اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960818267487164

معرفی جدیدترین محصول شنل در ایران

معرفی عطر ادکلن شنل گابریل (Chanel Gabrielle)

کد: 13960818267487164

https://goo.gl/9ax9r7

، تهران , (اخبار رسمی): عطر ادکلن «شنل گابریل» عطری با رایحه‌ی ملایم و شیرین است. این عطر در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر شنل گابریل عطری زنانه و بسیار جذاب است.

عطر ادکلن شنل گابریل- Chanel Gabrielle
عطر ادکلن شنل گابریل- Chanel Gabrielle

عطر زنانه شنل گابریل با الهام از زندگی بنیان‌گذار برند شنل (Chanel) ساخته شده و به دوران جوانی او ادای احترام می‌کند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی لیلیوم؛ سرانجام برند  شنل (Chanel) بعد از ۱۵ سال عطر جدید خود به نام گابریل شنل را برای رکوردی دوباره توسط عطار مطرح صنعت عطر و استاد بزرگ "Olivier Polge" با شیشه‌ای الهام گرفته از کوکو شنل و کاملا ظریف در سال 2017 به بازار معرفی کرد. عطر زنانه‌ی شنل گابریل با الهام از زندگی بنیان‌گذار برند شنل ساخته شده است و به دوران جوانی او ادای احترام می‌کند.

گابریل شَنِل (Gabrielle Chanel) که بعدها با اسم کوکو (Coco) شناخته می‌شد، زنی جسور، بی‌پروا و آزاد بود که قوانین مد رو به چالش می‌کشید و از خطر کردن باکی نداشت؛ اما، دوران کودکی سختش در پرورشگاه صومعه‌ی اوبازین (Aubazine) و معماری خاص آن ساختمان را همیشه به یاد داشت و از آن الهام می‌گرفت. همینطور او هیچوقت ازدواج نکرد و تا آخر عمر به متحول کردن صنعت مد ادامه داد. هنرپیشه و چهره‌ی تبلیغاتی این عطر افسانه‌ای نیز هنرمند مطرح جهان کریستن استوارت است.

روایح و نت‌های به کار رفته در عطر شنل گابریل زنانه CHANEL GABRIELLE

نت‌های آغازین شنل گابریل با رایحه‌ای از نت‌های منحصر به فرد نارنگی ماندارین، گریپ فروت و انگور سیاه شروع می‌شود. پس از آن نت‌های میانی شامل گل نرگس، یلانگ یلانگ، یاس و شکوفه‌ی پرتقال خودنمایی کرده و در نهایت روایحی از مشک و چوب صندل شما را شگفت زده خواهد کرد. بیشترین نت‌هایی که هنگام اسپری کردن عطر گابریل خودنمایی کرده و به مشام می‌رسند به ترتیب شامل: گریپ فروت، شکوفه‌ی پرتقال، یلانگ یلانگ، نرگس و ماندارین هستند. عطر ادکلن شنل گابریل رایحه‌ای شبیه به  عطر ادکلن هرمس ژور دهرمس (Hermes Jour d’Hermes) دارد.

رایحه اولیه:انگور،گریپ فروت،نارنگی

رایحه  میانی:شکوفه پرتغال،یاس،یلانگ یلانگ،مریم

رایحه پایه:سندل،مشک

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لیلیوم

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر و ادکلن و اولین و معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه اینترنتی عطر و دارای اینماد دوستاره از وزارت صنعت با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال مردانه و زنانه با بهترین قیمت در سطح کشور کار خود را آغاز کرده است. در این فروشگاه فقط عطر و ادکلن اصلی از برندهای معتبر به فروش میرسد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]