اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960929272638077

تخفیف‌ 40 تا60 درصدی لوازم خانگی و برقی منزل

فروشگاه اینترنتی بانه به مناسبت جشنواره‌ی زمستانی تا 60 درصد تخفیف می‌دهد

کد: 13960929272638077

https://goo.gl/vBmvoZ

، بانه , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی بانه (www.baneh.com) در جشنواره‌ی زمستانی خود از ابتدای دی تا ۲۲ بهمن انواع لوازم خانگی (یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، تلویزیون، ‌سینما خانگی، انواع کولرگازی و بخاری برقی)‌ را با تخفیف ۴۰ تا ۶۰ درصدی عرضه خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی بانه به مناسبت جشنواره‌ی زمستانی تا 60 درصد تخفیف می‌دهد
تو هم از این فرصت استفاده کن! درجشنواره زمستانی فروشگاه اینترنتی بانه.کام 60درصد ارزانتر بخر

خریدی دلچسب را با تخفیف‌ تا سقف ۶۰ درصد و با تضمین اصل بودن کالاها در جشنواره‌ی زمستانی فروشگاه بانه تجربه کنید

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی بانه دات کام «baneh.com»؛ جشنواره‌ی تخفیف‌های ویژه‌ی محصولات این شرکت با عنوان جشنواره‌ی زمستانی در فروشگاه اینترنتی بانه و در دوره‌ی زمانی یک ماه و نیم برگزار می‌شود. ویدیوی این رویداد در  رسانه‌ی تصویری بانه دات کام  قابل مشاهده است.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند از بانه دات کام که یکی از بزرگ‌ترین و بروزترین سایت‌های خرید آنلاین است محصولات متنوعی از قبیل لوازم صوتی و تصویری (تلویزیون، سینمای خانگی، دوربین، انواع گیرنده و پخش کننده)، کالای دیجیتال (گوشی موبایل، تبلت، کتاب‌خوان، لپ تاپ، کامپیوتر، پرینتر) به همراه لوازم جانبی آنها، لوازم خانگی (یخچال و آبسرد کن، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، چرخ خیاطی، لوازم پخت و پز، لوازم برقی) و لوازم سرمایشی و گرمایشی (کولرگازی، هیتر، پنکه) را از www.baneh.com و با تخفیف 60 درصدی تهیه کنند.

 راهنمای خرید را مطالعه کنید.

سعدی فتاحی، مدیرعامل شرکت فروشگاه اینترنتی بانه دات کام «baneh.com» مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره‌ی زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: ما سعی کرده‌ایم محصولات برندهای سرشناسی مانند اپل، سونی، ال جی، فیلیپس، سامسونگ، بوش، کنوود، فوما، پاناسونیک، جنرال و... را در اختیار مشتریان بگذاریم. به این ترتیب تجربه‌ای نو در خرید لوازم خانگی و دیجیتال را درهر سطح و سلیقه‌ای در اختیار مخاطبان قرار می‌دهیم.

همچنین این فروشگاه اینترنتی در عرصه‌های دیگری چون ابزار، خودرو، ورزش، سرگرمی، زیبایی و سلامت، دکور و خواب، کودک و ... فعالیت گسترده‌ای دارد و دایره‌ی فعالیت خود را هر روز با توجه به نیاز کاربران ارتقاء می دهد. بانه دات کام چندین سال است با تاکید بر «تضمین کم‌ترین قیمت»، «ضمانت اصل بودن کالا» و «ارسال سریع» فروش کالاهای متنوع را برای تمامی افراد آغاز کرده و سعی داشته است تا سفارش‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست کاربر برساند. همچنین فروشگاه آنلاین بانه امکان بازگشت و تعویض کالا را برای محصولاتی که شامل «شرایط بازگشت 7 روزه» هستند؛ فراهم کرده است تا حس خوب اعتماد و اطمینان به خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی بانه از  را برای ایرانیان ایجاد کند.

راهنمای تصویری استفاده از سرویس های بانه دات کام www.Baneh.com

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

رایگان « عالی » تو هم ببین! استفاده از تخفیف ها و سرویس ها در جشنواره

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانه دات کام

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام مقصدی برای رسیدن به خواسته هایتان! بانه دات کام یکی از بزرگترین، جامع ترین و بروزترین سایت های خرید آنلاین است که راحتی در خرید، قیمت پایین و تنوع بالای محصولاتش، خرید اینترنتی ناب و لذت بخشی را پیش روی شما قرار می دهد. www.baneh.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]