اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960821267937814

تخفیف ویژه ثبت نام رویداد ساینترو برای دانشجویان

کد: 13960821267937814

https://goo.gl/Bewxrq

، تهران , (اخبار رسمی): کدهای تخفیف ثبت نام رویداد علوم پایه و کارآفرینی ساینترو ویژه‌ی ‌دانشجویان دانشگاه‌های تربیت مدرس، تهران، شریف، الزهرا، خواجه نصیر و شهید بهشتی تعریف شدند.

تخفیف ویژه ثبت نام رویداد ساینترو برای دانشجویان
تخفیف ویژه ثبت نام رویداد ساینترو برای دانشجویان

دانشجویان عزیز می توانند با تخفیف ویژه در رویداد ساینترو ثبت نام کنند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از ایران سایتک؛ اولین رویداد «علوم پایه و کارآفرینی (ساینترو FSE2017)» با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج روحیه‌ی کارآفرینی و ارائه‌ی آموزش‌های مقدماتی در حوزه‌ی کسب و کارهای مرتبط با موضوعات مختلف علوم پایه توسط موسسه‌ی نوآوری علوم و فنون ایران و با حمایت پارک علم و فناوری و دفتر پژوهش‌های کاربردی و فناوری معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس، دوم آذرماه در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس در تهران برگزار خواهد شد. برای حضور دانشجویان در این رویداد کدهای تخفیفی به شرح زیر تعریف شده‌ است:

  • دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس: modares 
  • دانشجویان دانشگاه تهران: ut.ac.ir
  • دانشجویان دانشگاه الزهرا: alzahra
  • دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی: sbu.ac.ir
  • دانشجویان دانشگاه شریف: sharif
  • دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر: kntu.ac.ir

دانشجویان عزیز جهت ثبت نام با 50 درصد تخفیف کافی است به آدرس  http://evand.com/events/scientro مراجعه کنند و کد تخفیف مربوط به دانشگاه خود را در قسمت مربوط وارد کنند. متذکر می‌شویم که هنگام پذیرش همراه داشتن کارت دانشجویی الزامی است. ظرفیت این رویداد محدود است و مهلت استفاده از کدهای تخفیف نیز تا 25 آبان 96 است.

در ضمن، در حاشیه‌ی این رویداد، گالری پوستر شرکت‌های دانش بنیان، واحدهای فناور و استارتاپ‌های فعال در حوزه‌ی علوم پایه نیز به نمایش گذاشته خواهد شد. این گالری فرصت مناسبی است تا از یک طرف شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که فعالیت‌های اقتصادی مبتنی بر علم انجام می‌دهند، در یک محیط مناسب دانشگاهی به معرفی خود بپردازند و از طرف دیگر شرکت کنندگان رویداد که دانشجویان، اساتید، فارغ التحصیلان و علاقه‌مندان به علم، به ویژه علوم  پایه هستند؛ ضمن آشنایی با فعالیت‌های مرتبط با حوزه‌های تحصیلی خود و فضای شغلی و چشم انداز آینده‌ی کاری خود، از نزدیک با فعالین این حوزه‌ها به بحث و تبادل نظر بپردازند.

برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپایی که در حوزه کسب و کارهای علمی مشغول به فعالیت هستند، جهت شرکت در گالری پوستر، تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و امکان ثبت‌نام با تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. کافی است هنگام ارسال پوستر، درخواست خود را ثبت و کد تخفیف دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران سایتک

موسسه نوآوری علوم و فنون ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]