اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961108278918135

چرا در سالنامه ترابری هوایی تبلیغ کنیم؟

تبلیغ در مدیاهای تخصصی اثر بخش تر است

کد: 13961108278918135

https://goo.gl/kGzWCU

، تهران , (اخبار رسمی): محتوای ‏تخصصی و تبلیغاتی این سالنامه حداقل به مدت یک سال به طور مکرر مورد مراجعه و بازبینی مخاطبان و ‏فعالان صنعت حمل و نقل هوایی و صنایع و خدمات وابسته به آن قرار خواهد گرفت.‏

تبلیغ در مدیاهای تخصصی اثر بخش تر است
تبلیغ در مدیاهای تخصصی اثر بخش تر است

مهمترین وطیفه بخش بازاریابی یک شرکت پس از راهبری طراحی محصول یا سرویس تدوین ‏کمپین و انتخاب و ترکیب مدیاهای تبلیغاتی به منظور رسیدن به حداکثر راندمان برنامه تبلیغاتی است.

آلبرت لاسکر پدر تبلیغات نوین می‌گفت: تبلیغات عبارت است از فروش از طریق دستگاه چاپ. این تعریف متعلق به دهه 20 میلادی است، زمانی که مدیاهای چاپی یکه تاز صنعت تبلیغات بودند. امروز به لطف تلویزیون، ماهواره، کامپیوتر، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مدیاهای متعدد و متنوعی مخاطبان شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری را هدف گرفته‌اند. امروز مسئله اصلی در انتخاب مدیا اثر بخشی است. هرچه مدیایی تعداد بیشتری از مشتریان یک کسب و کار را در بازه زمانی طولانی‌تر و با تعداد دیده‌شدن بیشتر، مورد خطاب قرار دهد، اثربخشی بیشتری خواهد داشت.

پس از تدوین استراتژی، بودجه‌بندی و تدوین کمپین تبلیغاتی مهم‌ترین اقدام برای اجرای تبلیغات، انتخاب مدیاهای تبلیغاتی است. مشاوران بازاریابی وشرکت‌های تبلیغاتی معمولاً از یک مجموعه ترکیبی از مدیاهای مختلف در کمپین‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. تجربه ناشی از آنالیز برنامه‌های تبلیغاتی نشان داده است که استفاده ترکیبی از مدیاهای متنوع می‌تواند چند هدف تبلیغاتی شرکت را به طور موازی پیش ببرد. به عنوان مثال ترکیب مدیاهای خودی شامل: سایت شرکت، کانال تلگرامی‌و پیج اینستاگرام در ترکیب با تبلیغات محیطی و یک رسانه تخصصی در حوزه‌ی کاری شرکت قادر است اهداف معرفی، تکرار، ارتقای اعتبار و توسعه سهم بازار شرکت را هم‌زمان و هماهنگ به جلو براند. این رویکرد یک رویکرد چندوجهی و اثر بخش در بازار پر رقابت و مملو از پیام امروز است.

تعدد و تکثر پیام‌های تبلیغاتی باعث اشباع ذهنی مخاطبان نسبت به پیام‌های تبلیغاتی می‌شود. این عارضه را می‌توان سندرم تخریب پیام نامید. سندرم تخریب پیام باعث می‌شود مخاطبان پیام‌های تبلیغاتی نسبت به مضمون پیام‌های تبلیغاتی بدبین و بد گمان شده و در تصمیم گیری برای خرید یا سفارش خدمات مردد شوند. کارکرد سندرم تخریب شبیه به تاثیر آفت‌ها در کشاورزی و باغداری است. که در صورت بی توجهی می‌تواند کل یا بخشی از محصول را ازبین برده یا حداقل کیفیت آن را تنزل خواهد داد.

