اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960807265894727

کتاب راهنمای عملی برگزاری کنفرانس‌ها وهمایش‌ها منتشر شد

کد: 13960807265894727

https://goo.gl/WA12bc

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب راهنمای عملی برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌ها نوشته مینا نظری توسط انتشارات مشق شب منتشر شد.

 کتاب راهنمای عملی برگزاری کنفرانس‌ها وهمایش‌ها منتشر شد
کتاب راهنمای عملی برگزاری کنفرانس‌ها وهمایش‌ها منتشر شد

به گزارش روابط عمومی مشق شب؛ نویسنده‌ی کتاب راهنمای عملی برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی انتشارات مشق شب، با اشاره به اینکه بر اساس مطالعات گروه‌های آینده‌نگر، گردهمایی‌ها و همایش‌ها در میان 10 فعالیت عمده سال‌های پیش رو خواهد بود، گفت: این در حالی است که گردهمایی‌ها و همایش‌ها بیش از پیش رونق خواهد گرفت و طبعاً سود قابل‌توجهی نصیب طراحان، مدیران و برگزارکنندگان فعال در این صنعت خواهد کرد.
نظری با بیان اینکه مقوله قابل توجه آن است که این صنعت بسیار کارآفرین است و جمع زیادی از افراد متخصص و مجرب باید دست به دست دهند تا یک همایش برگزار شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر مدیران و اعضای نهادهای برگزارکننده، گروه‌های بیشمار دیگری هم باید در این راه همکاری کنند، از جمله سازندگان فیلم‌ها و کلیپ‌ها، کارشناسان نور، صدا و تأسیسات، صاحبان، مدیران و کارکنان سالن‌ها و تالارها، کارکنان کیترینگ‌ها، رانندگان، هتل‌ها، آپارتمان هتل‌ها، بنگاه‌های مسافرتی و خطوط هوایی، شرکت‌های تدارکات غذا و نوشابه و سخن کوتاه، لشکری عظیم باید تا یک گردهمایی تشکیل شود و به انجام رسد.
وی تصریح کرد: کتاب حاضر به قسمت‌های مرتبط با مدیریت کنفرانس‌ها و همایش‌ها می‌پردازد و در راستای هرچه بهتر انجام شدن همایش‌ها، مجموعه‌ای از روش‌ها و ترفندهایی تحت عنوان راهنمای جامع برگزاری همایش‌ها تنظیم شده است و امید که مدنظر مدیران قسمت‌های مختلف این صنعت قرار گیرد و به کار آید.
نویسنده‌ی کتاب راهنمای عملی برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌ها در ادامه با بیان اینکه این کتاب می‌تواند راهنمای کسانی باشد که می‌خواهند همایش برگزار کنند؛ اما نمی‌دانند از کجا شروع کنند، اظهار داشت: این راهنمای گام به گام شما را برای برنامه‌ریزی یک همایش کمک می‌کند و ابزاری عملی است که به شما اجازه می‌دهد تا مسیر درست را برای برگزاری صحیح یک گردهمایی انتخاب و از اشتباهات جلوگیری کنید تا در مواقع بحرانی، راهنمای شما برای رفع مشکل باشد.
به گفته نظری، این کتاب همچنین شامل راهنمایی و ترفندها در مورد چگونگی استفاده از نرم‌افزارهای موجود برای برگزاری یک همایش است و چگونگی استفاده از نرم‌افزار «مدیر کنفرانس» برای سازماندهی و توفیق بیشتر همایش شرح داده شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را که در قطع وزیری و 106 صفحه و با قیمت 13 هزار تومان به چاپ رسیده است، را از طریق انتشارات مشق شب با شماره تماس 7-66962516 تهیه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]