اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960912270127909

به بهانه‌‌ بیمارستان سازی در مناطق زلزله زده، از 20 آذر تا 10 دی ماه

30 درصد تخفیف برای سرامیک آنتی باکتریال

کد: 13960912270127909

https://goo.gl/42FxcR

، کرج , (اخبار رسمی): شرکت نانو پیشتاز پارس در نظر دارد در راستای مسئولیت اجتماعی خود و به بهانه‌ی بیمارستان سازی به خصوص در مناطق زلزله زده، 30% تخفیف برای شاخص‌ترین محصولات کاشی، سرامیک آنتی باکتریال از 20 آذر لغایت 10 دی ماه اعمال کند.

30 درصد تخفیف نمایشگاهی برای شاخص‌ترین محصول آنتی باکتریال شرکت نانو پیشتاز پارس برای ساخت و سازهای بیمارستانی به خصوص در مناطق زلزله زده از بیستم آذر لغایت دهم دی ماه 1396

اولین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات که در تاریخ 19 و 20 آذر در مرکز همایش‌های رازی با حضور عوامل داخلی و خارجی مؤثر بر بیمارستان سازی برگزار می‌شود، بهانه‌ی مناسبی برای شرکت نانو پیشتاز پارس است تا در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود نسبت به اعطاء 30 درصد تخفیف به مدت 20 روز از 20 آذر لغایت 10 دیماه 1396 برای شاخص‌ترین محصول خود (کاشی، سرامیک آنتی باکتریال MRSA ، سودوموناس مقاوم) اقدام کند.

به همین جهت از تمامی‌ عوامل اثرگذار در امر مهم ساخت و ساز مراکز درمانی و بیمارستانی دعوت به عمل می‌آید تا ضمن حضور در این کنگره نسبت به ارتقاء سطح بهداشت و کنترل عفونت‌های بیمارستانی از این فرصت بهره ببرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نانو پیشتاز پارس

نانو پیشتاز پارس شرکتی دانش بنیان و عضو کمیته نانو نهاد ریاست جمهوری است که در سال ۱۳۸۸ تآسیس و طی تحقیقات فراوان با استفاده از تکنولوژی نانو موفق به کسب دانش فنی و ثبت اختراع لعاب آنتی باکتریال گردید. تولید کاشی های آنتی باکتریال با قدرت میکرب کشی قوی ( 99/9 درصد)،مطابق با استاندارد جهانی ایزو و نیز استاندارد سویس بشماره ۲۷۴۴۷ و کسب پروانه بهره برداری برای تولید صنعتی نتیجۀ تلاش این سالها بوده است. این لعاب ضد جرم بوده و از طریق پخت سوم بر روی کاشی، سرامیک، و کلیه سطوح قابل پخت در کوره تا 99/9 % از باکتری های گرم و سرد را نابود و از اینجهت میتواند با نصب در بخشهای مختلف بیمارستانی موجب کاهش عفونتهای بیمارستانی ،با نصب در سالن های تولید مواد غذائی/لبنی استفاده از ضد عفونی کننده های خطرناک را محدود یا با استفاده در مراکز تفریحی آبی مصرف کلر و دیگر ضد عفونی کننده ها را بیمورد نماید. این تولید ملی با دانش بومی و با این سطح از کارآئی در کشور بیسابفه است و در جهان نیز فاقد رقبای جدی میباشد، لذا استفاده از این محصولات علاوه بر ارتقاء سطح بهداشت و محیط زیست موجب حمایت از اقتصاد ملی میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | بهداشت و درمان