اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960905269477768

گردشگری موسیقی و گردشگر موسیقی

کد: 13960905269477768

https://goo.gl/DQ7NdR

، تهران , (اخبار رسمی): گردشگری موسیقی در ایران غریب است و هنوز مورد توجه جدی قرار نگرفته است؛ ولی در ادبیات و اقتصاد جهانی گردشگری، جایگاه ویژهی خود را دارد. گردشگری موسیقی جزئی از بازار بزرگ گردشگری فرهنگی است که بیشترین قسمت گردشگران بین‌المللی در این شاخه از گردشگری قرار می‌گیرند.

گردشگری موسیقی و گردشگر موسیقی
گردشگری موسیقی را تجربه کنیم

صدا یکی از عوامل حیاتی در سفر است که با ایجاد پیوند میان محیط و جامعه، خاطره‌ی گردشگر را می‌سازد. برخی صداها هویت‌ساز برخی شهرها هستند؛ مانند صدای زنگ دوچرخه در شهر یزد و یا صدای اذان در شهرهای اسلامی

گردشگری موسیقی را می‌توان عمل بازدید از یک شهر و منطقه به منظور و با هدف اصلی تماشا و شرکت در جشنواره‌ها و کنسرت‌های موسیقی و فرهنگی یا تجربه موسیقی آن مقصد تعریف کرد.

گردشگر موسیقی نیز شخصی است که مبادرت به سفر داخلی یا بین‌المللی به منظور شرکت کردن در یک رویداد موسیقی و یا بازدید از مقصد برای تجربه کردن آئین‌های موسیقی و محلی، شرکت در رویدادها و یا بازدید از سایت‌ها و موزه‌های مرتبط با موسیقی می‌کند.

شما می‌توانید تجربه‌های موسیقی خود را در سایت تجربه کنیم به آدرس www.tajrobekonim.ir به اشتراک بگذارید

گردشگری موسیقی برپایه جذابیت‌های فراوان موسیقی هر منطقه یا کشور و فعالیت‌ها و رویدادهای مربوط به آن شکل می‌گیرد. بنابراین موسیقی در پیدایش این نوع گردشگری محوری‌ترین و اصلی‌ترین نقش را بازی می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجربه کنیم

استارتاپ تجربه کنیم فعالیت خود را از سال 1396 شروع کرد ، تجربه کنیم وبسایتی است که شما می توانید تجربه و مهارت های خود را ثبت و به اشتراک بگذارید. برای اطلاعات بیشتر و تماس با پشتیبانی می توانید به وبسایت تجربه کنیم به آدرس www.tajrobekonim.ir مراجعه کنید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | موسیقی