اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961101277658219

افتخاری دیگر برای کشورمان:

جوانان ایرانی در مسابقه‌ بین المللی عکاسی youthdrivingchange درخشیدند

کد: 13961101277658219

https://goo.gl/JD6Wmi

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای همکاری ۵۰ ساله سازمان بین المللی دانشگاهیان (ISIC) و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (UNESCO)، مسابقه عکاسی youthdrivingchange برگزار شد.

درخشش جوانان ایرانی در مسابقه بین المللی عکاسی youthdrivingchange
تصاویر ارسالی از ایران برای جشنواره youthdrivingchange

از بین آثار ارسالی برای این جشنواره، تعداد ۴۱  اثر با رای داوران برای رای‌گیری عمومی در صفحه فیسبوک سازمان قرار گرفته شده است. در این میان ۸ اثر از ایران موجود است

در این مسابقه که با هدف نیرو بخشیدن به جوانان و برانگیختن حس خلاقیت آن‌ها طراحی شده بود، از شرکت کنندگان خواسته شد تا تصویری خلق کنند که پاسخگوی این پرسش باشد:

به عنوان یک شهروند، چگونه چالش‌ها را حل می‌کنید و دنیای خود را تغییر می‌دهید؟

مسابقه عکاسی در محورهای «آموزش‌های فرهنگی و هنری»، «محیط زیست»، «شهروند جهانی»، «مراقبت‌های بهداشتی»، «نوآوری‌های روستایی»، «حقوق حیوانات» و … برگزار شده است.

مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا ۵ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۵ دی ۱۳۹۶) تعیین شده بود و مرحله‌ی نخست داوری توسط هیات ژوری ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) به پایان رسید و از ۲۸ دی، اعلام نتایج اولیه‌ی به منظور رای گیری عمومی‌ صورت گرفت.

از بین آثار ارسالی برای جشنواره youthdrivingchange ، تعداد ۴۱  اثر با رای داوران برای رای‌گیری عمومی‌ در صفحه فیسبوک سازمان قرار گرفته شده است. در این میان ۸ اثر از ایران موجود است.

برای مشاهده تصاویر، به سایت نمایندگی سازمان بین المللی دانشگاهیان در ایران مراجعه کنید.

نمایندگی سازمان بین المللی دانشگاهیان در ایران، بدین وسیله از کلیه‌ی هم‌وطنان عزیز درخواست می‌کند تا با رای دادن و انتشار این خبر در جهت افزایش رای شرکت کنندگان ایرانی مسابقه و امکان برگزیده شدن آن‌ها سهیم باشند. به امید آنکه نام ایران و ایرانی در همه جای دنیا در مقام نخست باشد.

شایان ذکر است نتایج این مسابقه، روز ۵ فوریه ۲۰۱۸ (۱۶ بهمن ۱۳۹۶) اعلام خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بین المللی دانشگاهیان

نمایندگی سازمان بین المللی دانشگاهیان در ایران، با هدف ارائه تسهیلات علمی، اجتماعی و اقتصادی به دانشجویان و اعضای هیات علمی فعالیت می کند. این سازمان تحت حمایت یونسکو قرار داشته و در 130 کشور دنیا در حال فعالیت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]