اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970201292028220

زیباباکس رقیبی تازه نفس در فروش عمده لوازم کادویی ارایه کرد

آغاز عرضه و فروش محصولات کادویی بصورت عمده

کد: 13970201292028220

https://goo.gl/UnDjnE

، تهران , (اخبار رسمی): تولید‌کننده و خدمات‌دهنده فعال عرصه فروش عمده لوازم کادویی کشور، فروش عمده را با امکان دریافت تخفیف تصاعدی از از ابتدای اردیبهشت به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش محصولات کادویی بصورت عمده ازاز ابتدای اردیبهشت
فروش عمده لوازم کادویی

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی زیباباکس، از ابتدای اردیبهشت عرضه محصول به صورت عمده در فروشگاه اینترنتی زیباباکس و کانال‌های ذیربط آغاز شد.

براساس این گزارش، علاقه‌مندان به استفاده از شرایط ویژه خرید به صورت عمده هم‌اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون پرداخت آنلاین، مشاهده عکس و توضیحات محصول، مشاهده قیمت عمده و ... را دارند.

یزدی مدیرعامل زیباباکس با اشاره به مزیت‌های این محصول و خدمت تازه گفت: تولید این محصول نتیجه 10 سال حضور و فعالیت مستمر در بازار مشتریان کادویی و تلاش بوده و برای تولید این محصول از ابتدای اردیبهشت 97 کار آغاز شده و هم‌اکنون محصولات کادویی به صورت عمده  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: خرید عمده برای مشتریانی که از شهرستان‌های مختلف قصد همکاری در فروش را دارند همیشه معضلی بزرگ بوده و با قرار گرفتن قیمت فروش عمده روی سایت و سیاست شفافیت شبکه مویرگی فروش و پخش کالا هر چه بهتر از قبل فعالیت خواهد کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت زیباباکس مراجعه کنند.

برای مشاهده محصولات عمده اینجا کلیک کنید:

فروش عمده لوازم کادویی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیباباکس

فروش کادو و کادوپیچی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]