اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960929272618070

آغاز به کار فازاول فروشگاه اینترنتی راژین با ارائه انواع کفش‌های استوک برند

کد: 13960929272618070

https://goo.gl/2d2NZ2

، سقز , (اخبار رسمی): راژین مرجعی برای مشاوره و خرید محصولاتِ باکیفیت با پایین‌ترین قیمت از برندهای مختلف و معتبر بین المللی است. مهم‌ترین هدف راژین ارائه‌ی محصولات برند و باکیفیت با قیمتی مناسب به سراسر ایران است. تمرکز تیم اجرایی راژین بر ارائه خدمات به صورتی نوین و با استفاده از تکنولوژی روز در حوزه‌ی مد و فشن است.

آغاز به کار فازاول فروشگاه اینترنتی راژین با ارائه انواع کفش‌های استوک برند
آغاز به کار فاز اول فروشگاه اینترنتی راژین

با استفاده از هسته‌ی هوش مصنوعی راژین و دانش طراحان حوزه‌ی مد و لباس با صرف چند دقیقه، مناسب ترین نوع نیاز درخواستی اعم از پوشاک، کفش و ... را به خریدار پیشنهاد می دهد. (هم اکنون در دست ساخت است)

راژین: استایل و انتخابی هوشمند

 راژین یکی از نوین‌ترین و تازه‌ترین سیستم‌های مشاوره و خرید محصولاتِ باکیفیت برندهای مختلف و معتبر ایرانی و بین المللی است که در عین ارائه‌ی خدمات با کیفیت، مناسب‌ترین قیمت‌ها را نیز ارائه می‌کند.
مهم‌ترین رسالتی که تیم اجرایی و مدیریتی راژین بر عهده گرفته است، ارائه‌ی محصولات برند و باکیفیت با قیمتی مناسب و ارسال سریع آنها به سراسر ایران است. در این فاز تمرکز تیم اجرایی راژین بر ارائه‌ی خدمات به شیوه‌ای نوین و با استفاده از تکنولوژهای روز و مرتبط با حوزه‌ی مد و فشن است.

مهم‌ترین بخش‌های اجرایی راژین در امسال:

 ۱- مشاوره هوشمند: سیستم هوشمند راژین با استفاده از هسته‌ی هوش مصنوعی راژین و دانش طراحان حوزه‌ی مد و لباس با صرف یک دقیقه مناسب‌ترین نوع نیاز درخواستی اعم از پوشاک، کفش و... را به خریدار پیشنهاد می‌دهد. (هم اکنون در دست ساخت است)

 2- فروشگاه اینترنتی راژین: مرجعی برای ارائه‌ی محصولات برندهای معتبر است، در فروشگاه اینترنتی راژین شما می توانید هر محصولی که مد نظرتان است با اطمینان از کیفیت و گارانتی اصل بودن کالا و رضایت از قیمت آن سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راژین

راژین: استایل و انتخابی هوشمند راژین ، مرجعی برای مشاوره و خرید محصولات باکیفیت و اصل از برندهای معتبر جهانی می باشد. مهمترین رسالت راژین ارائه ی محصولات برند باکیفیت با قیمتی مناسب به سراسر ایران است. راژین با شرایط تخفیف در قیمت ها و تحویل فوری تجربه خرید از برندهای معتبری همچون آدیداس ، نایک ، تیمبرلند ، سالامون و دیگر برندهای مشهور حوزه ی مد و استایل را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]