اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960906269517909

بهترین مقیاس سنجش؛گواهی تست محصول توسط آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی

کاشی و سرامیک آنتی باکتریال؛ از ادعا تا واقعیت

کد: 13960906269517909

https://goo.gl/ZJHzgB

، کرج , (اخبار رسمی): مهران سید معصومی، مدیر عامل شرکت نانو پیشتاز پارس تولید کنند‌ه‌ی کاشی و سرامیک آنتی باکتریال (میکروب‌کش قوی و دائمی) طی مصاحبه‌ای به مشتریان هشدار داد که از فروشندگان بخواهند اصالت محصول را تنها با ارائه‌ی گواهی تست محصول توسط یک آزمایشگاه معتبر نظیر آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی، اثبات کنند.

کاشی و سرامیک آنتی باکتریال؛ از ادعا تا واقعیت
نمونه گواهی نامه تست محصول شرکت نانو پیشتاز پارس توسط آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی

مشتریان از فروشنده گواهی تست محصول درخواست کنند

معصومی‌ با تأکید بر اینکه شرکت نانو پیشتاز پارس تنها تولید کنند‌ه‌ی کاشی، سرامیک و کلی‌ کالاهای بهداشتی لعابدار بصورت آنتی باکتریال و با قدرت 99/9 درصد است، اظهار داشت که در بازار کاشی و سرامیک عده‌ای با پولیش زدن ساده سطح کاشی و سرامیک به مشتریان چنین القاء می‌کنند که محصولات‌شان آنتی‌باکتریال است؛ حال آنکه تأئیدیه‌ی میکروب‌کشی باید توسط یک آزمایشگاه معتبر مورد تأئید قرار گرفته و به رؤیت مشتری برسد.

وی در بخشی از صحبت‌های خود اضافه کرد: متأسفانه به علت اینکه این محصول با این کارآیی جدید بوده و سطح آگاهی مردم در مورد آن کم است؛ برخی افراد سودجو از این کمبود سطح آگاهی سوء استفاده کرده و کاشی سرامیک‌های معمولی را تنها با کمی تغییر در ظاهر آنها، به این نام عرضه می‌کنند و به فروش می‌رسانند. لذا از آنجا که این محصول با بهداشت مردم سر و کار دارد و سهل انگاری در این مورد ممکن است تبعاتی داشته باشد،‌این شرکت به کلیه‌ی مشتریان عزیزی که مایل به استفاده از این محصول هستند اعلام می‌دارد که ادعای آنتی باکتریال بودن محصول را تنها با تأئیدیه‌ی آزمایشگاه معتبر نظیر آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی و یا دیگر آزمایشگاه‌های معتبر، مورد سنجش قرار داده و هنگام خرید این گواهی را از فروشنده مطالبه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نانو پیشتاز پارس

نانو پیشتاز پارس شرکتی دانش بنیان و عضو کمیته نانو نهاد ریاست جمهوری است که در سال ۱۳۸۸ تآسیس و طی تحقیقات فراوان با استفاده از تکنولوژی نانو موفق به کسب دانش فنی و ثبت اختراع لعاب آنتی باکتریال گردید. تولید کاشی های آنتی باکتریال با قدرت میکرب کشی قوی ( 99/9 درصد)،مطابق با استاندارد جهانی ایزو و نیز استاندارد سویس بشماره ۲۷۴۴۷ و کسب پروانه بهره برداری برای تولید صنعتی نتیجۀ تلاش این سالها بوده است. این لعاب ضد جرم بوده و از طریق پخت سوم بر روی کاشی، سرامیک، و کلیه سطوح قابل پخت در کوره تا 99/9 % از باکتری های گرم و سرد را نابود و از اینجهت میتواند با نصب در بخشهای مختلف بیمارستانی موجب کاهش عفونتهای بیمارستانی ،با نصب در سالن های تولید مواد غذائی/لبنی استفاده از ضد عفونی کننده های خطرناک را محدود یا با استفاده در مراکز تفریحی آبی مصرف کلر و دیگر ضد عفونی کننده ها را بیمورد نماید. این تولید ملی با دانش بومی و با این سطح از کارآئی در کشور بیسابفه است و در جهان نیز فاقد رقبای جدی میباشد، لذا استفاده از این محصولات علاوه بر ارتقاء سطح بهداشت و محیط زیست موجب حمایت از اقتصاد ملی میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]