اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961024276197843

حضور نرم افزار حساب و کتاب و مدیریت مالی کسب و کار در نمایشگاه الکامپ 1396 قم؛

سامانه های نرم افزار صندوق فروشگاهی هوشمند حساب و کتاب رونمایی می شوند

کد: 13961024276197843

https://goo.gl/yiiqB5

، قم , (اخبار رسمی): نمایشگاه الکامپ 1396 استان قم 26 الی 29 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار می‌شود. شرکت مدل‌سازان نرم افزار با محصولات صندوق فروشگاهی حساب و کتاب و رونمایی از سامانه‌های مرتبط با آن در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. در این نمایشگاه سامانه‌ی سنجش و پذیرش جذب این شرکت نیز معرفی می‌شود.

رونمایی از سامانه های مرتبط با نرم افزار صندوق فروشگاهی هوشمند حساب و کتاب
سامانه های نرم افزار صندوق فروشگاهی هوشمند حساب و کتاب رونمایی می شوند

بر اساس قابلیت پردازش ابری صندوق فروشگاهی حساب و کتاب راهکارهای نوین مدیریت مالی کسب و کار در این صندوق نمود پیدا کرده و حتی راهکارهای سازمانی خاصی بر این اساس آماده شده است

شرکت مدلسازان نرم افزار آینده (مسنا) با ارائه‌ی سه محصول شامل محصول دانش بنیان نرم افزار حساب و کتاب، سامانه‌ی جذب و نرم افزار مساله‌گو در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

محصول دانش بنیان حساب و کتاب در سال گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته و به بلوغ خود رسیده است. سامانه‌های مرتبط با آن مانند سامانه‌ی گزارش‌گیری برخط، سامانه‌ی دفتر حساب مجازی، سایت شهربازار و... نیز تدریجا رشد پیدا کرده‌اند و جایگاه خود را یافته‌اند.

لازم به ذکر است نرم افزار صندوق فروشگاهی حساب و کتاب، یک صندوق مبتنی بر تبلت و گوشی‌های هوشمند است و با استفاده از تکنولوژی پردازش ابری می‌تواند به کمک فروشگاه‌ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط بیاید. بر اساس قابلیت پردازش ابری این صندوق، راهکارهای نوین مدیریت مالی کسب و کار در این صندوق نمود پیدا کرده و حتی راهکارهای سازمانی خاصی بر این اساس آماده شده است.

همچنین سامانه سنجش و پذیرش جذب، با هدف تامین نیازهای سازمان‌ها در مواردی همچون ثبت نام، بررسی پرونده‌های داوطلبان، ارجاع پرونده به مراکز گوناگون، و مراحل مختلف برگزاری آزمون از ساماندهی بانک سوالات، تهیه‌ی دفترچه سوالات تا تنظیم و انتشار کارنامه و مسائل پیرامونی طراحی و تولید شده است.

شرکت مدل‌سازان نرم افزار شما را به بازدید از غرفه این شرکت در نمایشگاه الکامپ استان قم دعوت می‌‌کند.

نشانی نمایشگاه: قم؛ انتهای بلوار امام موسی صدر (خاکفرج)؛ محل دائمی‌ نمایشگاه‌های استان قم

زمان : 26 تا 29 دی ماه 1396

ساعات بازدید: 17:00 تا 22:00

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسنا

شرکت مدل سازان نرم افزار آینده (مسنا)، شرکتی دانش بنیان متشکل از نیروهای جوان، با استعداد، اکثرا فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و با تجربه که برخی دارای بیش از 15 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشند. این شرکت تلاش می کند تا برپایه تکنولوژی روز دنیا، برترین نرم‌افزارهای مورد نیاز کسب و کارها و سازمان ها را تولید نماید. بمنظور آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات این شرکت، می توانید از سایت masna-soft.ir دیدن فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]