اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960804265637843

نسخه جدید نرم افزار فروشگاهی حساب و کتاب بزودی در کافه بازار منتشر خواهد شد

راه حلی نو برای رسیدگی به «حساب و کتاب» کسب و کار شما با تبلت و گوشی هوشمند

کد: 13960804265637843

https://goo.gl/QvAUTi

، قم , (اخبار رسمی): شرکت دانش بنیان مدل سازان نرم افزار، اولین نرم افزار فروشگاهی مبتنی بر اندروید و پردازش ابری در ایران را با نام «حساب و کتاب» در اواخر سال 95 منتشر کرد. این نرم افزار کلیه‌ نیازهای حساب و کتاب روزانه و سالانه‌ی یک کسب‌و‌کار را بر روی گوشی هوشمند و یا تبلت تأمین می‌کند.

راه حلی نو برای رسیدگی به «حساب و کتاب» کسب و کار شما با تبلت و گوشی هوشمند
حساب و کتاب اولین نرم افزار فروشگاهی اندرویدی و با پردازش ابری، کوچک، ارزان، زیبا و قابل حمل

زیبایی و چابکی نرم‌افزار صندوق فروشگاهی حساب و کتاب، به همراه امکانات فراوان، آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط تبدیل کرده است. شما هم می‌توانید اهل حساب وکتاب باشید.

در زمان‌های مختلف، مغازه دارها و کسبه از ابزارهای متفاوتی برای حساب و کتاب خود استفاده کرده‌­اند. دفتر کاغذی، ماشین حساب، چرتکه، رایانه و لپ­تاپ و نمونه‌های متعدد دستگاه‌های صندوق فروشگاهی از انواع این ابزارهای فناورانه محسوب می­‌شوند. امروزه دستگاه‌هایی که جای خود را در بین عموم مردم باز کرده‌اند، دستگاه‌های هوشمند اعم از تلفن‌های همراه و تبلت‌ها هستند. شرکت مسنا، برای اولین بار نرم افزار فروشگاهی مبتنی بر سیستم عامل اندروید و پردازش ابری در ایران را با نام تجاری «حساب و کتاب» منتشر کرده و این محصول از طرف معاونت علمی ریاست جمهوری، به عنوان شرکت دانش بنیان تایید گردیده است. حساب و کتاب یک نرم افزار فروشگاهی است که کلیه‌ی نیازهای مربوط به حساب و کتاب روزانه و سالانه‌ی یک مغازه‌ دار را بر روی گوشی هوشمند و یا تبلت تأمین می‌­کند.

 

حساب و کتاب راه حل مناسب برای مدیریت کسب و کارها

«حساب و کتاب» یک نرم افزار صندوق فروشگاهی است که به وسیله‌ی آن مغازه دار می­ تواند حساب و کتاب روزانه و سالانه‌اش را همیشه و همه جا تنها با یک تبلت یا گوشی هوشمند، راحت و ارزان رسیدگی کند. زیبایی و چابکی نرم افزار صندوق فروشگاهی حساب و کتاب، به همراه امکانات فراوان، آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب و کارهای کوچک و متوسط تبدیل کرده است. مشتریان حساب و کتاب مزایایی را برای این نرم افزار قائل هستند که برخی از آنها عبارتند از:

 

  • هزینه‌ی کمتر مصرف برق کمتر و قابل استفاده حتی در زمان قطع برق فضای کمتر، سبک، قابل حمل، بدون نیاز به سیم کشی بدون نیاز به اینترنت دائمی و حتی برق به صورت دائمی قابل استفاده با دانش عمومی گوشی‌های هوشمند بی نیاز از پشتیبان‌گیری دستی، و قابل بازیابی اطلاعات حتی بر اثر حوادث


