اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961114279757079

سرمایه گذاری شرکت سوئدی پامگرنت در باهمتا

کد: 13961114279757079

https://goo.gl/rAbU9i

، تهران , (اخبار رسمی): رشد و توسعه، مهم‌ترین نیاز هر کسب و کار است و یکی از پیش‌نیازهای موثر برای رسیدن به آن، داشتن منابع مالی کافی است. در ابتدای سال ۹۶ تصمیم گرفتیم با هدف توسعه، برای باهمتا سرمایه جذب کنیم. با سرمایه‌گذاران مختلفی شروع به مذاکره کردیم و باید اقرار کنیم که سختی جذب سرمایه در ایران وحشتناک است.

فیلترینگ باهمتا در تیرماه، این سختی را دوچندان کرد. این فرایند جذب، بیشتر از ۹ ماه زمان برد؛ اما در نهایت با افتخار اعلام می‌کنیم که با تمام این سختی‌ها، موفق به جذب سرمایه شدیم و این افتخار به مراتب بیشتر است که توانستیم یک سرمایه گذار خارجی را متقاعد کنیم تا سرمایه خود را به ایران وارد کند.

در این ۹ ماه، بیش از ۶۰ جلسه سنگین برای جذب سرمایه داشتیم و باید در کنار نشان دادن توانمندی‌های تیم باهمتا، به سرمایه‌گذاران اطمینان می‌دادیم که حوزه‌ی فین‌تک توسط نهادهای متولی تنظیم‌گری خواهد شد و این حوزه، حوزه با ثبات و درخشانی برای فعالیت در کشور است.

در صورتی که متولیان امور، شرایط اثر گذار بر کسب و کار(مانند مالیات، بیمه، شهرداری، فیلترینگ، قوانین و …) را در جهت کمک به بهبود فضای کسب و کار همسو کنند، می‌توانند زمینه‌ساز توسعه زیست بوم فناوری و استارتاپی ایران شوند. که نتیجه آن حضور بازیگران جدی‌تر، ارائه محصولات با کیفیت‌ بالاتر، اشتغال زایی و بهبود شرایط اقتصادی خواهد بود.

شرکت سرمایه‌گذاری پامگرنت در دو مرحله مبلغ ۵۰۰ هزار یورو در باهمتا سرمایه‌گذاری خواهد کرد و بابت این سرمایه‌گذاری ۱۴.۳% از سهام باهمتا را خواهد گرفت. این سرمایه‌گذاری ارزش باهمتا را به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو افزایش داده است. شرکت سوئدی پامگرنت تجربه سرمایه‌گذاری در شرکت‌های مختلف بین‌المللی را دارد و در کنار تامین سرمایه، تجربیات خود را نیز در اختیار ما قرار خواهند داد که برای باهمتا بسیار ارزشمند خواهد بود.

مثل همیشه قدردان شما کاربران عزیز هستیم، چون بدون شما این اتفاق نمی‌افتاد و امیدواریم بتوانیم در ادامه خدماتی با کیفیت‌ بالاتر و بهتر به شما بدهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باهمتا

ساده‌ترین راه پرداخت و دریافت پول

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه