اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960918270838022

انقلابی در سیستم زبان آموزی کشور:

یادگیری زبان های خارجی با معلم های خارجی (Native)

کد: 13960918270838022

https://goo.gl/7yhyTx

، (اخبار رسمی): اُتیچر استارتاپی است که برای اولین بار در کشور شرایطی را فراهم کرده است که ایرانیان می‌توانند زبان دوم مورد علاقه خود را از معلم زبان‌های خارجی به صورت آنلاین و کاملا زنده فرا بگیرند. اکثر این معلم‌ها ساکن کشورهای اروپایی، انگلیس و آمریکایی هستند.

یادگیری زبان های خارجی با معلم های خارجی (Native) :
یادگیری زبان های خارجی با معلم های خارجی (Native)

زبان آموزی را در ایران ولی از خارج تجربه کنید!

مهارت در زبان خارجی یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها در رزومه‌ کاری و تحصیلی افراد محسوب شود. در این میان هماهنگ با تقاضای ایجاد شده، موسسات آموزش زبان در حجم وسیعی در کشور شروع به فعالیت کرده‌اند. با این حال، اثربخشی این موسسات چندان محسوس نیست و به‌رغم گذراندن دوره‌های طولانی مدت، همچنان زبان‌آموزان در کسب مهارت لازم، عموما کم توان هستند. اولین سوالی که اغلب این موسسات از زبان‌آموزان به‌منظور تحریک انگیزه پیوستنشان به آموزشگاه خود مطرح می‌کنند، این پرسش است که "تاکنون چقدر از دوره‌های آموزشی، نرم‌افزار، پک‌های آموزشی و.. استفاده کرده‌اید؟" این سوال می‌تواند دلیلی بر لزوم بازنگری در رویه‌های آموزشی باشد.

در یک ابتکار جدید، استارت آپی تحت عنوان اُتیچر "O-Teacher" با رویه‌ای نوین قدم در مسیر آموزش زبان گذاشته است. سازوکار طراحی شده در این استارت‌آپ ضمن کاهش هزینه‌های زبان‌آموزان، از مدرسان بومی کشورهای خارجی همچون انگلیس، آمریکا، آفریقا، استرالیا، آلمان و ... برای آموزش انواع زبان‌ها استفاده می‌کند. زبان‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سایت "O-Teacher" به سادگی خرید کالا از یک سایت، معلم مورد نظر خود را بر اساس فاکتورهای مختلف مانند فیلم کوتاه معرفی استاد، رزومه استاد، بازخورد سایر زبان‌آموزان و ... انتخاب کرده و بر اساس تقویم آموزشی در 24 ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته، با معلم خود به صورت آنلاین ( کاملآ زنده) مشغول یادگیری شوند.

حل مشکلاتی مانند حذف هزینه‌های رفت و آمد، غلبه بر محدودیت زمان برای افراد شاغل یا کسانی که به هر دلیل امکان حضور فیزیکی در کلاس ندارند و نیز هزینه‌های بسیار پایین تر "O-Teacher" نسبت به معلم زبان خصوصی از نوآوری‌های این استارت‌آپ است. علاوه بر این، مدرسان بومی (Native) برای زبان آموزانی که قصد مهاجرت به سایر کشورها را دارند، به دلیل حضور در کشور میزبان دید بهتری نسبت به شرایط زبانی آن کشور دارند، لذا آن‌ها به‌گونه‌ای زبان را آموزش می‌دهند که گویی می‌خواهند شما را برای حضور در کشور میزبان آماده سازند. شاید بتوان این رویکرد را انقلابی در سیستم آموزش زبان در کشور قلمداد کرد.

این استارتاپ پیشنهادات ویژه‌ای را نیز برای کاربران جدید خود در نظر گرفته است. همچنین برای رزرو جلسه اول رایگان می‌توانید روی اینجا کلیک کرده و کلاس خود را با یکی از اساتید بومی برگزار کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اُتیچر O-Teacher

اکنون اُتیچر (O-Teacher) فرصتی را فراهم کرده است که شما برای یادگیری زبان دوم : نیاز به اختصاص وقت مشخص در مکانی مشخص ندارید و در هر ساعت از شبانه‌روز که دوست دارید می‌توانید به زبان‌آموزی بپردازید. می‌توانید هزینه‌های رفت‌وآمد و خرید کتاب‌های آموزشی خود را به صفر کاهش دهید. زبان دوم خود را از استادی نیتیو (native) با لهجه‌ای اصیل فرابگیرید. بدون آنکه هزینه‌های سفر را متحمل شوید با یادگیری روان و سلیس زبان دوم به تحصیل و کسب‌وکار خود رونق بخشید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]