اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961026276788219

می خواهم یک سفر دانشجویی عالی و کم هزینه داشته باشم

کد: 13961026276788219

https://goo.gl/vpiap8

، تهران , (اخبار رسمی): دوست دارم این روزها، یه سفر دانشجویی عالی و کم هزینه داشته باشم. تعطیلات بین دو ترم و آرامش بعد از امتحانات فرصت خوبی برای این کار است! همه سفر را دوست دارند؛ ولی خب مهم‌ترین مساله، هزینه‌های سفره!

می خواهم یک سفر دانشجویی عالی و کم هزینه داشته باشم!
سفر دانشجویی ISIC

وسیله رفت و برگشت مطمئن

کم هزینه بودن مهم است، اما از آن مهم‌تر اینکه هم احتمال خطر کمتر باشد و هم راحتی کافی مهیا شود! به همین خاطر ترجیح می‌دهم از وسایل زمینی کمتر استفاده کنم!

با این حساب، دو گزینه‌ی قطار و هواپیما باقی می‌ماند. رفت و برگشت با هواپیما قدری گران است! می‌توانم یک سر را هواپیما بگیرم و یک سر قطار. میانگینش تقریباً به صرفه می‌شود. هر دو وسایل مطمئنی هستند و در مسیر هم چندان اذیت نمی‌شوم.

برای خریدن بلیط هواپیما، می‌توانم از اپلیکیشن سفرستان استفاده کنم. بین اپلیکیشن‌ها و سایت‌هایی که پروازهای چارتری دارند، هم تنوع زیادی دارد و هم قیمت‌هایش به نسبت پایین است. تخفیف ویژه‌ای هم برای دانشجویان عضو سازمان بین‌المللی دانشگاهیان در نظر گرفته و باز هم ارزان‌تر پایم تمام خواهد شد.

برای خرید بلیت قطار هم، از سایت رجا استفاده می‌کنم. رجا بیشترین تعداد قطار و مسیر را دارد. به دانشجویان عضو سازمان هم بین ۵ تا ۳۰ درصد تخفیف می‌دهد!

یک هتل خوب و ارزان

بعد از اینکه رسیدم قطعاً باید جایی برای اقامت داشته باشم! درست است که دانشجو هستم، ولی دلیل نمی‌شود به مسافرخانه بروم. به خصوص اگر همراه هم داشته باشم. به همین خاطر، دنبال یک هتل خوب و ارزان می‌گردم. هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، سابقه‌ی زیادی دارند و به همین خاطر جا افتاده هستند و خدماتشان خیلی خوب است. از طرفی چون وابسته به صندوق بازنشستگی هستند، قیمت‌هایشان دولتی و مناسب حال من هستند. به اعضای سازمان هم به صورت میانگین ۴۰ درصد تخفیف می‌دهند! فکر کنم یکی از کمترین هزینه‌های سفرم باشد!

تازه اگه هوس کردم یک هتل چهار پنج ستاره بروم، می‌توانم از تخفیف ۸۰ هزار تومانی پین تا پین استفاده کنم!

خورد و خوراک

معمولاً هتل‌ها صبحانه را به صورت رایگان سرو می‌کنند؛ ولی برای ناهار و شام باید فکر دیگری کنم، وگرنه یک مقدار غیر دانشجویی می‌شود! می‌توانم از رستوران‌ها و فست فودهای طرف قرارداد چیلیوری غذا سفارش بدهم. با چیلیوری هم می‌توانم ۳۵ هزار تومان صرفه جویی کنم!

یک تفریح خوب و سالم

به جز دیدنی‌های شهری که به آنجا می‌روم، می‌خواهم یک تفریح خوب و سالم و مفرح هم داشته باشم. استخر و پارک آبی گزینه‌ی خوبی به نظر می‌رسند. می‌توانم بعد از اینکه تاریخ سفرم مشخص شد، کاملاً آنلاین! بلیت استخر را از پول تیکت رزرو کنم. علاوه بر اینکه میانگین ۳۵ درصد تخفیف دارد، به اعضای سازمان هم ۱ تا ۱۵ درصد تخفیف بیشتر می‌دهد.

خاطرات سفر

بعد از اینکه سفرم تمام شد، خاطرات متنی و تصویری سفر را می‌توانم بنویسم و برای سازمان بفرستم تا در وبلاگ و سایت سازمان منتشر کنند. اگر هم چیزی کم و کسر بود بگویم برای سفرهای بعدی مهیا کنند!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بین المللی دانشگاهیان

نمایندگی سازمان بین المللی دانشگاهیان در ایران، با هدف ارائه تسهیلات علمی، اجتماعی و اقتصادی به دانشجویان و اعضای هیات علمی فعالیت می کند. این سازمان تحت حمایت یونسکو قرار داشته و در 130 کشور دنیا در حال فعالیت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی