اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961112279598312

سفارش خشکشویی با چند کلیک

خشکشویی آنلاین واش لین

کد: 13961112279598312

https://goo.gl/GjqhA8

، تهران , (اخبار رسمی): خشکشویی آنلاین واش لین، اپلیکیشن سفارش آنلاین خشکشویی و اتوشویی است که در زمان تعیین شده مشتری البسه را تحویل گرفته و در زمان تعیین شده تحویل می دهد. سرویس خشکشویی آنلاین واش لین در مناطق ۱ تا ۵ و 22 تهران ارائه می‌شود و بزودی می‌توانید در همه تهران و سایر شهرستان‌ها منتظر ما باشید.

خشکشویی آنلاین واش لین
خشکشویی آنلاین واش لین - کیفیت بالا ، سرویس رایگان

کیفیت بالا و سرویس رایگان در خشکشویی آنلاین واش لین

خشکشویی آنلاین واش لین کار را برای همشهریان و هموطنان ایرانی ساده کرده است. از طریق اپلیکیشن و ربات تلگرام خشکشویی آنلاین واش لین می‌توانید به سادگی سفارش دهید. کافی است که روز و ساعت دریافت و تحویل را تعیین کنید. همکاران خشکشویی آنلاین واش لین در روز و ساعت تعیین شده، مراجعه کرده و لباس‌ها را جهت خشکشویی یا اتوشویی از شما تحویل می‌گیرند و در روز و ساعت تعیین شده، به شما تحویل می‌دهند. خشکشویی آنلاین واش لین در روزهای تعطیل نیز فعال است.

مشتریان این خشکشویی آنلاین می‌توانند کلیه لباس‌های مردانه، زنانه، منسوجات خانگی و پرده را جهت خشکشویی یا اتوشویی به واش لین دهند. همچنین به منظور رفاه مشتریان عزیز، جمع آوری و نصب پرده به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

خشکشویی آنلاین واش لین در مناطق 1 تا 5 و 22 تهران فعال است و سرویس رایگان در این مناطق ارائه می‌شو. همچنین کیفیت خشکشویی و اتوشویی آنلاین واش لین به دلیل استفاده از مدرن‌ترین دستگاه های روز ایتالیایی‌، بالا بوده و بسته‌بندی شیک انجام می‌شود.

سفارش دهی بسیار ساده بوده و کافی است که اپلیکیشن خشکشویی آنلاین واش لین را دانلود کرده یا از طریق ربات تلگرام سفارش خود را وارد کنید. شماره پشتیبانی خشکشویی آنلاین واش لین 02122200810 است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خشکشویی آنلاین واش لین

واش لین اولین خشکشویی آنلاین برای کمک به زندگی شهری، اقدام به راه اندازی این سیستم برای رفاه حال تمامی مردم کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | شهر و جامعه