اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960823268190011

فرصت محدود خرید شماره رند تهران

کد: 13960823268190011

https://goo.gl/g29Vtk

، تهران , (اخبار رسمی): (دفترشما) اخیرا تعدادی شماره‌ی رند تلفن ثابت تهران در اختیار کسب وکارها قرار داده است، با مراجعه فوری به لیست شماره‌های این مجموعه، شماره دلخواهتان را انتخاب کنید.

فرصت محدود خرید شماره رند تهران
فرصت محدود خرید شماره رند تهران

دفتر شما به تازگی تعدادی شماره‌ی رند تلفن ثابت ۸ رقمی تهران برای فروش در اختیار کسب و کارها قرار داده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از دفتر شما؛‌ این شرکت به تازگی تعدادی شماره‌ی رند تلفن ثابت ۸ رقمی تهران برای فروش در اختیار کسب و کارها قرار داده است. پیشنهاد می‌کنیم فرصت را غنیمت بشمارید و با مراجعه به لیست شماره‌ تلفن‌های رند ۸ رقمی این مجموعه، شماره‌ای رند و یا شماره‌ای با رقم‌های مشابه تلفن همراه خود انتخاب کنید.

شماره تلفن‌های عرضه‌شده توسط «دفتر شما» با کد ۲ تهران شروع می‌شوند که محبوب‌ترین و باپرستیژترین پیش شماره تلفن ثابت تهرانبرای کسب و کارها است. شماره تلفن‌های دفتر شما علاوه بر داشتن کد ۲ تهران، شماره‌های مجازی هستند که مزیت‌های متعددی نسبت به شماره تلفن‌های عادی دارند. مهم‌ترین مزیت شماره تلفن‌های مجازی یا اَبری این است که می‌توانید بر روی آنها خدمات متنوعی دریافت کنید، مانند سرویس تلفن گویا، فکس آنلاین، منشی مجازی و مرکز تماس آنلاین.

بنابراین، تمامی‌ استارتاپ‌ها می‌توانند با خریداری خط تلفن ثابت از دفتر شما، بدون نیاز به اجاره‌ی دفتر کار و استخدام منشی، کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند و علاوه بر کاهش  چشمگیر هزینه‌های راه اندازی کسب و کار، وجهه‌ی حرفه‌ای کسب و کار خود را نیز بهبود ببخشند.

با توجه به این که شماره تلفن‌های رند متقاضیان زیادی دارند و به سرعت به فروش می‌رسند، به صاحبان کسب و کارها توصیه می‌شود برای تهیه شماره تلفن دلخواه خود عجله کنند تا در این فرصت محدود با انتخاب شماره‌ای درخور کسب و کارشان، مشتریان بیشتری جذب کنند.

در ضمن، «دفتر شما» با حضور در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در بخش استارتاپ‌ها از تمامی‌صاحبان کسب و کارها و استارتاپ‌ها دعوت می‌کند تا به غرفه‌ی دفتر شما به نشانی مصلی، سالن رسانه‌های دیجیتال، بخش استارتاپ‌ها، روبه‌روی در شماره‌ی ۶۰ جنوبی سر بزنند تا هم با خدمات متنوع دفتر شما آشنا شوند و هم کد تخفیف مخصوص نمایشگاه را دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]