اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970910330788312

خشکشویی آنلاین در تلفن همراه شما

کد: 13970910330788312

https://goo.gl/eNR5KN

، تهران , (اخبار رسمی): مهمترین وجه تمایز خشکشویی آنلاین «واش لین» نحوه شستشو آن است، در واش لین، شستشو بدون آب و با دستگاه‌های کاملا خارجی با بالاترین کیفیت انجام می‌شود. توصیه می‌شود کت، شلوار، پالتو، پارچه‌های پشمی، ابریشمی و حساس را اصلا با آب شستشو نکنید.

خشکشویی آنلاین در تلفن همراه شما
خشکشویی آنلاین در تلفن همراه شما
خشکشویی آنلاین در تلفن همراه شما
خشکشویی آنلاین در تلفن همراه شما

هنوز هستند کسانی که لباس‌های‌ خود را بغل کنند و به خشکشویی ببرند؟! بعد با کلی دردسر آن را تحویل بگیرند و به خانه بیاورند، تازه مراقب باشند چروک نشود، آن هم  بعد از کلی چانه‌زدن با مغازه‌دار که بگوید خیلی لباس‌تان کثیف بود و کلی منت سر شما بزارد، تازه با چوب لباسی خیلی معمولی و هر دو لباس را روی یه چوب و کاور بزارند!

آیا هنوز افرادی هستند  که در صف بانک بایستند تا قبض پرداخت کنند؟
هنوز کسی آژانس می‌گیرد؟
هنوز کسی واسه خرید یه بلیط هواپیما کل شهر را با ماشین دور می‌زند تا یک بلیط ارزون پیدا کند؟
جدیدا یک سری افراد پمپ بنزین هم نمی‌روند، پمپ بنزین را به دم خانه خود می‌آورند!
کارواش‌ها هم همینطور شده‌اند!

زندگی‌ها، سبک جدیدی به خود گرفته است. دیگر نیازی نیست به خشکشویی رفت، می‌توان خشکشویی را به خانه آورد. شاید برای شما اتفاق افتاده باشد لباس‌های‌تان را خودتان شستید یا به خشکشویی دادید ولی لباس‌تان خراب شده است. به این دلیل است که لباس شما حتی کمی هم پشم یا ابرشیم یا مواد حساس دیگر داشته است که امکان شست‌وشو با آب نبوده است.

حال، بردن لباس‌ها به خشکشویی در این ترافیک سنگین، وقت گیر است. اما تیم فنی «واش لین» از پس سختی‌ها برآمدند و به بنیان‌گذاری «خشکشویی آنلاین واش لین در تهران» با بهره‌گیری از مجهزترین و مدرن‌ترین دستگاه‌ها و مواد خشکشویی دست یافتند تا بتوانند نیاز مردم تهران را برطرف سازند.

خشکشویی آنلاین واش لین در تهران با مجهزترین دستگاه‌های خشکشویی با مواد شستشوی آلمانی بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهد.

مهمترین وجه تمایز خشکشویی آنلاین «واش لین» نحوه شستشو است، شستشو بدون آب و با دستگاه‌های کاملا خارجی با بالاترین کیفیت انجام می‌شود. توصیه می‌شود کت، شلوار، پالتو و پارچه‌های پشمی، ابریشمی و حساس را اصلا با آب شستشو نکنید.

واش لین در روز و ساعتی که مشتری مشخص کرده است، به درب منزل و یا محل کار مشتری می‌آید و البسه و سایر لباس‌های شسته شده آماده را تحویل می‌دهد. در واش لین می‌توان هزینه را به صورت نقدی، توسط دستگاه POS و یا آنلاین در اپلیکیشن واش لین پرداخت کرد.

علاقه‌مندان به استفاده از واش لین و مشاهده لیست کامل تعرفه خدمات می‌توانند به یکی از راه‌های زیر اقدام کنند و یا به ربات تلگرام واش لین به آدرس washlinbot@ و یا سایت آن به آدرس www.washlin.com مراجعه کنند.

1.دانلود اپلیکیشن واش لین از کافه بازار

2- دانلود اپلیکیشن خشکشویی آنلاین واش لین از سیب اپ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خشکشویی آنلاین واش لین

واش لین اولین خشکشویی آنلاین برای کمک به زندگی شهری، اقدام به راه اندازی این سیستم برای رفاه حال تمامی مردم کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | مد و لباس