امکانات نرم افزار حساب و کتاب

با «حساب و کتاب» یک مغازه دار می تواند همه‌ی آن چه که در نرم­ افزارهای به اصطلاح حسابداری یا انبارداری برای فروشگاه فراهم می شود را بر روی تبلت و گوشی اندرویدی خود داشته باشد. از جمله:

 

  • تنظیم ساده‌ی انواع فاکتورهای خرید، فروش، برگشتی، مرجوعی و هزینه به صورت دستی و بارکد خوان
  • گزارش‌گیری پیشرفته فاکتورها، دریافت و پرداخت‌ها، سررسیدها، مشتریان و کالاها و گزارش‌های کلی دیگر و دسترسی سریع به فاکتورهای اخیر
  • پشتیبانی و ارتباط با ما در سامانه‌ی پشتیبانی آنلاین
  • اشتراک گذاری و ارسال فاکتور و دفتر حساب به صورت عکس یا آدرس در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام ودیگر روش‌های ارسال مانند وایفای، بلوتوث و پیامک
  • دسترسی به فاکتورها و دفتر حساب از طریق وب
  • تنظیم کالا و خدمات با تصویر، بارکد و دسته‌بندی و یا از بانک کالاهای مشترک صنف قابلیت ثبت خودکار، کنترل و هشدار موجودی کالا (انبارگردانی و یادآوری سفارش)
  • پشتیبانی از انواع پرداخت‌های نقدی و غیرنقدی ثبت اطلاعات کامل پرداخت‌ها مانند عکس، سررسید و ... و ثبت عملیات چک‌های دریافتی و پرداختی (پاس و عودت و ...)
  • مدیریت آسان حسابهای دفتری، سررسید چک‌ها و نسیه‌ها با امکانات مختلف مغایرت‌گیری و تسویه حساب در دفترحساب و ثبت آن
  • امکان چاپ فاکتور و دفتر حساب با چاپگر رسید و لیزری A4
  • امکان تغییر قیمت فروش در هنگام ثبت فاکتور خرید
  • ...


هر فروشگاه داری پس از دانلود و نصب نرم افزار، می‌­تواند به صورت رایگان و آزمایشی تعدادی فاکتور در آن ثبت نماید تا از عملکرد سیستم مطمئن شود. پس از آن ثبت فاکتورها به صورت نقدی و محدود برای مدت بیشتری به صورت رایگان در نرم افزار ممکن است.

 

برای کار جدی‌تر، مفهومی با عنوان سکه حساب و کتاب در برنامه وجود دارد که کاربر باید حساب خود را با خرید آن شارژ کند. این سکه‌ها سپس در بخش‌های مختلف برنامه  مصرف می گردد. روش‌های دیگری برای دریافت سکه هدیه یا خرید بهینه‌ی ‌سکه در آینده ارائه خواهند شد.

 

شما هم می توانید اهل حساب وکتاب باشید.

کافی است باور کنید که شما هم می‌توانید حساب وکتاب کسب‌و‌کار خودتان را بر روی تبلت یا گوشی همیشه به همراه داشته باشید.

 

لطفا در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر، به روش‌های زیر با ما در تماس باشید:

شرکت مدل سازان نرم افزار آینده (مسنا) - قم

واحد فروش: 09373731328

واحد پشتیبانی: 02531328

ایمیل:  [email protected]

سایت: www.hkpos.ir

کانال تلگرام و اینستاگرام: hkpos_ir@

کانال آپارات: حساب و کتاب (hkpos)

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسنا

شرکت مدل سازان نرم افزار آینده (مسنا)، شرکتی دانش بنیان متشکل از نیروهای جوان، با استعداد، اکثرا فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و با تجربه که برخی دارای بیش از 15 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشند. این شرکت تلاش می کند تا برپایه تکنولوژی روز دنیا، برترین نرم‌افزارهای مورد نیاز کسب و کارها و سازمان ها را تولید نماید. بمنظور آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات این شرکت، می توانید از سایت masna-soft.ir دیدن فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]