اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961107278795045

دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران

حسابیت کاندید برترین وب سایت خدمات مالی، بانکی و پرداخت آنلاین شد

کد: 13961107278795045

https://goo.gl/7AVaF3

، تهران , (اخبار رسمی): حسابیت در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران کاندید برترین وب سایت ⁣خدمات مالی، بانکی و پرداخت آنلاین شد.

حسابیت کاندید برترین وب سایت خدمات مالی، بانکی و پرداخت آنلاین شد
دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

حسابیت در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران کاندید برترین وب سایت ⁣خدمات مالی، بانکی و پرداخت آنلاین در شاخه خدمات آنلاین شد.

جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.
این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

بخش داوری

جشنواره هر ساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

بخش مردمی

علاوه بر بخش داوری، در بخش دیگری از جشنواره که تحت عنوان نگاه مردمی برگزار می‌شود، وبسایت یا نرم‌افزار موبایل برگزیده توسط آرای تمامی کاربران دنیای مجازی انتخاب می شود. در این بخش محبوب‌ترین وبسایت یا نرم‌افزار موبایل ایران توسط صدها هزار رای مردمی انتخاب می‌شود.

حسابیت کاندید برترین وب سایت ⁣خدمات مالی، بانکی و پرداخت آنلاین

حسابیت با رای کمیته داوران جشنواره، کاندید برترین وب سایت ⁣خدمات مالی، بانکی و پرداخت آنلاین در شاخه خدمات آنلاین  شد.

گفتنی است رای گیری مردمی تا ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ادامه دارد و برای حمایت از حسابیت می توانید با شماره گیری *3*33*20674# در اپراتور همراه اول و یا با مراجعه به وب سایت جشنواره به نشانی http://iwmf.ir/website/hesabit.com رای خود را ثبت کنید.

اختتامیه جشنواره

اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران بزرگترین محل گردهمایی فعالان حوزه فناوری اطلاعات در ایران می‌باشد که در سال های گذشته همزمان با کنفرانس وب و موبایل ایران برگزار و با استقبال چشمگیر علاقه مندان دنیای وب و موبایل رو به رو شده است.

این رویداد شامل سخنرانی چهره های برجسته، کارگاه های آموزشی، معرفی برترین استارتاپ های سال و میزگرد های مباحثه پیرامون موضوعات داغ روز برگزار می شود و امسال در دو روز پنجشنبه و جمعه 26 و 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد تا فرصت بسیار بیشتری برای ارایه برنامه های متنوع داشته باشیم. همچنین امسال در روز اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران شاهد نتیجه نهایی مسابقه کارزار هستیم که بزرگترین رقابت بین استارتاپ های ایرانی محسوب می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حسابیت

حسابیت یک سیستم فاکتور آنلاین است که مدیریت حساب و مشتریان را کاملا آسان و امن در بستر اینترنت فراهم می‌کند. ما در حسابیت تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که با استفاده از تکنولوژی روز، بهترین سرویس را به کاربران خود ارائه کنیم و در کنار رشد آنها هرروز بهتر شویم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]