اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970901329458077

استارتاپ برتر کردستان، بعد از معرفی و تقدیر به‌روزرسانی شد

فروشگاه اینترنتی بانه به‌روزرسانی شد و ارتقا یافت

کد: 13970901329458077

https://goo.gl/Br1n9L

، بانه , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی بانه با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران، ارتقای خود را در دوره تازه آغاز کرد. فروشگاه بانه دات کام بعد از انتخاب به عنوان تنها استارتاپ برتر در زمینه خرید و فروش و فروشگاه اینترنتی و فروشگاه مجازی استان کردستان و استارتاپ برتر تقدیر شد و این مقدمه‌ای برای ارتقای سایت و خدمات شد.

فروشگاه اینترنتی بانه به روز رسانی شد و ارتقا یافت
فروشگاه اینترنتی با طراحی جدید بانه دات کام

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام استارتاپ برتر استان کردستان به‌روزرسانی شد و طراحی وب‌سایت خود را در راستای طراحی حرفه‌ای و کاربرپسندتر ارتقا داد

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی بانه، وب‌سایت رسمی این شرکت استارتاپ فعال در حوزه فروشگاه‌های اینترنتی و مجازی ایران در شهر بانه از آبان ماه به‌روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.baneh.com در دسترس مشتریان و کاربران علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به‌روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های مجله خبری (راهنمای خرید) و بخش ویدیوهای محصولات (تلویزیون اینترنتی) به فهرست وب‌سایت اضافه و مقایسه کامل‌تر کالاها؛ نقد و بررسی کلی‌تر محصولات؛ ویدیو و اینفوگرافی‌های فروش و طراحی زیباتر سایت و امتیاز فروشگاه برای مخاطبان میسر شده است.

سعدی فتاحی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی بانه با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مشتریان و کاربران و خریداران فروشگاه‌های مجازی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: فروشگاه اینترنتی بانه بعد از انتخاب به عنوان تنها استارتاپ برتر در زمینه خرید و فروش و فروشگاه اینترنتی و فروشگاه مجازی استان کردستان که در آبان ماه در حضور استاندار خراسان شمالی و استاندار کردستان و رئیس ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان معرفی شد و لوح تقدیر عنوان کارآفرین و استارتاپ برتر استان کردستان دریافت کرد؛ این مقدمه‌ای برای ارتقای سایت و محصولات و خدمات شد.

فتاحی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت بر شمرد و افزود: پس این به‌روزرسانی به دنبال ارتقای بیشتر و تجربه کاربری بهتر در جشنواره وب در بخش‌های فروشگاه‌های آنلاین و فروشگاه‌های تخصصی لوازم خانگی و تلویزیون، فروشگاه در بخش تلویزیون‌های اینترنتی و مجله شرکت در بخش اخبار تکنولوژی شرکت کردیم تا نقاط قوت و ضعف را از نظر داوران جشنواره و کاربران بررسی کنیم. 

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام بستری برای خرید آنلاین از بانه است تا همه بتوانند به راحتی و با قیمت پایین، محصولات متنوعی از قبیل لوازم صوتی و تصویری، کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم سرمایشی و گرمایشی برندهای برتر و شناخته شده را خریداری کنند. این فروشگاه اینترنتی با تاکید بر تضمین کمترین قیمت، ضمانت اصل بودن کالا، ارسال سریع و امکان بازگشت و تعویض کالا همواره سعی دارد سفارشات را در کوتاه‌ترین زمان به دست خریداران خود برساند.

گفتنی است وب سایت این مجموعه هم زمان با آغاز جشنواره وب و موبایل ایران، رونمایی شد.

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام

فروشگاه اینترنتی بانه ایفوگرافی نمادها و مجوز های دریافتی از وزارت صنعت و معدن و ثبت شرکتها و اصناف

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

ویدیوی معرفی فروشگاه اینترنتی و محصولات و امکانات و جشنواره و پکیج های ویژه فروش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانه دات کام

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام مقصدی برای رسیدن به خواسته هایتان! بانه دات کام یکی از بزرگترین، جامع ترین و بروزترین سایت های خرید آنلاین است که راحتی در خرید، قیمت پایین و تنوع بالای محصولاتش، خرید اینترنتی ناب و لذت بخشی را پیش روی شما قرار می دهد. www.baneh.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]