اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961101277648139

آیا می توان بدون مجوز دوربین مداربسته نصب کرد؟

کد: 13961101277648139

https://goo.gl/ni879q

، (اخبار رسمی): سوال اینجا است که آیا در هر کجا می‌توان نصب دوربین مداربسته انجام داد؟ در ظاهر امنیت برای هر مکانی یک از ضروریات به حساب می‌آید و هر شخصی باید برای جان و مال خود امنیت برقرار کند و نصب دوربین مداربسته یکی از ضروریات هر کسی است.

آیا میتوان بدون مجوز نصب دوربین مداربسته راانجام داد
آیا می توان بدون مجوز دوربین مداربسته نصب کرد؟

امروزه در هر قسمتی از شهر مثلا در خیابان‌ها یا در مغازها، نصب دوربین مداربسته انجام شده و این یعنی هر کسی دوست دارد دارای امنیت باشد. در ادامه شما را با جایی که باید برای نصب دوربین مجوز گرفت، آشنا می‌کنم:

نصب دوربین در مکان‌های حساس

در جاهای خاصی برای نصب دوربین مدار بسته نیاز به مجوز است؛ مثلا اطراف پادگان‌های انتظامی. اگر مکان شما نزدیک این گونه مکان‌ها است؛ احتمالا برای نصب دوربین مداربسته باید مجوز گرفت.

نصب دوربین مداربسته درمکان‌های مشاع

در آپارتمان‌ها، راه پله‌ها و... نیاز به تایید اشخاصی که در آن محل هستند، است. مثلا در داخل راه پله آپارتمان‌ها باید تمام اعضای ساختمان کاملا رضایت داشته باشند. اگر در صورت مشکل در رضایت باید مجوز کتبی برای نصب دوربین مداربسته گرفت.

نصب دوربین مدار بسته در مکان‌های کاملا خصوصی

درجاهای که به حریم، شخص، مرتبط می‌شود مانند: محیط داخلی خانه، در اتاق خواب‌ها و یا رختکن‌ها باید حتما مجوز گرفت.

نصب دوربین مداربسته مخفی

نصب این گونه دوربین‌ها حتما باید دارای مجوز باشد، به هیچ عنوان نباید برای جاهای مشاع و یا خصوصی چنین دوربین را بدون مجوز نصب کرد؛ اگر این کار انجام شود موجب به پرداخت جریمه و تعقیب قضایی خواهد بود.

چگونگی گرفتن مجوز برای نصب دوربین برای مکان‌های غیر مجاز و یا دوربین مخفی

برای دریافت مجوز باید برای آن مکان غیر مجازی که باید نصب دوربین مداربسته انجام شود،  شکایتی برای امنیت جان و مال خود تنظیم کنید و به نیروی انتظامی یا مراجع قضای ارائه دهید تا بتوانید مجوز رسمی نصب دوربین را بگیرید.

منبع:ابرالکترونیک دات کام

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ابرالکترونیک دات کام

سیستم های امنیتی را ماننددوربین مداربسته-دزدگیراماکن-سیستم اعلام حریق-درب های برقی وغیره .............به صورت اصولی وحرفه ای یادبگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی