اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961024276288084

با حضور Robert Dean، مربی برجسته ی تربیت مدرس جهان:

کارگاه تخصصی آموزش مهارت تدریس حرفه ای زبان انگلیسی برگزار می شود

کد: 13961024276288084

https://goo.gl/Df4m3k

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه تخصصی آموزش مهارت تدریس حرفه‌ای زبان در روزهای 16و17 بهمن با حضور Robert Dean، یکی از مربیان بزرگ این حوزه در دنیا و با محور ارائه‌ی روش‌های نوین آموزش زبان انگلیسی برگزار خواهد شد. این کارگاه توسط موسسه زبان آفاق با همکاری انتشارت یورک و تدبیر هنر پارسیان در هتل پارسیان انقلاب برگزار می‌شود.

کارگاه تخصصی آموزش مهارت تدریس حرفه ای زبان انگلیسی برگزار می شود
کارگاه تخصصی آموزش مهارت تدریس حرفه ای زبان انگلیسی برگزار می شود

Robert Dean از برجسته ترین مربیان تربیت مدرس دنیا است. موسسه زبان آفاق میزبان جدیدترین کارگاه ایشان در ارائه‌ی روش‌ها و تکنیک‌های نوین آموزش زبان انگلیسی برای مدرسان و کارشناسان این حوزه در ایران است

به گزارش روابط عمومی موسسه زبان آفاق؛ اولین کارگاه تخصصی آموزش مهارت تدریس حرفه‌ای زبان،  توسط این موسسه و با همکاری انتشارات یورک انگلستان و موسسه‌ی تدبیر هنر پارسیان در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

استاد‌هادی کیهانی، مدیر دپارتمان آموزش این موسسه در خصوص این کارگاه گفت: در این کارگاه میزبان کارشناسان و اساتید آموزش زبان انگلیسی خواهیم بود و با تدریس روش‌های نوین و تکنیک‌های تخصصی در آموزش زبان توسط  Robert Dean، یکی از بزرگ‌ترین مربیان تربیت مدرس دنیا  امید داریم در جهت ارتقای روش تدریس زبان انگلیسی در موسسات و آموزشگاه‌ها و تربیت مدرسانی با مهارت‌های کاملا حرفه‌ای در این زمینه قدمی موثر برداریم.

این کارگاه در روزهای  16 و 17 بهمن ماه امسال در مکان هتل پارسیان انقلاب برگزار خواهد شد.

با توجه به محدود بودن ظرفیت و فرصت ثبت نام در این رویداد  ارزنده و بی‌نظیر به کلیه‌ی اساتید و کارشناسان این حوزه پیشنهاد می‌شود که برای شرکت در این  کارگاه سریع‌تر اقدام کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آفاق

موسسه آفاق مجموعه ای پیشرو در حوزه آموزش زبان انگلیسی است که از سال 1386 فعالیت خود را با برند“آفاق” در شهر تهران آغاز کرد. از بدو شروع فعالیت،این موسسه در جهت ارائه خدمات آموزشی نوین و باکیفیت ٬سیستم آموزشی خود را هم راستا با “آکسفورد آکادمی” و انتشارات یورک هماهنگ و شبیه سازی نمود. امروزه موسسه زبان آفاق با 15 شعبه در مناطق مختلف تهران به فعالیت خود ادامه می دهد و پذیرای زبان آموزان عزیز میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]