به منظور خنثی کردن اثرات سندرم تخریب پیام در تبلیغات در سال‌های اخیر رویکرد تولید محتوا به عنوان رویکردی اثربخش در حال گسترش است. تولید محتوا به جای تبلیغ مستقیم و برشمردن امتیازات به ارائه‌ی اطلاعات کاربردی در مورد موضوع تبلیغ می‌پردازد و به ترتیب با انتشار اطلاعات و تعریف معیار و شاخص سعی می‌کند به مشتریان در انتخاب و خرید کالا و خدمات کمک کند.

کارکرد مهم تولید محتوا ارتقای کیفیت تولیدات و سرویس‌ها در کنار کاهش هزینه است. در واقع تولید محتوا نوعی مکانیزم دوجهی (درون و برون سازمانی) و دوکاربردی  است که شرایط جدید جهان تبلیغات به دنیای کسب و کار تحمیل کرده است. این مکانیزم از یک طرف باعث می‌شود در درون سازمان تلاشی مداوم برای ارتقای کیفیت و کاهش هزینه محصول انجام شود و به طور موازی در مقایسه و رقابت مداوم با دیگر رقبا در خارج از سازمان شتاب بگیرد و از طرف دیگر سلیقه و انتظارات بازار و مشتریان را طبق یک نمودار خطی پیوسته ارتقا دهد. مشتری عصر دیجیتال به دلیل قرار گرفتن در مقابل تهاجم انبوه پیام‌های تبلیغاتی، نسبت به پیام‌های عادی و فاقد خلاقیت و نوآوری الینه شده و نه تنها تحریک نمی‌شود؛ بلکه به طور ناخوداگاه در مقابل این دسته از پیام‌ها عکس العمل تدافعی نشان می‌دهد و پیام تبلیغی را به ضد پیام ترجمه می‌کند. براین اساس ایده یابی، آگاهی بخشی و خلاقیت به پیش شرط‌های تدوین و اجرای کمپین اثر بخش تبلیغاتی تبدیل می‌شوند.

مهم‌ترین عنصر تعیین کننده برای ارتقای اعتبار  و توسعه سهم بازار یک سازمان استفاده از حداقل یک مدیای تخصصی در مجموعه‌ی ترکیبی مدیاهای تبلیغاتی است. یک مدیای تخصصی با ارائه‌ی تحلیل‌ها، نقدها، مقاله‌ها و گزارش‌های تخصصی، مرجع قضاوت افکار عمومی‌ و به ویژه مخاطبان بازار هدف نسبت به یک حوزه‌ی خاص است. قرار گرفتن لوگو و رپرتاژ بنگاه‌ها و موسسات در مدیای تخصصی متناسب با حوزه‌ی فعالیت‌شان ضمن آنکه توجه بیشتری جلب می‌کند، اعتبار و اعتماد به مراتب بیشتر و بالاتری در ذهن مخاطبان می‌یابد. یک مدیای تخصصی با تجمیع و ارائه‌ی گزارش‌ها،آمار، اطلاعات، آخرین دستاوردها و تغییرات فناوری و مدیریتی یک حوزه و نیز تحلیل و بررسی عملکردها و رویکردهای برنامه‌ای و اجرایی آن به بستری برای آگاهی بخشی و اعتماد سازی مشتریان و تعامل آرا  و تبادل تجربیات فعالان حوزه تبدیل می‌شود و به همین دلیل اثربخشی پیام‌های تبلیغاتی آن با تصاعد هندسی افزایش می‌یابد.

