اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970516310098022

اُتیچر، ارائه دهنده خدمات آنلاین آموزش زبان‌های خارجی

کد: 13970516310098022

https://goo.gl/zkEUYt

، (اخبار رسمی): اُتیچر (online teacher) یکی از استارتاپ‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ97 بود. اتیچر ارائه دهنده خدمات آموزشی آنلاین زبان‌های خارجی است.

اُتیچر، ارائه دهنده خدمات آنلاین آموزش زبان‌های خارجی
اُتیچر، ارائه دهنده خدمات آنلاین آموزش زبان‌های خارجی

یکی از کسب و کارهای بسیار پرطرفدار در الکامپ 97 که مورد توجه مخاطبان نیز قرار گرفت، خدمات مربوط به آموزش آنلاین بود که اتیچر از جمله شرکت‌های فعال در این زمینه  است که با خلاقیت خاص خود توانسته سایت آنلاین آموزش زبان‌های خارجی را راه اندازی کند. این سایت بر خلاف سایر سایت‌های آموزش زبان که با یک گروه مشخص آموزشی اقدام به این فعالیت کند، بستری را برای حضور مدرسین مختلف ایجاد نموده تا مخاطبین از بین ده‌ها مدرس داخلی و خارجی بهره مند شوند.

مرتضوی، بنیانگذار اُتیچر در تعریف خدمات این استارتاپ گفت: ما online teacher هستیم که خدمات آموزش آنلاین زبان‌های خارجی را به مخاطبینمان ارائه می‌کنیم. این آموزش توسط مدرسان داخلی و خارجی انجام می‌شود و مخاطبین می‌توانند از طیف عظیم مدرسان ما بهره مند شوند و برخلاف سایر سرویس‌های آموزشی الزامی به استفاده از یک استاد نیست. 

وی در ادامه افزود: از دیگر ویژگی‌های اتیچر می‌توانیم به حضور مدرسینی اشاره کنیم که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و هر کدام از آنها مزیت‌های گوناگونی برای فراگیران دارند.  زبان آموزان می‌توانند با مراجعه به سایت ما و انتخاب هر کدام از اساتید، تقویم وقت‌های خالی او را ببینند و نسبت به زمانی که تمایل دارند رزرو خود را انجام می‌دهند. پس از تعیین زمان جلسه، فراگیر از هر طریقی و با هر سرعت اینترنتی به کلاس درس خود وارد می‌شود و جلسه اول برگزار می‌شود و پس از پایان جلسه، فراگیر نسبت به ادامه جلسات تصمیم می‌گیرد که در صورت عدم تمایل، طبیعتا نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود.

مرتضوی در ادامه با اشاره به وضعیت بازار این حوزه گفت: یکی از مسائلی که در تحقیقات خود به آن رسیدیم، نیاز زبان آموز برای زندگی در محیطی است که به دنبال فراگیری زبان آن منطقه است. طبیعتا برای بسیاری از افراد این امکان فراهم نیست که ما با به کارگیری مدرسین خارج از کشور این معضل را حل کردیم. ما متوجه شدیم که بسیاری از مدارس زبان فعلی در چند سال آینده حذف خواهند شد و همه کسب و کارهای آموزشی به سمت بستر آنلاین پیش خواهد رفت چرا که آنلاین شدن کسب و کارها یک ترند روز است!

گفتنی است که مخاطبان می توانند با مراجعه به سایت رسمی این شرکت به آدرس www.oteacher.org از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اُتیچر O-Teacher

اکنون اُتیچر (O-Teacher) فرصتی را فراهم کرده است که شما برای یادگیری زبان دوم : نیاز به اختصاص وقت مشخص در مکانی مشخص ندارید و در هر ساعت از شبانه‌روز که دوست دارید می‌توانید به زبان‌آموزی بپردازید. می‌توانید هزینه‌های رفت‌وآمد و خرید کتاب‌های آموزشی خود را به صفر کاهش دهید. زبان دوم خود را از استادی نیتیو (native) با لهجه‌ای اصیل فرابگیرید. بدون آنکه هزینه‌های سفر را متحمل شوید با یادگیری روان و سلیس زبان دوم به تحصیل و کسب‌وکار خود رونق بخشید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]