اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960922271458022

انقلابی در دنیای آموزش

فاصله ها و مرزهای جغرافیایی کنار رفتند

کد: 13960922271458022

https://goo.gl/tP1uro

، (اخبار رسمی): با ورود ایران به عرصه تکنولوژی، مرزهای فیزیکی هم اکنون برداشته شده‌اند و فردی ساکن ایران می‌تواند زبان انگلیسی را از معلم زبانی بومی (Native) از کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا و ... فراگیرد.

فاصله ها برداشته شدند و مرزهای جغرافیایی کنار رفتند
فاصله ها و مرزهای جغرافیایی کنار رفتند

زبان های خارجی را در ایران ولی از خارج یاد بگیرید!

حدس بزنید اولین تلفن همراه در ایران متعلق به چه کسی بوده است؟ شاید بدانید حدود بیست سال پیش روزنامه‌ها در ایران آگهی ثبت نام تلفن متحرک جیبی را منتشر کردند؛ ولی برخلاف تصورها اولین تلفن همراه مربوط به بیست سال قبل نیست؛ بلکه دارنده‌ی اولین تلفن همراه ناصرالدین شاه قاجار پادشاه ایران است. او در سفرهای اروپا تلفنی را که به شکل یک چمدان با وزن 50 کیلو بود و توسط یک کارخانه در زوریخ آلمان ساخته شده بود، همراه می‌برد و با اتصال به سیم‌های تلگراف امکان تماس پیدا می‌کرد. البته یادمان نرود تلفن همراه ناصرالدین شاه کجا و تلفن‌های هوشمند همراه فعلی کجا!.
امروز که به صورت اتفاقی با یک سایت جذاب آشنا شدم با خود گفتم ما چه نسل خوشبختی هستیم. شاید ناصرالدین شاه در خواب هم نمی‌دید که تکنولوژی ارتباطات ظرف صد و اندی سال پس از او به وضعیتی برسد که من و شما ظرف چند ثانیه و با چند کلیک به خارج سفر کنیم و سفری که ناصرالدین شاه ظرف 6 ماه با اسب و درشکه طی می‌کرد ما با چند کلیک طی می‌کنیم.

من امروز در حال وبگردی توانستم از طریق سایت Oteacher.org سفری به دیار فرنگ داشته باشم و بصورت رایگان با دو نفر در دو طرف عالم از طریق موبایلم هم کلام شوم. برایم بسیار جذاب و دلنشین بود و محتوای صحبت با این دو معلم افق‌های جدیدی را به روی من گشود و پاتوق جدیدی را که گمشده‌ی من بود پیدا کردم. توضیحات بیشتر نمی‌دهم تا خودتان آنچه می‌خواهید را کشف کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اُتیچر O-Teacher

اکنون اُتیچر (O-Teacher) فرصتی را فراهم کرده است که شما برای یادگیری زبان دوم : نیاز به اختصاص وقت مشخص در مکانی مشخص ندارید و در هر ساعت از شبانه‌روز که دوست دارید می‌توانید به زبان‌آموزی بپردازید. می‌توانید هزینه‌های رفت‌وآمد و خرید کتاب‌های آموزشی خود را به صفر کاهش دهید. زبان دوم خود را از استادی نیتیو (native) با لهجه‌ای اصیل فرابگیرید. بدون آنکه هزینه‌های سفر را متحمل شوید با یادگیری روان و سلیس زبان دوم به تحصیل و کسب‌وکار خود رونق بخشید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]