اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960824268387843

سامانه دفتر حساب مجازی، برای مشاهده آنلاین دفتر حساب توسط مشتری رونمایی شد

دفتر حساب مجازی مشتریان خدمتی نوین در نرم افزار صندوق فروشگاهی حساب و کتاب

کد: 13960824268387843

https://goo.gl/yxBh1V

، قم , (اخبار رسمی): «حساب و کتاب» یک نرم افزار صندوق فروشگاهی دانش بنیان است که علاوه بر سرویس‌های اولیه، خدمات جانبی ارزشمندی برای فروشگاه و حتی مشتریان فروشگاه در نظر گرفته است؛ از جمله کنترل از راه دور، ارسال مستقیم فاکتور و دفتر حساب و اشتراک گذاری موقت یا دائم آنها در فضای مجازی به نام دفتر حساب مجازی مشتریان.

دفتر حساب مجازی مشتریان خدمتی نوین در نرم افزار صندوق فروشگاهی حساب و کتاب
سامانه دفتر حساب مجازی مشتریان، برای مشاهده آنلاین دفتر حساب توسط مشتری، منتشر شد.

با دفتر حساب مجازی مشتریان، حساب و کتاب خود با مشتریان خاص‌تان را همیشه شفاف و به روز نگهدارید

«حساب و کتاب» یک نرم افزار صندوق فروشگاهی است که مغازه‌دار می‌­تواند با استفاده از آن حساب و کتاب روزانه و سالانه‌اش را همیشه و همه جا تنها با یک تبلت یا گوشی هوشمند راحت و ارزان رسیدگی کند. زیبایی و چابکی نرم افزار صندوق فروشگاهی حساب و کتاب، به همراه امکانات فراوان، آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب و کارهای کوچک و متوسط تبدیل کرده است.

برای فروشگاه‌ها، سرویس‌های اولیه ارائه شده در نرم افزار حساب و کتاب را می‌توان تحت عنوان کلی صندوق فروشگاهی قرار داد. از جمله این سرویس‌ها مدیریت کالا، فاکتور، دفتر حساب، گزارش‌ها و خدمات پشتیبانی و راهنمایی است.

علاوه بر سرویس‌های معمول، خدمات جانبی ارزشمندی برای فروشگاه و حتی مشتریان فروشگاه در نظر گرفته شده است؛ از جمله سامانه گزارش‌گیری اینترنتی که شامل دسترسی از راه دور و آنلاین به گزارشات به روز از عملیات و اتفاقات فروشگاه است. همچنین ارسال مستقیم فاکتور و دفتر حساب به مشتری و یا اشترا‌ک‌گذاری آنها در فضای مجازی به صورت دائم یا به صورت آدرس‌های مدت دار و تکنولوزی خاص پشتیبان‌گیری خودکار ابری این شرکت نیز از سرویس‌های قابل توجه در این استارت آپ دانش بنیان است.

دفتر حساب مجازی مشتریان چیست؟

سامانه‌ی دفتر حساب مجازی مشتریان سرویس جانبی دیگر در سامانه‌ی حساب و کتاب شرکت مدل سازان نرم افزار آینده (مسنا) است. کارکرد اصلی این سامانه، ارائه کردن حساب‌های دفتری به مشتریان خاص به صورت به روز و آنلاین است. فعال سازی دسترسی به دفتر حساب مجازی برای هر مشتری فروشگاه در اختیار صاحب فروشگاه است؛ یعنی صاحب فروشگاه به هر مشتری که بخواهد می‌تواند این اجازه را بدهد که فقط حساب دفتری خودش را ببیند و از طرف دیگر مشتری برای دسترسی باید در این سامانه panel.hkpos.ir/panel ثبت نام کند.

چرا دفتر حساب مجاز؟

 این سامانه مزایا و کارکردهای متنوع و جالبی برای افراد حقیقی و حقوقی مختلف دارد. برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و مراکز دولتی و خصوصی که بخش مالی مشخصی دارند، مسئولان مالی، می‌توانند با این سامانه در هر لحظه به حساب و کتاب خود با فروشگاه‌ها و مراکز خدمات رسانی دیگر به صورت به روز و برخط دسترسی داشته باشند و از فاکتورهای ثبت شده به حساب آنها به سرعت مطلع شوند.

برای مشتریان عمده و تامین‌کنندگان فروشگاه، امکان مشاهده‌ی لحظه‌ای آخرین مانده‌ی حساب و جزئیات حساب دفتری خود با فروشگاه را در هر مکان و زمان را دارند. برای فروشگاه داران می‌توانند اختلاف حساب خود را با مشتریان، همکاران و تامین کنندگان هر چه سریع‌تر بفهمند و قبل از پایان ماه حساب و کتاب‌های خود را تصحیح کنند.

برای کسانی که با افراد دیگر حساب دفتری شخصی یا کاری دارند. این سامانه کمک می‌کند که خود و افراد مرتبط به آنها به صورت شفاف و به روز از آخرین وضعیت حساب فی ما بین خود خبر داشته باشند و اختلاف حساب‌ها باعث کدورت نشود.

یکی از اولین استفاده کننده‌های دفتر حساب مجازی مشتریان که عمده فروش خشکبار است، این سامانه را بسیار جالب و اعجاب انگیز می‌داند و باور نمی‌کند که بتواند به این راحتی به حساب دفتری خود نزد همکارش از طریق اینترنت و در هر ساعت از شبانه روز دسترسی داشته باشد. آقای موسوی که به صورت سیار کار می‌کند، برای ارائه‌ی صورتحساب نسیه‌ها و حساب‌های دفتری خود و تسویه‌ی آن با مغازه‌ها و افرادی که با آنها کار می‌کند مشکل داشته است؛ ولی با اطلاع از وجود این سامانه احساس می‌کند با استفاده از این سامانه دیگر نگران ارسال کاغذی یا مجازی صورت حساب و بررسی اختلاف حساب‌های دفتری با مشتریانش نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسنا

شرکت مدل سازان نرم افزار آینده (مسنا)، شرکتی دانش بنیان متشکل از نیروهای جوان، با استعداد، اکثرا فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و با تجربه که برخی دارای بیش از 15 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشند. این شرکت تلاش می کند تا برپایه تکنولوژی روز دنیا، برترین نرم‌افزارهای مورد نیاز کسب و کارها و سازمان ها را تولید نماید. بمنظور آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات این شرکت، می توانید از سایت masna-soft.ir دیدن فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]