با گسترش امکانات ارتباطی و تبلیغاتی در عصر دیجیتال برخی از بنگاه‌ها و استارت‌آپ‌ها دچار عارضه کم توجهی تبلیغاتی می‌شوند و همین امر یکی از دلایل عمده ورشکستگی اغلب سازمان‌های ناموفق است. بررسی راهبردها و برنامه‌های اجرایی برندهای موفق نشان می‌دهد، تمامی‌ این بنگاه‌ها از مدیران فروش و بازاریابی خلاق و توانا بهره گرفته‌اند در واقع در جهان امروز تولید انبوه که محور توسعه تجارت و صنعت  محسوب می‌شد به رقابت انبوه تغییر ماهیت داده است. مهم‌ترین ویژگی و مشخصه ساختاری اقتصاد عصر دیجیتال رقابت انبوه است. برای حرکت به جلو و رشد در این عصر سازمان‌ها ناچارند بخش عمده سرمایه‌گذاری و فعالیت‌شان را در زمینه بازاریابی و تبلیغات مصرف کند؛ زیرا اکنون بخش بازاریابی موتور محرکه سازمان و تولید است. امروزه حتی بخش‌های طراحی و تحقیق و توسعه شرکت‌ها به زائده و پیرو بخش بازاریابی تبدیل شده‌اند. موفق‌ترین برندها، برندهایی نیستند که بهترین طراحان و تکنولوژیست‌ها را به خدمت می‌گیرند؛ بلکه برندهایی هستند که  خلاق‌ترین، پویاترین و نوآورترین مدیران بازاریابی را استخدام می‌کنند.

مهم‌ترین وطیفه‌ی بخش بازاریابی یک شرکت پس از راهبری طراحی محصول  یا سرویس، تدوین کمپین و انتخاب و ترکیب مدیاهای تبلیغاتی به منظور رسیدن به حداکثر راندمان برنامه تبلیغاتی است. سالنامه صنعت ترابری هوایی مدعی است مناسب‌ترین  مدیای تخصصی برای قرار گرفتن در ترکیب مدیاهای تبلیغاتی شرکت‌ها و بنگاه‌های فعال در حوزه‌ی حمل و نقل هوایی کشور است. این سالنامه با گردآوری و انتشار آرا و دیدگاههای مسئولان، متخصصان و صاحب نظران صنعت حمل و نقل هوایی در تمامی‌ حوزه‌های آن ضمن ایجاد بستر تعامل و تبادل اطلاعات، نقدها و تجربیات در عین حال مرجعی برای مقایسه، ارزیابی و انتخاب خدمات مورد نیاز مخاطبان حقیقی و حقوقی صنعت حمل و نقل هوایی کشور است.

چرا در سالنامه ترابری هوایی تبلیغ کنیم؟

با معرفی و انتشار امتیازات رقابتی و انحصاری موسسه خود در این مدیا ضمن ارتقای سلیقه‌ها و انتظارات مشتریان طبق مکانیزمی‌ که تحلیل شد، ساختار سازمانی و بازاریابی خود را ارتقا دهید. محتوای تخصصی و تبلیغاتی این سالنامه حداقل به مدت یکسال به طور مکرر مورد مراجعه و بازبینی مخاطبان و فعالان صنعت حمل و نقل هوایی و صنایع و خدمات وابسته به آن قرار خواهد گرفت. این امتیاز به ویژه برای موسساتی که به بنگاههای فعال در حوزه‌ی حمل و نقل هوایی سرویس می‌دهند، فرصتی بسیار عالی و منحصر بفرد است. یک بار هزینه کنید، یک‌سال دیده شوید! ما از حضور شما استقبال می‌کنیم؛ زیرا حضور شما به عنوان یکی از فعالان این حوزه اعتبار ما را هم ارتقا می‌دهد. این یک معامله بُرد بُرد است.

www.irairbook.com - [email protected] - 88940612

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سالنامه ترابری هوایی

سالنامه ترابری هوایی یک مجله تخصصی مستقل در حوزه حمل و نقل هوایی است. این سالنامه به عنوان رسانه فراگیر سازمانها، موسسات و بنگاههای بخش خصوصی و متخصصان حوزه حمل و نقل هوایی کشور، در پی فراهم کردن زمینه تعامل و هم افزایی برای طرح مباحث و چالشهای صنعت حمل و نقل هوایی و همچنین گردشگری کشور است. شماره اول سالنامه در اسفند ماه سال جاری به همراه چکیده انگلیسی مطالب آن منتشر می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]