اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961012274498139

5 نکته ضروری برای خرید و نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته

کد: 13961012274498139

https://goo.gl/TETYC1

، (اخبار رسمی): اگر در شغل نصب دوربین مداربسته هستید باید این را بدانید که قبل از خرید دوربین مداربسته و نصب وراه اندازی آن باید یک سری اصول را رعایت کنید تا درآن محلی که قصد راه اندازی نظارت تصویری را دارید، بالاترین کیفیت کارا داشته باشید.

5نکته ضروری برای خرید ونصب وراه اندازی دوربین های مداربسته
5 نکته ضروری برای خرید و نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته

برای خرید دوربین مداربسته و نصب راه اندازی آن باید نکات زیر را رعایت کنید:

1-کارشناسی محل نصب

قبل از نصب و راه اندازی دوربین‌های مداربسته باید ابتدا آن محلی  که می‌خواهید دوربین مداربسته نصب کنید، کارشناسی شود.  آن محل باید از نظر منطقه‌ی دید دوربین در بیرون و یا داخل ساختمان و نحوه‌ی دید دوربین در شب و یا روز و یا تعداد روزهای ضبط تصاویر و یا نحوه‌ی سیم کشی بررسی شود.

2-مشخصات دوربین‌های مداربسته

وقتی که آن محل را کارشناسی کردید؛ باید دوربین سازگار با محل را انتخاب کنید؛  برای مثال اگر می‌خواهید روبه روی  نور دوربین  نصب کنید، باید قابلیت WDR قوی داشته باشد.

دانلود رایگان بهترین کتاب آموزش نصب دوربین مداربسته

3- انتخاب نوع دوربین

دربازار سه نوع دوربین وجود دارد؛ دوربین‌های آنالوگ، دوربینhd و دوربینip

انتخاب این سه نوع دوربین بستگی به کیفیت تصویر و نیازهای کوتاه مدت و یا درازمدت دارد.

دوربین‌های آنالوگ ویا hd برای مدت کوتاه مناسب هستند؛ یعنی اینکه بعد از مدتی افت کیفیت دارند و به مرور زمان کیفیت خودرا از دست می‌دهند؛ ولی دوربین‌های ip کیفیت ماندگارتری دارند و این دوربین برای استفاده در دراز مدت مناسب‌تر است و اینکه دوربین‌های ip برای انتقال تصویر از طریق انترنت مناسب هستند، یعنی اینکه خود دوربین به اینترنت وصل می‌شود؛ درحالی که دوربین‌های آنالوگ و یا HD باید به دستگاه dvr وصل شوند تا بتوان از آنها انتقال تصویر گرفت.

4- قیمت دوربین مداربسته

باید بودجه کافی برای آن مکانی که قصد نصب دوربین مداربسته را دارید، اختصاص دهید و مشتری را متوجه کنید که باید برای امنیت خود هزینه کند؛‌ چون زیانی که براساس بی احتیاطی ایجاد می‌شود ،بسیار سنگین‌تر است. نوعی از سیستم نظارتی را انتخاب کنید که کیفیت بالای تصویر داشته باشد و همچنین دستگاه dvr و یا nvr هم در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر 4 عدد دوربین کارشناسی کردید، بهتر است دستگاه 8 کانال بگذارید و همچنین مقدار‌ هاردی که برای سیستم نظارتی استفاده می‌کنید باید با توجه به کیفیت و تعداد روزهای ضبطی که می‌خواهید داشته باشد، انتخاب شود.

5- ضمانت

دوربینی که نصب می‌کنید، باید دارای ضمانت معتبر وطولانی باشد؛ چون در خدمات نصب و پس از فروش دچار مشکل نشوید. دوربینی نصب کنید که گارانتی آن مدتش طولانی باشد. اصولا دوربین‌های بی کیفیت را با ضمانت کم می‌فروشند.

منبع: ابرالکترونیک دات کام

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ابرالکترونیک دات کام

سیستم های امنیتی را ماننددوربین مداربسته-دزدگیراماکن-سیستم اعلام حریق-درب های برقی وغیره .............به صورت اصولی وحرفه ای یادبگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]