوق و ابتکار خود را برای طراحی و بسته بندی محصولات بکار گیرند تا شما با خیالی آسوده ارسال بسته ها را مستقیما برای افرادی که مد نظرتان است به ما بسپارید. ایده های نو و گستردگی محصولات ما به شما کمک می کند تا از خرید هدیه خود لذت ببرید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | سرگرمی و تفریح