اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961107278688219

برای ماندگار ساختن خدمات خود

زمان خود را برای پیشرفت علمی دانشجویان وقف کنید

کد: 13961107278688219

https://goo.gl/bKmyPA

، تهران , (اخبار رسمی): کمک به دیگران صرفاً مستلزم توان مالی نیست. در بسیاری از موارد، با صرف زمان می توان مشکلات زیادی را حل کرد. هر اندازه که این تلاش ها بر نیازهای اصلی جامعه متمرکز باشند، ماندگارتر خواهند بود.

زمان خود را برای پیشرفت علمی دانشجویان وقف کنید
زمان خود را برای پیشرفت علمی دانشجویان وقف کنید

در این چارچوب، تمامی افرادی که علاقه‌مند به وقف علمی هستند، می توانند زمان خود را در قالب آموزش، مشاوره، ارائه خدمات درمانی، تهیه محتوای آموزشی، اطلاع رسانی و جلب مشارکت، وقف دانشجویان نمایند.

انجام کار خیر، کمک به دیگران در قالب انفاق و وقف، از دیرباز یکی از ارزش های اصلی جامعه ایران بوده است. مردمان این دیار کهن، در هر موقعیت اجتماعی، سن و سال و با هر سطح بضاعتی، انجام کار خیر را به مناسبت‌ها یا بدون مناسبت، یکی از اولویت‌های زندگی خود می‌دانند.

آفریدگار جهان نیز بارها ما را به کمک همنوعان دستور داده و فرموده: «هرگز به نیکوکارى نمى ‏رسید مگر اینکه از آنچه دوست مى‌دارید، انفاق کنید».

دانشجویان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور و آینده‌سازان جامعه، همانطور که به پشتیبانی خانواده خود دلگرم هستند، از جامعه نیز انتظار حمایت دارند. به همین خاطر، سازمان بین المللی دانشگاهیان زمینه وقف علمی زمان را فراهم آورده است.

در این چارچوب، تمامی افرادی که علاقه‌مند به وقف علمی هستند، می توانند زمان خود را در قالب آموزش، مشاوره، ارائه خدمات درمانی، تهیه محتوای آموزشی، اطلاع‌رسانی و جلب مشارکت، وقف دانشجویان کنند.

مشارکت‌کنندگان در این طرح، می توانند با صرف زمان اندکی (حتی در قالب یک ساعت در هفته) با ارائه کمک به دانشجویان، خدمات خود را ماندگار کنند.

علاقه مندان به مشارکت، می توانند نسبت به اعلام آمادگی و نوع مشارکت خود در صفحه وقف علمی اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بین المللی دانشگاهیان

نمایندگی سازمان بین المللی دانشگاهیان در ایران، با هدف ارائه تسهیلات علمی، اجتماعی و اقتصادی به دانشجویان و اعضای هیات علمی فعالیت می کند. این سازمان تحت حمایت یونسکو قرار داشته و در 130 کشور دنیا در حال فعالیت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]