اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961002272778082

با هدف دسترسی سریع‌تر و بهتر علاقه‌مندان به آهنگ‌های جدید انجام شد:

ارتقا و بهینه سازی سایت جوان رادیو

کد: 13961002272778082

https://goo.gl/sUYeCg

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید جوان رادیو  از  ۱۳۹۶/۱۰/۱ به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت جوان رادیو
سایت رادیو جوان

نسخه جدید سایت جوان رادیو به آدرس JavanRadio.com رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی جوان رادیو؛ وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی موسیقی از تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۱ بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.javanradio.com در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های پخش آنلاین موزیک و همچنین امکان پخش آنلاین در سایت‌های دیگر به فهرست وبسایت اضافه و نسخه‌های مختلف یک آهنگ با کیفیت و حجم‌های مختلف و دانلود آهنگ از جوان رادیو  برای مخاطبان میسر شده است.
مدیر جوان رادیو با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب سایت با آهنگ‌های جدید و همچنین تکمیل قسمت دانلود ریمیکس رادیو جوان، پس از این به روز رسانی مد نظر است.
او همچنین به تلاش مجموعه در جهت تامین خواسته‌های علاقه‌مندان حوزه‌ی موسیقی اشاره کرد و افزود: رادیو جوان جوان‌ترین وب سایت فعال در حوزه موسیقی ایران است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ی فول آلبوم‌های خوانندگان فاخر ایرانی به صورت کامل و رایگان در سایت هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با اولین روز زمستان ۹۶، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جوان رادیو

وب سایت جوان رادیو از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینه موسیقی و ارائه جدیدترین آهنگ ها و آلبوم های خوانندگان کشور عزیزمان ایران آغاز نمود و تا به امروز به دنبایل ارائه خدمات بهتر و شایسته علاقه مندان حوزه موسیقی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

موسیقی | سرگرمی و تفریح