اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961027277008135

سال 1396 نقطه عطف صنعت هوانوردی کشور؛

سالنامه صنعت ترابری هوایی منتشر می شود

کد: 13961027277008135

https://goo.gl/g6SqJJ

، تهران , (اخبار رسمی): سال 1396 یک نقطه عطف تاریخی در صنعت حل و تقل هوایی کشور است. در این سال اقدام به ‏نوسازی و توسعه ناوگان هوانوردی کلید خورد. بخش هواپیمایی به عنوان حوزه‌ای که بسیار بیشتر از سایر حوزه‌ها از برجام تاثیر گرفت به موضوع بحث و نقدهای متنوع تبدیل شد.‏

سالنامه صنعت ترابری هوایی منتشر می شود
سالنامه صنعت ترابری هوایی منتشر می شود

سالنامه صنعت ترابری هوایی از کلیه متخصصان و مسئولان صنعت هوانوردی برای غنی تر شدن محتوای تحلیلی این شماره درخواست همکاری می‌کند

موضوعات این نقدها و بحث‌ها حول محورهایی مانند انتخاب و خرید هواپیماهای مسافربری و تامین مالی شرکت‌های هواپیمایی بود. هم‌­زمانی اقدام به توسعه و نوسازی ناوگان هواپیمایی با پیدایش کمپانی­‌های کانادایی، ژاپنی، برزیلی و چینی به عنوان رقبای نوپای دو غول بوئینگ و ایرباس، ضمن اینکه باعث افزایش قدرت انتخاب شرکت‌های هواپیمایی کشور شد، درعین حال به بحث­‌های کارشناسی و فنی در زمینه‌ی مزایا و معایب هریک ازین برندها دامن زد. پا پس کشیدن کمپانی بوئینگ میدان را برای دیگر رقبا باز کرد و در هفته آخر دی ماه بلاخره کمپانی بمباردیه با امضای قرارداد فروش ده فروند هواپیمای سی آر جی 900 با سازمان منظقه آزاد قشم توانست به بازار ایران راه پیدا کند. اگرچه وقوع این حجم فعالیت و رویداد در صنعت هوانوردی از اواسط سال گذشته قابل پیش بینی بوداما کم و کیف آن خارج از توان تصور به نظر می‌رسید.

به عنوان یک عکس العمل مناسب و فراگیر مطبوعاتی به رویدادهای هوانوردی کشور در سال 96 سالنامه صنعت ترابری هوایی با رویکرد نشر و ارائه تصویر جامع صنعت حمل و نقل هوایی و صنایع و خدمات مرتبط تا پایان سال ­جاری با همکاری و مشارکت متخصصان و فعالان بخش­­‌های مختلف هواپیمایی، روابط بین­ الملل، بارهوایی، خدمات فرودگاهی، خدمات مهندسی و تعمیر و نگهداری، هتلداری، گردشگری و صنایع دستی، در دسترس فعالان متخصصان این حوزه قرار می­‌گیرد. نخستین شماره‌ی این سالنامه با رویکرد: ارائه تصویر کلان صنعت در قالب آمار عملکرد، فرصت­‌ها  و تهدیدهای مبتلابه و پیش‌روی صنعت در حوزه‌ی ملی، منطقه­‌ای و جهانی در اسفند ماه سال جاری در دو بخش فارسی و انگلیسی منتشر خواهد شد.

این مجله ضمن ارسال رایگان برای کلیه‌ی دست اندرکاران و مسئولان مرتبط در سطح وزارتخانه­‌ها مجلس شورای اسلامی، بخش بازرگانی سفارتخانه­‌های خارجی، کتابخانه­‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، کتابخانه­‌های عمومی، شرکت‌های هواپیمایی، آژانس‌­های مسافرتی و گردشگری، شرکت‌های حمل بار هوایی، بانک‌ها و موسسات مالی و بنگاه‌های بازرگانی فعال در حوزه‌ی واردات و صادرات؛ در کتاب‌فروشی­‌های تخصصی و دکه­‌های مطبوعاتی نیز توزیع خواهد شد.

تقارن انتشار سالنامه‌ی صنعت ترابری هوایی 1396 با وضعیت حاضر، پاسخی است به ضرورت یک اجماع فراگیر تخصصی که کل صنعت و صنایع و خدمات موازی و وابسته به آن را پوشش بدهد. از طرف دیگر حضور در این مجموعه فرصت منحصربفردی برای معرفی کلیه‌ی فعالان این حوزه به مخاطبان مورد نظرشان را فراهم می‌کند و با توجه به محتوای تخصصی و کاربردی­، حداقل به مدت یک‌سال مورد بازدید و ارجاع مخاطبان قرار می­‌گیرد. بنابراین محتوا و تبلیغات ارائه شده در آن ارزش خود را در طی حداقل یک سال حفظ خواهد کرد، ضمن آنکه در سایت اینترتی هم در دسترس مخاطبان خواهد بود.

اهم موضوعاتی که در این مجله مورد بررسی قرار می­‌گیرد. شامل عناوین زیر است:

  • شاخص­‌ها و آمارهای جهانی هوانوردی
  • افق­‌های صنعت هوانوردی کشور
  • تامین مالی شرکت­های هواپیمایی 
  •  ایجاد و افزایش رقابت بین شرکت‌های هواپیمایی
  • راهبرد کلان و افق­‌های حمل بار هوایی
  • ظرفیت­‌های خدمات فنی ومهندسی و نیازهای منطقه
  • خدمات فرودگاهی
  • گردشگری
  • هتلداری
  • صنایع دستی

ما معتقدیم شکل گرفتن یک اجماع فراگیر و اثر بخش بین تمامیمتخصصان و صاحب­‌نظران حمل و نقل هوایی با مسئولان و سیاست­‌گذاران حمل و نقل هوایی کشور یک ضرورت و در عین حال یک امکان اثربخش در فرآیند ارزیابی، تحلیل، تصمیم­ سازی و هدایت برنامه­‌ها و اقدامات لازم برای ابراز پاسخ متناسب به وضعیت موجود به عنوان یک فرصت تاریخی است.

سالنامه صنعت ترابری هوایی از کلیه متخصصان و مسئولان صنعت هوانوردی درخواست می­‌کند با مشارکت در غنی­‌تر شدن محتوای تخصصی سالنامه در هم­ افزایی ایجاد شده در بستر این رسانه، به­ منظور ابراز یک واکنش پویا به این شرایط ویژه تاریخی، این رسانه را همراهی کنند.

راه‌های تماس با سالنامه: تلفن 88940612  نمابر 88801364

وبسایت: www.irairbook.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سالنامه ترابری هوایی

سالنامه ترابری هوایی یک مجله تخصصی مستقل در حوزه حمل و نقل هوایی است. این سالنامه به عنوان رسانه فراگیر سازمانها، موسسات و بنگاههای بخش خصوصی و متخصصان حوزه حمل و نقل هوایی کشور، در پی فراهم کردن زمینه تعامل و هم افزایی برای طرح مباحث و چالشهای صنعت حمل و نقل هوایی و همچنین گردشگری کشور است. شماره اول سالنامه در اسفند ماه سال جاری به همراه چکیده انگلیسی مطالب آن منتشر می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]