اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961025276558220

با هدف سازگاری هرچه بیشتر با حالت موبایلی و اضافه شدن امکان انتخاب نوع کادوپیچی؛

سایت زیباباکس ارتقا پیدا کرد

کد: 13961025276558220

https://goo.gl/k7ZYLQ

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید زیباباکس  از  23 دی ماه 1396 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت زیباباکس 
صفحه اصلی فروشگاه حالت دسکتاپ

به گزارش روابط عمومی زیباباکس؛ وبسایت این شرکت فعال در حوزه‌ی محصولات کادویی از تاریخ 23 دی ماه 1396 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.zibabox.com در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های لوازم کادوپیچی و پک‌های آماده کادویی به فهرست وبسایت اضافه و ثبت اتوماتیک نوع کادوپیچی و درج آن در فاکتور برای مخاطبان میسر شده است.

مهندس یزدی مدیرعامل زیباباکس با اعلام این خبر،گفت: رفع خلاهای موجود در ارتباط بین مجموعه و سفارش‌دهندگان هدیه و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: سازگاری هرچه بیشتر با حالت موبایلی و اضافه شدن امکان انتخاب نوع کادوپیچی در سبد خرید و جلوگیری از سردرگمی مشتریان آنلاین هدف ما از بروزرسانی اخیر بوده است.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال کار بر روی اجرای مراسم سورپرایز در اماکن مختلف  هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه هم‌زمان با چهارمین جشن دیگان، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیباباکس

فروش کادو و کادوپیچی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]