اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960814266874727

افتتاح کلینیک سلامت جنسی در بیمارستان آرش

کد: 13960814266874727

https://goo.gl/ih9ruA

، تهران , (اخبار رسمی): کلینیک سلامت جنسی در راستای حفظ بنیان خانواده، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به مراجعان محترم در زمینه‌ی ارزیابی، تشخیص و درمان مشکلات جنسی است.

افتتاح کلینیک سلامت جنسی در بیمارستان آرش
افتتاح کلینیک سلامت جنسی در بیمارستان آرش
به گزارش خبرنگار مشق شب، محورهای خدماتی که در این کلینیک ارائه می‌شود شامل مشاوره پیش از ازدواج  مشاوره جنسی زوجین، مشاوره جنسی دوران بارداری و پس از آن،  مشاوره جنسی در زوجین نابارور، مشاوره تربیت جنسی کودکان و نوجوانان است.

افراد می‌توانند روزهای شنبه ساعت ۸ تا ۱۲ به نشانی بزرگراه رسالت، بعد از اتوبان شهید باقری، خیابان شهید باغدارنیا (رشید شمالی)، نبش کوچه ۱۶۲ (شهید عبدالمجید) مراجعه کنند.

شایان ذکر است، افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی http://arash.tums.ac.ir/افتتاح-کلینیک-سلامت-جنسی-در-بیمارستان/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی