اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961019275578070

معرفی برند ASICS (اسیکس) و تاریخچه این شرکت

کد: 13961019275578070

https://goo.gl/LDK8eo

، سقز , (اخبار رسمی): اسیکس، (به انگلیسی ASICS) شرکت پوشاک و تجهیزات ورزشی ژاپنی است که در زمینه تولید و توزیع پوشاک ورزشی، کفش ورزشی، لوازم ورزشی فعالیت می‌کند. برند اسیکس از سرنام عبارت لاتین «anima sana in corpore sano» به معنی «روح سالم در بدن سالم» گرفته شده است.

معرفی برند ASICS (اسیکس) و تاریخچه این شرکت
اسیکس، (به انگلیسی ASICS) شرکت پوشاک و تجهیزات ورزشی ژاپنی است.

مهمترین حرکت اسیکس، معرفی کفشی با ساختار کفی ژلی (ASICS GEL cushioning)  بود که انقلابی در صنعت کفش سازی دنیا به پا کرد

ما با شنیدن نام برند ASICS  همیشه یاد کفش‌های ورزشی راحت، زیبا و منحصر بفرد می‌‌افتیم. این شرکت پوشاک و لوازم ورزشی ژاپنی، در سال ۱۹۴۹ توسط کیهاچیرو اونیتسوکا تاسیس شد و فعالیت خود را بر مبنای طراحی و تولید لوازم ورزشی فوتبال، والیبال، نت بال، دومیدانی، بدمینتون، تنیس، اسکواش، کریکت، گلف، کشتی و ورزش های رزمی آغاز کرد.

مهم‌ترین حرکت اسیکس، معرفی کفشی با ساختار کفی ژلی (ASICS GEL cushioning)  بود که انقلابی در صنعت کفش‌سازی دنیا به پا کرد. این نوع کفی‌ها قابلیت‌هایی مثل جذب کردن فشار، ضربه و شُک دارند که نیرو را در حالت افقی در طول کف پا پخش می‌کند. اکنون از این تکنولوژی در مدل‌های مختلف کفش های این برند استفاده می‌شود.

کیهاچیرو در سال ۱۹۷۷ نام اسیکس را بر اساس عبارت مشهور لاتین (روح سالم در بدن سالم) برای شرکت خود انتخاب کرد.  اسیکس که از کنار هم قرار گرفتن حروف اول این عبارت درست شده بود بر اساس این باور بود که لازمه  به وجود آمدن یک سبک زندگی شاداب و سالم، سلامت کلی بدن و تندرستی است. محصولات اسیکس در سال ۱۹۷۷ به ایالات متحده آمریکا معرفی شد و به دنبال خود، داستان‌های شگفت ورزشی و پیشرفت­‌های تکنیکی به دنبال آورد، چیزی که همچنان برای خود پابرجا است.

اکنون دفتر مرکزی این شرکت در شهر کوبه قرار دارد و سهام آن در بازار بورس توکیو معامله می‌شود.

راژین در حال حاضر تعدادی از بهترین نوع این کفش‌ها را در فروشگاه خود وارد کرده است که می‌توانید آنها را در بخش آسیکس راژین مشاهده و خرید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راژین

راژین: استایل و انتخابی هوشمند راژین ، مرجعی برای مشاوره و خرید محصولات باکیفیت و اصل از برندهای معتبر جهانی می باشد. مهمترین رسالت راژین ارائه ی محصولات برند باکیفیت با قیمتی مناسب به سراسر ایران است. راژین با شرایط تخفیف در قیمت ها و تحویل فوری تجربه خرید از برندهای معتبری همچون آدیداس ، نایک ، تیمبرلند ، سالامون و دیگر برندهای مشهور حوزه ی مد و استایل را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]