اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960927272187909

تاییدیه دائمی بودن خاصیت میکروب کشی کاشی آنتی باکتریال شرکت نانو پیشتاز پارس

اخذ تاییدیه نانو مقیاس برای محصول کاشی آنتی باکتریال شرکت نانو پیشتاز پارس

کد: 13960927272187909

https://goo.gl/z5bSAz

، کرج , (اخبار رسمی): تأئیدیه نانو مقیاس، گواهینامه‌ای است که توسط ستاد ویژه‌ی توسعه فناوری نانو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صادر می‌شود و مؤید استفاده از تکنولوژی نانو در فرآیند تولید یک محصول است. شرکت نانو پیشتاز پارس اخیراً موفق به اخذ این تأئیدیه از مقام رسمی متولی این موضوع در کشور شده است.

اخذ تأئیدیه نانو مقیاس برای محصول کاشی آنتی باکتریال شرکت نانو پیشتاز پارس
تأئیدیه نانو مقیاس کاشی آنتی باکتریال شرکت نانو پیشتاز پارس

تمایز این محصول با دیگر محصولاتی که با همین عنوان عرضه می‌شود در این است که طبق فناوری ساخت این محصول، خاصیت دائمی بودن در ساختار محصول و بخش غیر قابل تجزیه آن است و بر اثر زمان از بین نمی‌رود.

روابط عمومی‌ شرکت نانو پیشتاز؛ تولید کننده‌ی کاشی، سرامیک آنتی باکتریال، اعلام کرد که این شرکت اخیراً موفق به اخذ تأئیدیه‌ی نانو مقیاس شده است که مؤید تطابق فناوری تولید محصول این شرکت با فناوری نانو است. مدیر روابط عمومی‌ شرکت نانو پیشتاز به نقل از مدیر فنی این شرکت اظهار داشت که این تأئیدیه به مفهوم تکرار پذیری خاصیت این محصول است به بیان دیگر خاصیت میکروب‌کشی و آنتی باکتریال بودن این محصول دائمی‌ وده و همانطور که در دمای پخت لعاب به کاشی افزوده می‌شود، بخش غیر قابل تجزیه در ساختار این محصول قلمداد می‌شود. این خاصیت وجه تمایز این محصول با دیگر محصولاتی است که تحت همین عنوان در بازار عرضه می‌شود؛ اما به واقع از نانو ذرات استفاده می‌کنند و به حالت روکش بر روی محصولات در می‌آیند که پس از مدتی بر اثر اصطکاک از بین می‌روند و خاصیت خود را از دست می‌دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نانو پیشتاز پارس

نانو پیشتاز پارس شرکتی دانش بنیان و عضو کمیته نانو نهاد ریاست جمهوری است که در سال ۱۳۸۸ تآسیس و طی تحقیقات فراوان با استفاده از تکنولوژی نانو موفق به کسب دانش فنی و ثبت اختراع لعاب آنتی باکتریال گردید. تولید کاشی های آنتی باکتریال با قدرت میکرب کشی قوی ( 99/9 درصد)،مطابق با استاندارد جهانی ایزو و نیز استاندارد سویس بشماره ۲۷۴۴۷ و کسب پروانه بهره برداری برای تولید صنعتی نتیجۀ تلاش این سالها بوده است. این لعاب ضد جرم بوده و از طریق پخت سوم بر روی کاشی، سرامیک، و کلیه سطوح قابل پخت در کوره تا 99/9 % از باکتری های گرم و سرد را نابود و از اینجهت میتواند با نصب در بخشهای مختلف بیمارستانی موجب کاهش عفونتهای بیمارستانی ،با نصب در سالن های تولید مواد غذائی/لبنی استفاده از ضد عفونی کننده های خطرناک را محدود یا با استفاده در مراکز تفریحی آبی مصرف کلر و دیگر ضد عفونی کننده ها را بیمورد نماید. این تولید ملی با دانش بومی و با این سطح از کارآئی در کشور بیسابفه است و در جهان نیز فاقد رقبای جدی میباشد، لذا استفاده از این محصولات علاوه بر ارتقاء سطح بهداشت و محیط زیست موجب حمایت از اقتصاد ملی میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | بهداشت و درمان