اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960803265617814

با حضور اساتید، دانشجویان و کارشناسان علوم پایه و کارآفرینی

رویداد علوم پایه و کارآفرینی (ساینترو FSE2017) دوم آذرماه برگزار می‌شود

کد: 13960803265617814

https://goo.gl/bK3NtR

، تهران , (اخبار رسمی): اولین رویداد «علوم پایه و کارآفرینی (ساینترو FSE2017)» با هدف «فرهنگسازی و ترویج روحیه کارآفرینی و ارائه‌ی آموزش‌های مقدماتی در حوزه کسب و کارهای مرتبط با موضوعات مختلف علوم پایه»، دوم آذرماه در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس در تهران برگزار خواهد شد.

  رویداد علوم پایه و کارآفرینی (ساینترو FSE2017) دوم آذرماه برگزار می‌شود
رویداد علوم پایه و کارآفرینی (ساینترو FSE2017) دوم آذرماه برگزار می‌شود

رویداد ساینترو تلاش دارد که با فرهنگسازی و ترویج روحیه کارآفرینی و ارائه آموزش های مقدماتی در حوزه کسب و کار مرتبط با موضوعات علوم پایه قدمی در راه توسعه کسب و کارهای علمی بردارد.

به گزارش دبیرخانه‌ی رویداد علوم پایه و کارآفرینی (ساینترو FSE2017)، این رویداد که توسط موسسه‌ی نوآوری علوم و فنون ایران و با حمایت پارک علم و فناوری و دفتر پژوهش‌های کاربردی و فناوری معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت برگزار می‌شود، میزبان کارشناسان، اساتید و دانشجویان حوزه‌ی علوم پایه و کارآفرینی و علاقه‌مندان به کسب و کارهای علمی خواهد بود.

رویداد علوم پایه و کارآفرینی ساینترو که برای اولین بار برگزار می‌شود، تلاش دارد تا با فرهنگسازی و ترویج روحیه‌ی کارآفرینی و ارائه‌ی آموزش‌های مقدماتی در حوزه‌ی کسب وکار مبتنی بر علوم پایه، قدمی در راه توسعه کسب و کارهای علمی بردارد.

در حاشیه‌ی این رویداد، گالری پوستر شرکت‌های دانش بنیان، واحدهای فناور و استارتاپ‌های فعال در حوزه‌ی علوم پایه نیز به نمایش گذاشته خواهد شد. این گالری فرصت مناسبی است تا از یک طرف شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که فعالیت‌های اقتصادی مبتنی بر علم انجام می‌دهند، در یک محیط مناسب دانشگاهی به معرفی خود بپردازند و از طرف دیگر شرکت کنندگان رویداد که دانشجویان، اساتید، فارغ التحصیلان و علاقه‌مندان به علم، به ویژه علوم  پایه هستند؛ ضمن آشنایی با فعالیت‌های مرتبط با حوزه‌های تحصیلی خود و فضای شغلی و چشم انداز آینده‌ی کاری خود، از نزدیک با فعالین این حوزه‌ها به بحث و تبادل نظر بپردازند.

برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپایی که در حوزه کسب و کارهای علمی مشغول به فعالیت هستند، جهت شرکت در گالری پوستر، تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و امکان ثبت‌نام با تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. کافی است هنگام ارسال پوستر، درخواست خود را ثبت و کد تخفیف دریافت کنید.

رویداد ساینترو، در روز دوم آذرماه 1396 در سالن جابر بن حیان دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار خواهد شد.

بلیت زودهنگام این رویداد با قیمت 20 هزار تومان تا 5 آبان ماه 96 به فروش می‌رسد و علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وبسایت رویداد به آدرس http://iranfse.ir و یا لینک ثبت‌نام در ایوند به آدرس http://evand.com/events/scientro مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران سایتک

موسسه نوآوری علوم و فنون ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]