اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961207284518084

مرحله نیمه نهایی در بخش کودکان و نوجوانان در تاریخ 10 اسفند برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ لهجه و تلفظ زبان انگلیسی در موسسه زبان آفاق

کد: 13961207284518084

https://goo.gl/gocEVw

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقه بزرگ لهجه و تلفظ زبان انگلیسی در موسسه آفاق در مرحله نیمه نهایی در بخش کودکان و نوجوانان درتاریخ 10 اسفند برگزار می‌شود. مرحله نهایی در اردیبهشت سال آینده برگزار شده و برندگان جایزه‌ی بزرگ 520000000 ریالی مشخص خواهند شد.

مسابقه لهجه و تلفظ زبان انگلیسی در موسسه زبان آفاق (بهار 97)
مسابقه بزرگ لهجه و تلفظ زبان انگلیسی در موسسه زبان آفاق

مسابقه بزرگ لهجه و تلفظ زبان‌انگلیسی در موسسه زبان آفاق در مرحله سوم (نیمه نهایی) در بخش کودکان و نوجوانان در تاریخ 10 اسفند برگزار می‌شود .
در این مرحله شاگردان منتخب شعب در دوره‌های کودکان و نوجوانان در روز پنج‌شنبه 10 اسفند و شاگردان منتخب دوره‌های بزرگسال در روز پنج‌شنبه 17 اسفند 96 به دفتر مرکزی دعوت می‌شوند. از هر دو شاگرد 10 دقیقه آزمون گرفته خواهد شد.
یک گروه 4 نفره از اساتید برجسته آفاق این مسابقه را داوری خواهند کرد. 
در پایان این مرحله از این گروه 12 نفر انتخاب شده و به مرحله‌ی نهایی راه پیدا خواهند کرد.
مرحله نهایی در اردیبهشت سال آینده و همزمان با جشن بزرگ موسسه آفاق در هفته‌ی معلم و با حضور خانواده‌های زبان آموزان برگزار شده و برندگان  جایزه‌ی بزرگ 520000000 ریالی مشخص خواهند شد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آفاق

موسسه آفاق مجموعه ای پیشرو در حوزه آموزش زبان انگلیسی است که از سال 1386 فعالیت خود را با برند“آفاق” در شهر تهران آغاز کرد. از بدو شروع فعالیت،این موسسه در جهت ارائه خدمات آموزشی نوین و باکیفیت ٬سیستم آموزشی خود را هم راستا با “آکسفورد آکادمی” و انتشارات یورک هماهنگ و شبیه سازی نمود. امروزه موسسه زبان آفاق با 15 شعبه در مناطق مختلف تهران به فعالیت خود ادامه می دهد و پذیرای زبان آموزان عزیز میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش