اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961105278627843

هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در برج میلاد برگزار شد؛

حساب و کتاب در جمع نو اندیشان فناوریهای مالی در همایش بانکداری الکترونیک 96

کد: 13961105278627843

https://goo.gl/3BcfSh

، قم , (اخبار رسمی): صندوق فروشگاهی حساب و کتاب؛ اولین نرم افزار صندوق فروشگاهی ابری در ایران (cloud based POS) در هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که با حضور وزیر ارتباطات، رئیس بانک مرکزی و رئیس پژوهشکده‌ی پولی و بانکی در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، به ارائه‌ی ایده‌های نوین خود پرداخت.

حساب و کتاب در جمع نو اندیشان فناوریهای مالی در همایش بانکداری الکترونیک 96
حضور مسئولین ارشد شرکتهای بزرگ در غرفه صندوق فروشگاهی حساب و کتاب در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک

صندوق فروشگاهی هوشمند حساب و کتاب؛ اولین صندوق فروشگاهی مبتنی بر پردازش ابری در ایران (cloud based POS) از اواخر سال 95 راه حل نوین، ساده، کوچک و ارزانی را برای فروشگاه‌ها ارائه داده است

هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در تاریخ ۲ و ۳ بهمن ۹۶ در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد. این همایش با محوریت «نوآوری، بازیگران جدید و کارآیی در کسب و کار مالی» از صبح دوشنبه به مدت دو روز در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و علی دیواندری رئیس پژوهشکده‌ی پولی و بانکی آغاز شد.

یک از بخش‌های جدید امسال، بخش نواندیشان فناوری‌های مالی بود. صندوق فروشگاهی هوشمند حساب و کتاب (HKPOS) در جمع راه یافتگان به مرحله‌ی نهایی مسابقه نو اندیشان فناوری‌های مالی در این همایش به ارائه ایده‌های نوین خود در صنعت بانکی پرداخت.

حساب و کتاب که به حق اولین نرم افزار صندوق فروشگاهی مبتنی بر پردازش ابری در ایران (cloud based POS) است از  اواخر سال 95 یعنی حدود یک سال پیش به صورت جدی توسط فروشگاه دارها مورد استفاده قرار گرفته است و با استفاده از بستر پردازش ابری و دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید، راه حل نوین، ساده، کوچک و ارزانی را برای فروشگاه‌ها ارائه داده است که علاوه بر خدمات اولیه صندوق فروشگاهی، خدمات بدیعی چون کنترل از راه دور فروشگاه، دفتر حساب مجازی مشتریان، سامانه‌ی مرجع کسب و کار شهر بازار و ... را برای صنعت فروش خرد ایران ارائه می‌کند.

صندوق فروشگاهی هوشمند حساب و کتاب، در عین حال پلتفرم نرم افزاری POS-های نسل جدید بانکی برای ادغام دستگاه‌های متعدد موجود در فروشگاه‌ها است. قابلیت پردازش ابری آن نیز به افزایش پرداخت‌های اینترنتی و موبایل کمک شایانی می‌کند.

بازدیدکنندگان از غرفه حساب و کتاب با توجه به ویژگی‌های چند بعدی این نرم افزار، از طیف وسیعی از فعالین حوزه‌ی پرداخت و بانکداری الکترونیک بودند و ابداعات این طرح، مورد توجه و تقدیر ایشان قرار می‌گرفت. از جمله بازدیدکنندگان این غرفه می‌توان به مهندس سید ابوطالب نجفی مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک، جمعی از مسئولین ارشد گروه حصین، دکتر بیات مدیر عامل مرکز فابا (فرهنگ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک) و مهندس محمد سینایی مدیرعامل فاباتک، گروهی از مسئولین ارشد شرکت توسن تکنو، ... اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسنا

شرکت مدل سازان نرم افزار آینده (مسنا)، شرکتی دانش بنیان متشکل از نیروهای جوان، با استعداد، اکثرا فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و با تجربه که برخی دارای بیش از 15 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشند. این شرکت تلاش می کند تا برپایه تکنولوژی روز دنیا، برترین نرم‌افزارهای مورد نیاز کسب و کارها و سازمان ها را تولید نماید. بمنظور آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات این شرکت، می توانید از سایت masna-soft.ir دیدن فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]